ta první je k blinkrům, už sem zakládal jedno téma, ale je jakýsi mrtvý.
Baterku mám 12Ah/6V, blinkry 4x6V/10W, relé 6V/2x21W. Blinkry slabě blikají, skoro se nedají seřídit na normální interval mezi sepnutím blikačů. V manuálu je napsáno blinkry 4x15W, je to tím ? respektive co na to řekne relé když je na 2x21W a já tam prdnu 4x15W, bude to stejné, jako bych vyměnil žárovky a nechal tohle relé, že? takže vyměnit i relé spolu se žárovkami a mělo by to šlapat /svítit, blikat/ jak má ne ?
a druhá rada, urgentní prosím někoho kam kde je horní a spodní úchyt pružiny na centrálním stojanu ? dělám menší Go čízy, odstrojil sem ji až na rám, teď to skládám, vše ok, až na to pružinu, nevím kam s ní, nebo mám špatnou...
Na stojanu je 1 úchyt na spodní výztuže /ta blíž země/ jako šroub, na to pružinu nasadím no ale kam potom s ní na rám ?? A případně prosím o délku pružiny, v manuálu je toho žalostně málo..
Díky!
Naposledy editováno 19.12.2012 20:13:50
máš tu novější ČZ, tam patří do blinkrů 10W. Přerušovač sepne při 21W - 2x 10W blinkry + 2W žárovka v panelu (je to v manuálu). Měl jsem podobný problém jako ty i s novým přerušovačem. Tak jsem jej kuchnul a ladil (nemá šroubek pro ladění). Nakonec se mi jej podařilo vyladit - máš tam záchyty pro pružiny a přihnutím/odehnutím "měníš" sílu pružin tak, aby přerušovač správně a pravidelně spínal. Mě to funguje celkem ke spokojenosti (s rostoucími otáčkami se frekvence také mění, ale s tím u tohoto přerušovače asi neuděláš nic). Ten polovodičový přerušovač je lepší akorát už nejde ladit.
Na pružinu stojanu se navléká takové ramínko (spojka cca 10 cm dlouhá) které se přichycuje na výstupek rámu na pravé straně. Pokud máš původní pružinu a chybí ti to ramínko, tak jej musíš něčím nahradit (možná půjde i koupit).
Pokud má k tomu někdo výhrady, opravte mě.
V katalogu 487.3 je, máš pravdu, napsáno 10W na blikač.
V Dílenské příručce na 125-488.3/180-487.3 mám napsáno 6V/15W na blikač.
V návodu k obsluze k 175/478 bez podtypu je napsaný 6V/15W
To snad aby si člověk vybral nebo co
Jelikož já to mám trošku divně (kapoty 180, motor 175/487 (kuknu do tp na typ) a předek ze 350, tak těžko říct na co se mám přesně dívat. Tak ok, mám typ 478.0 ještě teda potom změřím u*i na blikačích, jestli maj správnou šťávu, a uvidíme no, jinak dík!
Jinak mám ten přepínač se šroubkem na lazení, ale když sem to ladil abych udělal STK, tak se mi nějak zázračně povedlo, blinkry blikali od sebe v určitým intervalu, ale blikaj hrozně slabě, a že by to blikalo v takovým intervalu v jakým by mělo se taky říct nedá... Chci to udělat pořádně a dát to celý do kupy, když už sem to musel odstrojovat až na rám...
Joooo, no vidíš na to táhlo pružiny sem zapoměl dík !!! musím ho tu někde mít
Naposledy editováno 20.12.2012 13:27:24
Ok já mám napsáno 10W a funguje tak se toho držím.
No to je v pořádku. Novější jsem myslel právě 487.4 popř 487.4.5. Kapoty sedí, motor je myslím téměž totožný se ČZ 175/487. Typ motoru bys měl mít 487.3.
Na ČZ (taky Jawě) je všechno "divné" jsou to dost charakteristické značky. Nefunguje to nebo to... Furt něco, ale jsou to fajn stroje. Odchod od nich pro mě nepřipadá v úvahu :)
Tak ať se daří a dej vědět jak to dopadlo.
Udělal bych to hned, jenže motku rozdělanou na dílně, a musím to hlavně doskládat abych s tím mohl zejtra vyjet, takže blinkry maj čas do zétra.
michal19 píše: Na ČZ (taky Jawě) je všechno "divné" jsou to dost charakteristické značky. Nefunguje to nebo to... Furt něco, ale jsou to fajn stroje. Odchod od nich pro mě nepřipadá v úvahu :)
Tak ať se daří a dej vědět jak to dopadlo.
Souhlas !!
Naposledy editováno 20.12.2012 14:16:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prodej CZ 180 ČZ 180 | yloveiou | 17 | 19.10.2023 v 16:47 Marťani |
renovuji 4874 [1, 2] ČZ 180 | Jena84 | 33 | 28.1.2020 v 09:22 Dolin |
olej PRO přímaz mikuni ČZ 180 | novaciny | 14 | 3.6.2018 v 22:14 Jirka4137 |
zámek sedla pro ČZ180 ČZ 180 | josefbednar | 9 | 7.4.2016 v 20:09 Jirka_S |
Blinkry čz 180/487.3-sháním ČZ 175/487, ČZ 180/487, ČZ 175, ČZ 180 | Harg | 5 | 18.1.2016 v 18:21 Harg |