Taktiež by som sa chcel spýtať či tu niekto nemá napredaj náhradne diely na túto mašinu, čo som pozeral na nete tak ceny su podla mna nezmyslené prehnane.
Ked som mal Apriliu tak diely boli o polovicu lacnejšie.
Pokud by to bylo omezený, tak by musela jít do jednotky nějakej drát z převodovky, protože by se jedalo o omezení maximálních otáček na 5. stupen. Zkus to rozjet na těch 80, dát plnej plyn a trošku zmáčknout spojku, jestli se motor ještě vytočí nebo už ne.
Kdyžtak jednotku a díly koupáíš tady. Ale nejdřív vyzkoušej, jestli to máš fakt omezený.
http://atv-moto-shop...e7129f6f68db889aa562
A pritom na tachometri ma 140km/h, TP nemám, kúpil som ju bez papierov.
Filter ? ale ved ked zavriem sitič tak už vzduch z filtra netahá, či ?
Nemôžem oskúšať mam zlomený zadný tlmič preto tie diely zhánam, 120€ za nový je moc za celu motorku som dal 400€, nejaký z bazaru , použitý mi stačí len aby šiel.
by som dal aj z inéj motorky mam doma dost takých dielov ale ked tam ide ten metrový kkt, taký dlhý tlmič som veru ešte u žiadnej motorky nevidel.
Naposledy editováno 04.11.2012 20:06:18
Vzduch jde přes filtr vždycky, at tam máš sytič nebo ne. Sytič jen zavírá klapku, co je před karburátorem, ale fitr tam je pořád.
Koukni se na svíčku, pokud bude uplně bílá, nebo černá, je to špatně. Měla by bejt červeno růžová.
A tlumič, změř si jeho délku a pak se podívej na aukro. Tyhle čínský motorky jsou většinou kopie nějakejch japonskejch a tlumič tam bude z něčeho pasovat.
Mal som motorku aj s papiermi a vravel by som že papiere sú celkovo zbytočné ak chcem jazdiť po len teréne, a ak aj idem na cestu tak tu na to kazdy kasle ci mas papiere alebo nie si môžeš jazdiť kde chceš.
Ale aj tak ju chcem poskladať a predať pretože v ostrejšom teréne stojí za prd, 2x som si na nej vyskočil a 2x som mal zlomený tlmič. Na asfalte sa s nou ale okrem rýchlosti nestažujem :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|