chci si pořídit novou motorku - jsem začátečník. Výběr jsem zúžil už jen na tři možnosti:
Kawasaki Z800
Honda CB 650F
Honda CBR 650F
Máte někdo nějaký tip k těmto variantám?
Chci na motorce jezdit občas výlet tak 100 km tam a zpět. Občas po evropě. Jsem začátečník, tak proto nevolím nejsilnější kubatury.
Co jsem zatím načetl:
Kawa: zábavná, super reagující motor, na delší cesty nepohodlná??. Osmistovka...
Honda CB 650F: naháč - lepší pro začátečníka? - v prodejně mi ale řekli, že od kapotované se v podstatě ničím neliší, vyjma posezu.
Honda CBR 650F: kapotování - možná lepší pro začátečníka ve smyslu ochrany před větrem. A i na delší trasu lepší ochrana. Oproti Kawe nižší výkon motoru. Honda asi snažší na servis, náhradní díly oproti Kawe?
Vzhledově se mi líbí jak Honda CBR 650F, tak Kawasaki Z800.
Co člověk, to asi jinej názor - ale třeba se dozvím něco, co mě nenapadlo..
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
Správně, nic nejsilnějšího...
Nevím, jestli Ti někdo řekl, že ta Z800 má 83 kW.
Z 0-100 něco pod 4 s.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
gio9 píše: VladaM> já to vím...on asi taky ,ale na papíře nebo v hlavě to nemá tu váhu ,pokud neotočí heftem
Já to psal panu začínajícímu.
Tobě ne, Ty máš starší sestřičku doma, stejně jako já.
Naposledy editováno 16.03.2016 13:32:40
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
...a když má kája vod vedle litra ,tak já nebudu dřít do kopce slabšího bajka ne?...buď/anebo
Naposledy editováno 16.03.2016 13:56:36
JardelT píše: kde jsou ty doby, kdy GS500 nebo CB500 byly silný mašiny a CBR600 byla raketa a jawa 350 nebo MZ 151(251) byla klasická motorka, co měl každý kluk, teď obsah 800 s 83 kW nepatří mezi silné stroje
No jo, navíc, po přečtení zdejších mnoha názorů získá nejeden začátečník pocit, že šestistovka ve dvou pomalu nevyjede kopec. Navíc se na takový motorce takový poučený začátečník začne brzo nudit. Už mu nebude stačit přemístění z jednoho místa do druhého, začne od motocyklu vyžadovat něco navíc. A to mu jistě poskytne motorka s objemem nad 1 litr a výkonem aspoň 120 HP. Vždyť je to přeci v hlavě. Jo a taky je hodně důležitý, jak na tom vypadá. Na těch 250 a 350 (nebo nedej bože dokonce 175) před lety všichni vypadali hodně špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
Na delší trasy je foukání na holém naháči trochu otravné.
Ale když se do nějaké zamiluješ, tak to objedeš na každé.
Zkusil jsi si na ty vybrané sednout?
Třeba ten pocit z dobrého posedu rozhodne kterou koupíš.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
Vybral jsi si ještě o kus silnější motorky, hlavně Z800 je něco úplně jiného.
Jelikož jsou to všechno čtyřválce, tak se drž v první půlce otáčkoměru.
Tam jsou relativně hodné, než se s tím trochu naučíš.
Všechny už jedou dost.
Kawa nejvíc. To je jasné.
Má taky nejvyšší spotřebu a je mírně těžší.
Spíš mrkni i na pohodlí, jak se na tom sedí, jestli i spolujezdec má kde sedět.
Na cestování potřebuješ brašny, nebo kufry, tankvak.
Aby to bylo kam dát.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
a jelikož mám respekt tak si jí dokážu užít i po městě v 50 km.Je prostě super.
Naposledy editováno 17.03.2016 10:31:38
3 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
..Roko.. píše: Asi to slyšet nechceš, ale aspoň na rok bych si pořídil starší 5kilo. Koupíš za pár kaček a jsou to dělníci k neutahání + "nulovej provoz". Když stím plácneš, nebudě tě to mrzet a na první otrkání asi nejlepší volba pro chlapa. V tvým výběru se radí težko, někdo to zvládne celkem v pohodě a někdo se na těch motorkách může trápit léta. Každopádně Z800 je dospělá motorka, co umí mazat hodně. Já když přešel z ER5 na CB600F (už jsem měl hodně najeto 125 + 500ccm), 95K silnej Hornet jel hroznou palbu a to jsem byl vypatlanej 19letej floutek "nesmrtelnej" Každopádně mi pak vydržel na 8 let (po 6 letech jsem přikoupil VTR SP1).
