Mám tu čistě teoretickou otázku
Kontroloval jsem napínák, protože mi hučí nový rozv. řetěz. Takže jsem ho vyndal a šel se na něj podívat. Můj malý bráška si chtěl udělat "tutuuuu". Takže mi motorku nastartoval. Běžela asi 2s než jsem svým rekordním během motorku vypnul No ten zvuk byl krásný.
Počítám, že časování bude rozhozené, ale jinak by to přeskočit nemělo ne?
Je mi jasné, že to poznám, až to dám dokupy a znovu nakopnu.
Nejhorší je, že se můžu zlobit tak sám na sebe
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
Naposledy editováno 16.08.2015 19:14:38
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
4star píše: Dobry tak ja ho vyndam, stejne je tam na nic podle Vigara
Nepíše že je tam na nic. To že to zákonitě přeskočilo je podle mě pitomost a na zázraky nevěřim.
E: Navíc píše že řetěz je novej.
Naposledy editováno 16.08.2015 23:20:17
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
knedlo píše: pokud si ten motor chcipnul az ty tak bych to nevidel tak cerne von by se zastavil sam o ty ohle ventily
Fakt? Mne praskl napinak a bezelo to dal, chcipl jsem to a po rozdelani byly ohle ventily. Ledaze by se to ohnulo ve chvili chcipnuti nebo to servis znovu nastartoval - jinak mi to muselo bezet s ohnutymi a tahl to druhy valec.
Edit: Uz je mi to jasny, on ma jen jeden rozvodak, ja dva.
Naposledy editováno 17.08.2015 16:07:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
BladeRider píše: Nepíše že je tam na nic. To že to zákonitě přeskočilo je podle mě pitomost a na zázraky nevěřim.
E: Navíc píše že řetěz je novej.
jj retez je volnej bez napinaku ale urcite to neskoci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
4star píše: jj retez je volnej bez napinaku ale urcite to neskoci
Si snad nikdy neviděl řetěz nebo co. Nedělal bych unáhlený závěry a počkal jak to nakonec dopadne.
Naposledy editováno 17.08.2015 19:04:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
BladeRider píše: Si snad nikdy neviděl řetěz nebo co. Nedělal bych unáhlený závěry a počkal jak to nakonec dopadne.
Rekl bych ze spis ty si nikdy nedelal zadnej rozvod U nekterejch motoru to skoci aj kdyz napinak uz nenapina jak ma a ne tak kdyz tam vubec neni
Naposledy editováno 17.08.2015 20:35:20
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
4star píše: ...U nekterejch motoru to skoci aj kdyz napinak uz nenapina jak ma a ne tak kdyz tam vubec neni
Jo, u některých motorů to skočí i když člověk napínák vyndá s vačkou pod tlakem ventilů. Ale zrovna cebro mezi ně nepatří, tam je vedení dost nafest.
Dawe02 píše: Myslim ze to nepreskocilo. GSX-R kuprikladu bez napinaku do 3000rpm bez zateze nepreskoci nikdy. Voditka jsou pekne tesne kolem retezu. Tohle CBR jsem nerozdelaval, jen starsi Fko, ale mam dojem ze je Hondy maji voditka taky dost na fest.
VTR 1000 F rozhodne ne
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastartování motoru bez napináku.
gagtoy píše: Otlakovat motor a budeš vědět jesi je potkáno nebo ne.... nějaký točení bez svíček a podobný ti neřekne jesi je to potkaný....
To je teda rada za všechny peníze. To se dělá právě proto aby se to nepotkalo. Prvně protočit a pak až máš jistotu můžeš teprve měřit tlaky.
Naposledy editováno 19.08.2015 22:06:42
můžeš s tím točit na značky a jesi je skočenej řetěz tak opřeš píst o ventyly a je hotovo jak ti tady raděj.....
já bych s ničím netočil vyndal vačky aby se ti zavřely ventyly a pak to až nastavil na značky..... nehledě na to že okamžitě jak sundáš vačky mužeš zkusit těsnost podtlakovým měřákem.... kdokoliv ti radí něco jinýho se plete a o motorech nic neví.....
jak píše Blackrider: . Prvně protočit a pak až máš jistotu můžeš teprve měřit tlaky.
takže nejdřiv protočíš abys ventyly ohnul o píst kvůli skočenýmu řetězu a pak až změříš tlaky po tom co ty ventyly ohneš..... já to navrhuju obráceně nejdřív zamezit tomu abys ventyly vůbec moch ohnout tzn. vyndat vačky a pak změřit protože se ti všechny spalováky zavřou a nemusíš pak ani točit motorem a hledat proti střihu ventylu....
Ne, dělám si srandu. Díky za rady. Stejně musím vyměnit těsnění vika, takže všechno při jednom.
Jinak zvuky to byly takové, jakby ten řetěz do něčeho narážel, ale všechno bylo tak rychle.
A horní vodítko je docela na těsno, zajímalo by mě jak to přes něj přeskočí. A to jsem tam dával nové, jelikož staré bylo prasknuté (hádejme proč asi)
Naposledy editováno 21.08.2015 01:41:57
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
1 reakcí na tento příspěvek Nastartování motoru bez napináku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |