Kamarád má na této mašině laděné výfuky a hodně se při ubrání plynu ozývá "střílení do výfuků",navíc větší spotřeba paliba,tak počítám že je potřeba poladit bohatost směsi.
Děkuji!
2 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit bohatost u karbců ?
Zapamatovat si původní stav a pak zkoušet,jak se případné utažení nebo povolení šroubu projeví při jízdě.
Samozřejmě bych toto dělal při čistém vzduchovém filtru.Co třeba ještě při zahřátém motoru otáčet šroubem bohatosti tak,až sluchem dosáhnete nejvyžších otáček?Nejideálnější směs by měla být podle mě taková,při které má motor nejvyžší otáčky-nejlíp "pálí".
Nedělal bych z toho takovou vědu,-karbec není stříkačka a je tu vždy možnost dát vše do původního stavu,kdyby se stav zhoršil.
Naposledy editováno 18.08.2012 19:35:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit bohatost u karbců ?
reno.H-D píše: Tak když pominu věc seřízení podtlaků a potřeba budíků k nastavení,je tady ještě cesta "pokusu a omylu".
Zapamatovat si původní stav a pak zkoušet,jak se případné utažení nebo povolení šroubu projeví při jízdě.
Samozřejmě bych toto dělal při čistém vzduchovém filtru.Co třeba ještě při zahřátém motoru otáčet šroubem bohatosti tak,až sluchem dosáhnete nejvyžších otáček?Nejideálnější směs by měla být podle mě taková,při které má motor nejvyžší otáčky-nejlíp "pálí".
Nedělal bych z toho takovou vědu,-karbec není stříkačka a je tu vždy možnost dát vše do původního stavu,kdyby se stav zhoršil.
No ted to zas zni ze si myslis ze vis jak na to a nas zkousis? jo volnobezna smes se tak steluje, ale spis ze se to ochudi az to zacne jit blbe a nasledne obohati az to jde blbe a nastavi se to doprostred...
Kazdopadne na to strileni ani nemuzes vymyslet nic lepsiho nez obohatit volnobeh-sroubek. Na to ze to nejede ok v ostatnich rezimech a tu vyssi spotrebu uz nic nevymyslis, musel bys mit sadu ruznych trysek, jehel a neco cim bys zaznamenal jestli zmena je k lepsimu nebo k horsimu...
Jo a jinak par motorek uz sem ladil a vstrikovani je pohoda proti karbci.. Ten mi projde jako vetsi veda.
assassin píše: No ted to zas zni ze si myslis ze vis jak na to a nas zkousis? jo volnobezna smes se tak steluje, ale spis ze se to ochudi az to zacne jit blbe a nasledne obohati az to jde blbe a nastavi se to doprostred...
Kazdopadne na to strileni ani nemuzes vymyslet nic lepsiho nez obohatit volnobeh-sroubek. Na to ze to nejede ok v ostatnich rezimech a tu vyssi spotrebu uz nic nevymyslis, musel bys mit sadu ruznych trysek, jehel a neco cim bys zaznamenal jestli zmena je k lepsimu nebo k horsimu...
Jo a jinak par motorek uz sem ladil a vstrikovani je pohoda proti karbci.. Ten mi projde jako vetsi veda.
Ja bych spis rek, ze vic nez veda (kdyz to delas doma) je to peknej voser , rozladis volnobeznou smes, ktera se pojevuje az do 1/2 otevreni plynu. Zhruba naladis, a pak kontrolovat svicky kazdou chvili jak trotl Pravda ovsem je, ze jsem uz parkrat cet od lidi co si to nechali delat v autorizovanym servise, ze jim to udelali na <|> a vynavali pak uplne bily svicky.
Tak babo rad.
Toliko málo teorie
U dynojetu jsem viděl trochu jiný graf, ale pro představu to stačí.
2 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit bohatost u karbců ?
Voser to je samo taky to furt rozebirat, ale bez lambdy bych si ani neskrtl...