Hele, mrkni na to ale taky jeho pohledem.
Já to měl asi stejné.
Půl roku před 40 narozeninami jsem se rozhodnul, že chci motorku.
To už se malinko i zamyslíš, že ten věk nějak i trochu pokročil.
A já už taky nechtěl na něco čekat.
Řidičák jsem měl už 20 let, jel jsem za tu dobu jen 1 den na Jawě.
Tak po pročítání všeho jsem se dostal v myšlenkách od Jawy, přes obouchané pětikilo až na slušnou šestku.
Už jsem chtěl zrovna něco hezkého, co mi do budoucna kompromisně vystačí.
Vyhrála to Y. FZ6N 2004.
Optimální cenově, celkem moderní vzhled - žádná ostuda, slušné parametry výkonu.
Čtyřválec, který mě při používání nízkých otáček ze začátku nijak nevytrestal.
Prostě jsem sednul a naučil se.
Tak za mě pro někoho, kdo není úplné kopyto, ta třeba FZ6 může být dobrý start.
No a když má peněz dost, tak proč ne novou, nějakou takovou.
Je to prostě splnění snu pro už nějak život lehce otrkaného člověka.
Ne mokrý sen nějakého puboše sotva plnoletého.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
cooler_s píše: ..Roko..> ahoj, naopak, chci to slyšet. Po přečtení více diskusí si začínám myslet, že i pětikilo je moc... Ale asi teda zkusím honda cb 500 x , spíš novou, v motorkách se zatím vůbec nevyznám a nechci se pak dostat do problémů s případnýma problémama technického stavu.
Když budeš točit pětikilo do červeného, tak je to přibližně stejné, jako budeš šestku točit do půlky otáčkoměru. Nebo možná to pětikilo dokonce živější.
Prostě toč třeba do nějakých 6tis, dál ne.
Ono to bude zrychlovat slušně, ale ne divoce.
Za 2 křižovatky, po městě na 4, za městem hned od cedule za 6 a jezdit do 90km/h.
amen
Naposledy editováno 17.03.2016 11:30:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
..Roko.. píše: VladaM> Neumím se vžít do tvé ani jeho situace. Sednul jsem od 12 na pincka od 14 na Mosquito a od 16 na 125 okitovanou polini 160ccm (měla přes 30koní) a v té době jsem byl nesmrtelnej a jezdil jsem díra-nedíra furt se natírá Spíš mě šlo o to sdělit mu jak jsem začínal já, jako takovou možnost k zamyšlení. Věk, charakter, dovednost a další tuna věcí mají podstatný vliv a nedá se paušalně říct tak či tak. Spíš mu dát příklad a ať si z těch příkladů najde něakou nit, které se chytne. Mám kamaráda co začínal na Hayabuse, žije, už má druhou, jezdí dobře, ale léta se s ní trápil a hodně dlouho mu trvalo to, co by jsi obecně slabší motorkou zvládnul daleko rychleji. A myslím, že 40 let není věk, kde by jsi měl mít pocit ,že musís tlačit, aby jsi ještě něco stihnul, nwm za 10 let ti napíšu
Když si za 10 let vzpomeneš, že jsi si mněl na něco vzpomenout...
Ne, tak hrozné to fakt není. Ale 40 není 30. Však uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 650 f x CB 650 f x Kawa Z800
Takže já bych se nebál ani té Z800, která má alespoň trochu emocí. Já začal na fungl novym gixxeru a nikdy jsem s tím neplác.
Svez se na tý Kawě a uvidíš, jak se na ní budeš cítit. Nic jiného ti nedoporučím.. Je ti dost na to, aby jsi to ve svých letech trochu vyhodnotil.. A není žádná ostuda přiznat, že se na to necítíš.. Někdo to má v krvi a někdo musí pěkně od 500 aspoň.
Naposledy editováno 17.03.2016 23:40:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 39 | 3.5.2024 v 11:20 Koudy01 |
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |