paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nedobiji se zapnutyma svetlama
24.8.2012 v 09:06
Cau, chtel bych se zeptat, jestli se nekdo nesetkal s podobnym problemem - moto mi prestalo dobijet, ale jenom, kdyz mam zapnuta svetla. Bez svetel nebo na parkovackach tam leze 13,7V a se svetlama 12,5V, coz je napeti baterky. A kdyz mam zapnuta svetla a pridam plyn, tak to napeti jeste trosku klesne. Nevite, cim by to mohlo byt? Regulator dobijeni?

Naposledy editováno 24.08.2012 09:21:20

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:12 | Nahoru | #1
E:asi jsem plácl blbost

Naposledy editováno 24.08.2012 09:15:52

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:18 | Nahoru | #2
To, ze s vetsim odberem o dost klesne napeti, spis vypada na nejaky prechodak (blbe utazeny sroub, vyviklany konektor a pod).

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:22 | Nahoru | #3
Diky, takze projit kabelaz a zkontrolovat. Alespon mam co delat. Napisu, jestli sem neco objevil. A tech 13,7 V je normalni dobijeci napeti?

Naposledy editováno 24.08.2012 09:24:24

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:49 | Nahoru | #4
Vicemene, mohlo by to byt i o trosku vic, ale to bude zalezet na konkretnim vyrobci.

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:54 | Nahoru | #5
13.7 je malo. dobijeni musi davat kolem 14.5V. Zkus poutahovat vsechny kostry a zkontrolovat vsechny spoje, ale s nejvetsi pravdepodobnosti je v cudu regulator. Kdyz budes v tech kontrolach, zmer i kolik leze z alernatoru - bacha, v otackach to muze byt klidne i pres 100V.

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 09:59 | Nahoru | #6
Zkontroluj napred prechodovy odpory u konektoru regulatoru a baterky. Nasledne kontrola celeho dobijeni.

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 10:43 | Nahoru | #7
Tak jsem pročetl tvůj návod a radši to po prázdninách někomu svěřim, kdo to zkoukne. Jinak k regulátorům - Většinou u nich nejsou napsaný modely motorek, takže jsou +- stejný? Jestli třeba nějaký dávaj jinej proud, nebo tak něco?

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 10:46 | Nahoru | #8
TheCasadela> Tak me to klidne privez v sobotu bych mel mit cas.

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 10:52 | Nahoru | #9
Díky moc , ale bohužel teď 2 víkendy nemám čas, když tak ti pak ještě napíšu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 10:52 | Nahoru | #10
Medved> Neni 14.5 uz moc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 11:17 | Nahoru | #11
E-Ryc> 13,5-14.9 je OK.

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 11:55 | Nahoru | #12
A jak je to tedy s těma regulátorama? Jsou nějaký "univerzální"?

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:01 | Nahoru | #13

TheCasadela píše: A jak je to tedy s těma regulátorama? Jsou nějaký "univerzální"?


Jsou nahrady treba vape nebo ignitech, jednotlivy regulatory jsou prizpusobeny a navrzny tak aby vyhovovaly pro danej typ motorky. Prakticky kdyz dodrzim max proud tak by to teoreticky mohlo byt jedno. U nebuzenyho alternatoru.

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:18 | Nahoru | #14
Aha, a jak poznám, jestli mám buzenej nebo nebuzenej alternátor?

Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:37 | Nahoru | #15
Tak nejllip v manualu ... ale na s pravdedpodobnosti limitne se blizici 100% budes mit alternator s permanentim magnetem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:39 | Nahoru | #16

gugo píše: E-Ryc> 13,5-14.9 je OK.


14.9 uz je moc. Splouchavemu aku to zkrati zivot a gelovku nebo AGM to posle do kytek. Tam je max 14.6V.

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:39 | Nahoru | #17

E-Ryc píše: Medved> Neni 14.5 uz moc?


ne

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 12:46 | Nahoru | #18

Medved píše: 14.9 uz je moc. Splouchavemu aku to zkrati zivot a gelovku nebo AGM to posle do kytek. Tam je max 14.6V.


