Letošní rok jsem začal jezdit okruhy a koupil jsem šestkovou kawu, ale po odjeté sezoně jsem usoudil, že 4vál je fakt nuda . Kawa jede parádně o tom žádná, ale to je tak všechno Prostě to jenom jede a nic víc na tom není. Chybí mi tam ten FUN faktor. Proto se mi hlavou pořád honí myšlenky nad koupí něčeho co má trošku toho FUN faktoru a s čím zároveň budu moci jezdit jak na okruhu, tak i v provozu. Nedávno si táta přivezl do autoškoly kawu ER6 na které jsem se svezl a i přes to, že tam ten výkon neni, tak mě jízda na ní bavila daleko víc než na ninje. Krásně ovladatná a ten projev motoru mě prostě bavil.
Vždycky jsem slintal nad RSV 1000R z roku 2003 a i teď je to pro mě jedna z TOP motorek. Jenže mě teď láká nějaký dvouválcový naháč se kterým bude zábava jak na okreskách, tak na okruhu a zároveň budu moci povozit nějakou tu buchtu bez újmy na zdraví . Tak mě napadlo to zkombinovat. Začal jsem pokoukávat po Tuonu 01´- 05´ , ale ty barvy mě moc nenadchly a i díky výbavě RSV 1000R (ohlins, OZ,rad. BREMBO) bych chtěl postavit naháče z něj. Není to nápad z mojí hlavy, ale už dlouho jsem pokukoval po Dantesovo RSV přestavěném na TUONO. Bylo by to hlavně pro použití na okruhu a když čas dovolí, tak i pro vybití adrenalinu na okreskách.
Chtěl bych znát Váš názor, jestli má cenu tuto stavbu vůbec začínat a jestli by nebylo jednodušší přetrpět ošklivější barvy TUONA. Jestli už někdo má zkušeností s přestavbou supersporta na naháče, tak bych byl rád za nějaké postřehy. Asi mi většina z Vás napíše, že jsem měl napsat Dantesovi a zbytečně nezakládat toto téma, ale zajímá mě i Váš názor.
Přeji všem ještě spoustu hezkých dní před začátkem zimy a díky za Vaše příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
další variantou je koupit eRkové Tuono, ale s tím to je stejné, jak s těma brýlema...
takže poslední variantou je koupit eRkovou milunu a obyč tuono, přeházet ty komponenty a milunu pak prodat...
jinak tady ta 2003 RSV je o něco hezčí...
Naposledy editováno 06.10.2012 22:25:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
Pokud bys to chtěl na okruhu jen tak šolíchat, to znamená dát si pár okruhových dní ročně jako já, tak potom to tuono v jaký podobě se ti bude líbit, komponenty bych moc neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
jinak opravdu výjde levněji koupit tuono, přestříkat ho a klidně časem naskládat ohlinsy, Oz kola a takové ty serepetičky
mrkni sem je tam docela dobře popsáno, co všechno budeš potřebovat
co vím, tak danteS kupoval všechny díly nové z Af1racing z ameriky
co se týče těch bočích dílů, asi lepší je koupit karbonové, vypadají líp a nestojí o tolik víc, než originální plasty
já kvůli nedostatku dílů musel přistoupit k pár kompromisům (co se těch horních brýlí týče)
pokud se opravdu rozhodneš, tak klidně poradím co a jak
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
a u všech factory verzí vč. RSV, je tato pojistná matka (úzký závit). Celá osa je o něco užší, stejná je i na RSV4...
Naposledy editováno 07.10.2012 11:08:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
až budu v garáži, tak to tam zkusím znova nahodit a pošlu fotky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
tady jsou jedny ohlinsy
ale nevím kolik za ně chce, asi ranec, protože je nemůže prodat... a navíc nemají uchycení na radiální třmeny... já jedny ohlinsy prodal za 13.000,-
zadní tlumič ohlins min. 6000,- (ten třeba prodávám já na ebayi jsou o dost dražší)
dále OZ kola, minimálně desítka a musí být z prvních modelů RSV... tady je jeden zadek
k tomu předek, který je vždycky o něco dražší...
dále tlumič řízení, origo ohlins se dá sehnat okolo 3500,-
takže jsem na nějakých 27.000,- bez předního kola a ohlins brýlí
s tím, že výsledek bude akorát "cool look", showa i sachs fungujou celkem dobře, od ohlinsů to zas takový rozdíl není... jediné, co při jízdě poznáš, jsou ty lehčí kola
takže bych asi zainvestoval jen do kol a tlumiče řízení a za zbytek bych nechal udělat lak ve "válečných barvách"
Naposledy editováno 07.10.2012 12:06:51
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba RSV/tuono
já netvrdím, že 1mm se nepoddá, ale ber to, že takové napružení při velkém namáhání může dělat neplechu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba RSV/tuono
a s tím jedním mm jsem si dělal prdel, viz. smajl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R | DeHi | 3 | 20.5.2023 v 16:11 DeHi |
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |