paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Cagiva prima jízda
6.5.2012 v 21:38
Čau všem,
řeším takový drobnější problém u mé Primušky. To co mi konkrétně dělá vrásky je jeji rychlost, ne že by na 50tku nebyla dostačující o tom žádná ale problém je, že když tam mám 4 vytočím ji zhruba k 10 000 (+- 80km/h) a tím končím jakmile dám pětku tak lehce pomalu zrychluje otáčky jdou nahoru rychlost se přesune tk k 85 a konec dál prostě ne a to mám sotva 9000 otáček o 6. se ani nepokouším zbytečnost přitom na jiné převodové stupně jede jak urvaná má fakt sílu zátah až někde do 13 000 otáček to zrychlení je pěkné dokud se nedostanu k té 80tce. Co může být problém? Vyběhaná? ale to by nejela ani při menší rychlosti to by bylo poznat. Vzhledem k tomu že na karburátoru není co štelovat tak tudy asi cesta nepovede vzducháč je OK. Asi jako jediné řešení je fakt výměna pístní sady jenže co když to nepomůže přece jen jako chudý student "vyhodit" 1500,- se mi moc nechce :D Takže budu rád za jakoukoliv radu nápad nebo vlastní zkušenost :)

Cagiva prima jízda

6.5.2012 v 21:51 | Nahoru | #1
A nepohrával si tam někdo s velikostí rozety nebo pastorku? Taky kolik máš kg? U 50tky se stačí víc najíst a už to jede o 10 míň

Cagiva prima jízda

6.5.2012 v 21:59 | Nahoru | #2
Myslím že počet zubu jsem kdysi počítal a bylo to OK :D ... jo samozřejmě nemám 50kg i se svačinou ale s tím počítám nemusí jet na max stačí když vubec pojede tak abych mohl používat všechny stupně a ne jezdit na 4 protože na 5 to spíš začíná spomalovat :D

Cagiva prima jízda

6.5.2012 v 22:34 | Nahoru | #3
co by jsi chtěl u 50 aby to jelo 200? Podiv jakou max maximalku v TP

Cagiva prima jízda

6.5.2012 v 22:42 | Nahoru | #4
Vidím že základní idea tohoto vlákna je trochu přehlížena ... nejde mi o maximálku jde mi o to že to NEJEDE asi jako kdybyste v autě jezdili na trojku protože na 4 a 5 to nejede o to mi jde maximálka ... již sem zminoval neni to nejduležitější asi tam hoši italský schválně jen tak 6 kvaltů nedávali. Těšily by mě spíš odpovědi typu koukni na to vyměn to vyčisti vzducháč a ja nwm co všechno a ne moc ses najedl nebo .. nepojede 200 .....

Cagiva prima jízda

6.5.2012 v 23:29 | Nahoru | #5
MRknul bych na svíčku, jakou má barvu, podle toho se dá leccos poznat...

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 07:27 | Nahoru | #6
změň převodový poměr za lehčí a bude to v pohodě a ještě se možná dostaneš na vyšší maximálku než teď protože vytočíš všechny kvalty.

(reakce na) Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 10:19 | Nahoru | #7

the_duck píše: změň převodový poměr za lehčí a bude to v pohodě a ještě se možná dostaneš na vyšší maximálku než teď protože vytočíš všechny kvalty.



To je podle mě blbost, když nevytočí ani 5 ani 6 tak mu změna převodů nepomůže, spíš bude mít něco zasranýho nebo rozeštelovanýho...

Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 13:15 | Nahoru | #8
a co třeba to, že je to jenom padesátka, takže ten motor už prostě "nemá sílu" se víc roztočit? ..znám to z YBRky..když jsi chtěl držet rychlost konstantně mezi 90-100 i do mírnýho kopce, musel jsi podřadit na čtyřku a pětku tam vůbec nedávat, protože to akorát zpomalovalo..

Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 16:08 | Nahoru | #9
No tak svíčka je taková lehce oranžová ale ne tak jak by měla být spíš jde do světla až do bílá což by mělo značit chudou směs je tak? no jenže to by znamenalo leda změnit trysku protože ten karbec co ta je je dost primitivni nic se na něm štelovat nedá. Ohledně změny převodu ano přidá rychlost ubere na síle a naopak díval sem se na youtube na video od jiného majitele a ten tam ty rychlosti sázel no :) to muuj připad neni dělal sem ted s přední brzdou ale už si sedla zkoušel jsem to a v ni problém není. Samozřejmě pořád se pohybujem v tom že je to 50tka ale ted neřeším kopce a tak to je ogické že neutáhne když jedu třeba z kopce tak to je jiná to se dá ale i tak je cítit že to něco brzdi jakoby ten motor nechce jit dál i když podle otáček může

Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 18:15 | Nahoru | #10
Mrkni na příruby jestli nejsou popraskaný... a štelovat se dá polohou jehly...

Cagiva prima jízda

7.5.2012 v 18:58 | Nahoru | #11
Přírubu jsem se díval na klapku jsem se díval je všechno OK těsnění ok ... na karbecu právě jehla není je tam takové ploché šoupátko a před ním trubička s otvorem která vychází z trysky která je v plovákovce uvnitř karbecu

Cagiva prima jízda

20.5.2012 v 21:11 | Nahoru | #12
Tak nevím, zkuil bych rozhodit motor a projet kanálky.. jde o to, co tam leješ za olej a jakej tankuješ benzín..

Tuhle mašinku jsem měl a byl jsem nadmíru spokojenej.. to že je to 50 je ptákovina, nevím, ale asi tady někdo nemá zkušenost s italskejma 50 sátkama....

Maximálku už si nepamatuju co měla psanou, ale běžně jsem na ní lítal 110 a ve dvouch cca 100 :D

A nějakej kopec jí také nezastavil, 12% stoupání za 3 a táhla jak divá, takže v tom že je to 50 sátka problém nebude.. sám vážím kolem 75 kg...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva prima 50 od 15 let Cagiva Prima 50 matyhockej 2 5.1.2019 v 00:34 Massakra
Cagiva prima 50 konstrukční rychlost Cagiva Prima 50 PetarG 0 14.7.2017 v 19:30 PetarG
Kterou? Cagiva Prima 50, Aprilia Red Rose, Derbi GPR 50 Racing Salamek_ 2 16.6.2017 v 15:08 Salamek_
Převodový olej cagiva prima Cagiva Prima 50 Marty33 3 22.6.2014 v 21:04 Kuba402
Hledám někoho na opravu motorky (Br... Cagiva Prima 50 Martywilss 12 13.5.2014 v 18:50 dave-lister


TOPlist