NJ ale kdyz to bude 14.9 napeti naprazdno, tak pustis k tomu svetla a je to dole natotata

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

24.8.2012 v 15:27 | Nahoru | #19
Mám ten samý problém u Mita, a kamarád to samé. regulátor sem vyměnil a beze změny.s parkovačkama ve třech tisicich 14.5V a se světlama 12.6V, taky nevím co stím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 08:03 | Nahoru | #20

Fogi píše: Mám ten samý problém u Mita, a kamarád to samé. regulátor sem vyměnil a beze změny.s parkovačkama ve třech tisicich 14.5V a se světlama 12.6V, taky nevím co stím

Mě to dělá to samé co tobě i po výměne regulátoru na africe

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 08:16 | Nahoru | #21
Tak proměř alternátor, návod tu je...

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 08:35 | Nahoru | #22

kodl77 píše: Tak proměř alternátor, návod tu je...

altík proměřenej je OK

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 08:53 | Nahoru | #23
Regulátor jsi vyměnil za novej nebo za použitej?

Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 10:00 | Nahoru | #24
hele to je uplně jasný ted jsem si to udělal sám pod sedačkou máš regulátor dobíjení tam ti leze z motoru 33volt ale z regulátoru ti leze už jen na baterku těch 13 ale je to tím že se tam prorazil jeden obvod takže stačí si sehnat ten regulátor pokud chceš u nás v servisu máme za 200 kč tak ti ho mohu koupit a poslat nic jinýho to nebzude neboj

Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 10:00 | Nahoru | #25
hele to je uplně jasný ted jsem si to udělal sám pod sedačkou máš regulátor dobíjení tam ti leze z motoru 33volt ale z regulátoru ti leze už jen na baterku těch 13 ale je to tím že se tam prorazil jeden obvod takže stačí si sehnat ten regulátor pokud chceš u nás v servisu máme za 200 kč tak ti ho mohu koupit a poslat nic jinýho to nebude neboj

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 17:22 | Nahoru | #26

milenka píše: Mě to dělá to samé co tobě i po výměne regulátoru na africe


A menil si za funglovku regulator nebo za udajne funkcni. Uz jsem tady cetl ze nekdo vymenil regulator a to same a regulator za bzaru nefugoval.

Jinak pokud by byl regulator OK, tak ten ubytek napeti pri vetsim odberu muzou zpusobit prechodaky na konektorech.

Naposledy editováno 25.08.2012 17:23:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 20:06 | Nahoru | #27

kodl77 píše: Regulátor jsi vyměnil za novej nebo za použitej?

za použitej

Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 20:12 | Nahoru | #28
Tak sežen novej, nebo zaručeně funkční, třeba z kamarádovy pojízdné (a dobíjející) motorky.

(reakce na) Nedobiji se zapnutyma svetlama

25.8.2012 v 20:16 | Nahoru | #29

milenka píše: za použitej

v garáži při 3 000ot. to dává 13,-13,6 při světlech bez světel 13,9-14.4. Ale při jízdě to dává 11.6-12.2. se světlama a když je zhasnu tak kolem 13-13.5. Volt metr mam napojenej přímo na baterku přes vypínač. Je mě divné čim jedu pomaleji tim to dává víc

Nedobiji se zapnutyma svetlama

15.9.2012 v 09:28 | Nahoru | #30
Tak nakonec to byly nastesti jen kabely... Diky za pomoc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva cocis 50 nedrží na volnobeh Cagiva Cocis 50 Gagiva 0 7.9.2018 v 07:25 Gagiva
Kam do Itálie pro motorku? [1, 2] Cagiva Canyon 500, KTM 125 SX, Yamaha Aerox 50, Yama... manaposledni 41 22.2.2018 v 21:36 Drakis
Lanka bowdeny na metráž Cagiva Cocis 50 PayazZ 4 13.5.2015 v 14:52 PayazZ
v dešti přestala brzdit zadní brzda Cagiva Cocis 50 TheCasadela 11 12.7.2014 v 16:12 BorekS
Zadní světlo Cagiva Cocis 50 Erik_11 2 4.4.2012 v 19:58 Humusus


TOPlist