V tech karbcich se ovluvnuje vsechno se vsim... A kdyz se dostanes do stavu ze je to vse ok, jen prwchod z volnobehu fest zchudne a cukne to tak co pak s tim? Kdyz volnobeh sam o sobe uz je dost bohatej a za tim skubnutim uz diky vetsi volnobezny svicce taky... Tomu ja rikam magie, kdyz to zacnes resit dylkou sani atd...
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit bohatost u karbců ?
Tož nedělám to každý den,-víc teorie,než praxe,tak se raději zeptám zkušenějších,-od toho jsou fora.
Navíc,není to můj bike,tak se s tím moc srát nehodlám,-odkázat na dobrý servis můžu vždycky.
reno.H-D píše: Janek> Jo,díky,to je lepší rada,než jak tady psal nějaký sráč "sroubkem" .
Tož nedělám to každý den,-víc teorie,než praxe,tak se raději zeptám zkušenějších,-od toho jsou fora.
Navíc,není to můj bike,tak se s tím moc srát nehodlám,-odkázat na dobrý servis můžu vždycky.
No ale mel ten srac pravdu ne?
assassin píše: No ja osobne podle svicek nepoznam nic....
Já taky ne. Třeba na motorce má svíčku z jedný strany černou a druhá půlka je jako nová . Je jedno, jestli je to NGK nebo Brisk a jestli dám hlavní trysku 139 nebo 155. Nevím, čím to je a nijak jsem to nestudoval. Možná by stálo za to zjistit, která strana je kam natočená při zašroubování do hlavy, ale ....
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit bohatost u karbců ?
assassin píše: No ja osobne podle svicek nepoznam nic...
Voser to je samo taky to furt rozebirat, ale bez lambdy bych si ani neskrtl...
V tech karbcich se ovluvnuje vsechno se vsim... A kdyz se dostanes do stavu ze je to vse ok, jen prwchod z volnobehu fest zchudne a cukne to tak co pak s tim? Kdyz volnobeh sam o sobe uz je dost bohatej a za tim skubnutim uz diky vetsi volnobezny svicce taky... Tomu ja rikam magie, kdyz to zacnes resit dylkou sani atd...
O magii s dylkou sani jsem ani neuvazoval. Spis popis dostat se do standardniho stavu .
Autorovi vlaknka: jestli se stim nechces moc srat a mas pocit ze to je moc chudy, protoze to strili, tak bych tak maximalne skusil pridat max 1/4 otacky na bohatosti (povolit) a kdyz to nepomuze poslal ho stim do servisu. Ja to na z totalniho rozladeni na TA ladil asi 14 dni (stim ze jsem to doladoval pocitove pri jizde), po 14 ti dnech kdyz uz se to zdalo OK, tak jsem to nejak rozjebal a zacal nanovo . Pred tim ladenim bych urcite vymenil vzduchac za novej.
assassin píše: Kazdopadne na to strileni ani nemuzes vymyslet nic lepsiho nez obohatit volnobeh-sroubek. Na to ze to nejede ok v ostatnich rezimech a tu vyssi spotrebu uz nic nevymyslis, musel bys mit sadu ruznych trysek, jehel a neco cim bys zaznamenal jestli zmena je k lepsimu nebo k horsimu...
kromě točení se šroubkama může ještě podložit jehly, šel bych po 0.5 mm
Jinak ten graf co sem hodil Janek, tak z něj vyplývá že ten volnoběžný šroubek ovlivňuje směs až skoro do půl plynu. Už nevím co to bylo za vlákno, ale Jurawood(a ten mám karbce zmáknuný snad hodně dobře) tam psal že to osobně měřil lambdou a prý to ten volnoběžný šroubek bohatosti ovliňuje snad ani ne do jedné čtvrtiny otevření klapky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
elektrika - nestartuje Honda Shadow Sabre | molny1 | 7 | 13.8.2014 v 13:40 Chenzee |
Jak seřídit ventily Honda Shadow Sabre | reno.H-D | 2 | 13.11.2011 v 10:12 Durex |