paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bimota BBX300 a BBX508
21.12.2011 v 23:41
Jaké z toho máte dojmy?

Bimota BBX300 a BBX508
Anketa: Bimota a ostré enduro
Bral bych
83%
15
Ani za zlatý prase
17%
3

Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 04:48 | Nahoru | #1
Když mi ji koupíš,tak ji beru

1 reakcí na tento příspěvek Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 09:14 | Nahoru | #2
pro bimotu mam slabost.

jeste se mi libi co se designu tyka tahle benelli:

Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 09:46 | Nahoru | #3
Nebylo by nejaky blizsi info? Velikost nadrze, typy tlumicu, karburace, vykony, pristup k air filtru, konstrukce motoru u 4T, konstrukce spojky, vychytavky oproti konkurenci, detailnejsi fotky... Tohle je jen 7 fotek z vystavy z popisem toho co na nich vidim... edit: a na to nejdulezitejsi bych zapomel, kolik ty vehementy vazej?

Naposledy editováno 22.12.2011 09:50:30

Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 09:50 | Nahoru | #4
Jinak v clanku se pise neco o 450, ale tu podle stranek vyrobce ani Bimota nedela. Dela jen BBX 508 s objemem 495 ccm... Nevim kdo ten clanek psal, ale je docela o hovne, moh se aspon podivat do oficialnich PDFek.

(reakce na) Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 09:52 | Nahoru | #5
assassin> Ta Benelli je zajimava, ale me osobne hodne zajima spis nova OSSA 300i



Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 09:55 | Nahoru | #6
Jinak muj nazor na Bimotu je, ze to je preplastovanej Gas Gas za dvojnasobek ceny Urcite zpracovani a hlavne ram bude asi nekde jinde ale cena skoro 300 000 se mi zda dost prehnana... To bych sel radsi do ty novy OSSY, ktera prinasi mnohem vic revolucnich reseni

2 reakcí na tento příspěvek Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 10:01 | Nahoru | #7
uvalak: ta ossa je zajimava, nebude to nejak brutalne topit ten vyfuk tam? ja myslim ze temhle revolucnim koncepcim stesti nepreje, treba s tim s cim ted slavej tyhle motorky uspechy prisel uz hodne davno cannondale a to na tom enduru tenkrat ta znacka malem vykravacela...

(reakce na) Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 10:05 | Nahoru | #8
assassin> To je otazka no... Precejenom ty vejfuky u 2T nejsou tak rozhaveny jako kolena u 4T, vim ze na GG nebyl vicemene problem se ho dotknou s rukavici za chodu, coz u 4T okamzite znamena pripeceni Nejlip se to proveri praxi, uvidime jak na tom budou s produkci, myslim, ze maj bejt stejnak az za rok, tak doufam, ze se postesti se na tom nekde povozit, podle vzhledu by to mohla bejt pekne hbita koza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 10:08 | Nahoru | #9
assassin> K tomu Cannondale bys nemel nejakej clanek? To je ale 4T s koncepci s jakou tedka slavi uspechy YZ 450F, ne? (akorat nevim, proc je tak zadeklovanej) Tam je taky solidni zamotanec pod prdeli, kamos na tom jezdi SM a nijak nerikal, ze by to topilo...

Naposledy editováno 22.12.2011 10:08:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 10:15 | Nahoru | #10

Uvalak píše: assassin> K tomu Cannondale bys nemel nejakej clanek? To je ale 4T s koncepci s jakou tedka slavi uspechy YZ 450F, ne? (akorat nevim, proc je tak zadeklovanej) Tam je taky solidni zamotanec pod prdeli, kamos na tom jezdi SM a nijak nerikal, ze by to topilo...



cece nekde sem k tomu mel naky info doma, zkusim zagooglit. jo ma to sani vpredu, vyfuk dozadu, vstrikovani, oddelenou prevodovku a klikovku...

zakrytovany je to protoze je to z roku 2000... proste pravek :)

ted sem nasel ze po bankrotu cannondale vyrobni linku a vse okolo zkoupila tahle firma a snad furt motorku na tom zaklade delaj...
www.atkmotorsports.com/



Naposledy editováno 22.12.2011 10:20:35

(reakce na) Bimota BBX300 a BBX508

22.12.2011 v 13:43 | Nahoru | #11
assassin> To je mocnej obrobek Znacku ATK znam, hlavne kvuli nesmyslu ATK Intimidator 700
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist