1 reakcí na tento příspěvek ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
1 reakcí na tento příspěvek ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
Ideáně Z 750
1 reakcí na tento příspěvek ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
S2R je klasika Monster - hůř použitelnej na spodu než novej 1100 motor, neklidnej.
S4R - uhrkaný, do 3000rpm moc nepoužitelný, navrchu ale bestiálně návykový. Lehkej motor kterej nevadne ani v 9000rpm. Ostrý nevadnoucí brzdy, plně stavitelnej podvozek.
Jde o to, nač to chceš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
Gonzo píše: tak to je snad jasny ne?....
Jak to myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
Jestli na ježdění v klidu tak ne S4R(S)...a podle vkusu se rozhodni mezi S2R a 1100. Servis na tom bude podobně - cena asi příznivější pro S2R(samo, že 1000ccm)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
Jinak jak se píše výše.
S2R 1000 je v podstatě poslední klasický monster,vzducháč 2V.Ne-li nejhezčí monster vůbec.
S4R je raketa,vodou chlazená,dost ucukaná bestie,ve městě celkem peklo,ale jak ji protáhneš mimo město se to čirá radost z jízdy.
1100 je trochu jiný monster,jak vzhledem,tak projevem motoru.čistý hladký průběh,žádné šílené cukání,což je právě to co některé ortodox ducatisty odrazuje
2 reakcí na tento příspěvek ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
2) S2R 1000 klasickej monster, vzducháč, dvouventil, koncepce 70. let, spolehlivej držák, kterej nadělá hodně radosti při jízdě i koukání v garáži a...suchá spojka volba spíš pro ortodoxní ducatisty, který maj rádi jednoramennou kyvku..
3) 1100 EVO samozřejmě poslední generace starýho vzducháče, jen standardně 1 svíčka na válec (oproti 1000), mokrá spojka, a vůbec nepochybuju, že to bude nejvyváženější 2ventilovej Monster všech dob (nejel jsem ho), jen bych se obával a možná postrádal ty správný ducatí emoce, ale to porovnávám...
Závěr: s 1100 EVO určitě chybu neuděláš a kdybych v současný nabídce ducati vybíral šel bych do něj..., kdybych koukal po starym modelu, tak čtyřventil S4R Testastretta a nejlíp ve verzi RS
VikousS4 píše: 1)
Závěr: s 1100 EVO určitě chybu neuděláš a kdybych v současný nabídce ducati vybíral šel bych do něj..., kdybych koukal po starym modelu, tak čtyřventil S4R Testastretta a nejlíp ve verzi RS
Ještě chvilku popřemýšlím a vlítnu do toho díky za informace, které se sice dají najít ale není nad to, slyšet něco od majitelů - zkušenosti jsou k nezaplacení
Naposledy editováno 15.01.2013 18:34:48
1 reakcí na tento příspěvek ducati Monster 11OO vs ostatní ducati
Chtělo by to nejdřív rozpočet a pak si už jenom ujasnit design a esli vzduch,nebo voda...
Jesli klasiku,tak vzduch v podobě S2R.
Vzduch je i levnější na servis přece jen má o 2V méně
No a kompromis je asi ta M1100,není tak ucukaná v malých rychlostech jako S4 a má větší výkon jak S2
Takže s tvým rozpočtem bych já šel určitě do M1100
nebo jdi kam tě srdce táhne dle dyzajnu
S4Rs
S2R 1000
M1100
Naposledy editováno 18.01.2013 09:52:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100... [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 107 | 27.11.2020 v 10:14 Alexandr |
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 41 | 21.11.2020 v 17:41 Alexandr |
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 | Alexandr | 7 | 19.6.2020 v 10:07 Anti |
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 | Alexandr | 3 | 31.5.2020 v 23:32 Ivos |