globalmoto_kveten





Téma: Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP
 
19.12.2016 v 21:25
Zdravím.Hladal som na forach,no nič som zatial nenašiel,preto píšem a prosím o radu.Mám trial Sherco 2,9 rok 2008,som druhý majitel,a motorka je prakticky ako nová,viac stojí v garaži ako jazdí.Problem je v tom, mám pocit,že predná brzda strašne slabo brzdí.Ked to porovnám s endurom EXC,alebo len bikom,kde mam XT kotučové brzdy,tak to nebrzdí.Jedným,alebo dvoma prstami nevyviniem taku silu,aby som jednoducho zastavil na mieste,pripadne moto postavil na predné kolo.Platničky su ešte originál,už som skušal aj Goldfren,i Galfer,kotuč je plavajuci Breking.Brzdový systém je AJP.Na moto vyrastám od mala,no trial je pre mna niečo uplne nové,takže som v tomto laik.Mám ho už dlhšie,no nemal som akosi čas,a chcel by som začat .Ďalšiu radu by som potreboval,že kto by mi upravil trialové tlmiče na vyššiu vahu,mam 90 kg bez vystroje,Počitam,že seria je asi robená na 60-70 kg chrusta.Niekde som tu čital,že trial čo nebrzdí,a dobre neperuje je na ho....Preto budem vdačný za každu radu.Dík Rado

1 reakcí na tento příspěvek Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

25.12.2016 v 12:18 | Nahoru | #1
Ahoj, můžu to trochu porovnat, protože na kole XT (180/160mm) mám teď nové a jsou to jedovky. Na ostrém enduru to brzdí taky celkem dobře, několik jsem jich měl. A na trialce, jakožto na speciálu pro jedno určení se stejně pohybuješ na místě nebo v minimálních rychlostech a to by teda mělo brzdit dobře. Při nějakém courání po lese nebo přejezdech při vyšších rychlostech potom brzdy zaostávají. Beru porovnání KTM EXC a Sherco 3,2 4T a brždění jedním prstem.

(reakce na) Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

26.12.2016 v 20:00 | Nahoru | #2
Králík.> Dik,za odpověď,nemám to až tak s čím porovnať, myslim teda s trialkov, kamoš teraz repasuje gasika, kupil to nepojazdne, uvidím, keď to spojazdni, skúsim porovnať.

1 reakcí na tento příspěvek Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

26.12.2016 v 22:41 | Nahoru | #3
Trialovka AJP musí brzdit jednim prstem.Nepíšeš zda máš brzdič dvou nebo čtyřpístkovej ale předpokládám čtyř a ten fakt na předek jednim prstem.Když né může nastat několik závad,začni od destiček,nejde z nich při brždění vrzaní?Když jo někomu do nich natekla buď brzdovka (blbě se to odvzdušňuje a tak častá závada) a nebo olej s vidlic.Každopádně dej jiné,tim začni.Pak jak vypadá brzdová hadice?Někdy je porušené opláštění a pak se hadice nafukuje,páčka je gumová,nejde zmáčknout do tvrda a nebrzdí to.No a do třetice v brzdiči jsou prasátka a gumičky (je na to opravná sada) stává se že to úplně netěsní,brzda občas propadne k řídítkům a když napumpuješ párkrát zas ztvrdne.
Hodně štěstí s hledáním 😉

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

27.12.2016 v 13:11 | Nahoru | #4
TP70> Dik za odpověď, práve, že to je 4-pist, platničky som už skúsil 3-tiu značku, ale je pravda, že brzda píska.Presak tam není, je tvrdá, skôr mám pocit, že ten kotúč, ako keby mal na sebe volaku sklovinu. Kamoš mi vravel, že na UK fóre videl,že sa kotouč zdrsni, a robí sa to asi s 160 ku brúsnym papirem.A ta hadica má tiež napadla,ale nie, že by bola unavená a gumená, ale či nieje volaka pripchata. Asi to skúsim celé rozobrať, len mam obavy, či to pôjde potom odvzdusnit, uz som raz maturoval pri Exc,a nie a nie odvzdusnit. Každopádne Dik

(reakce na) Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

27.12.2016 v 23:32 | Nahoru | #5
dere> kotouč jsem vždy jen odmastil než jsem dal nové desky.Jinak ano odvzdušnění je boj zvlášť 4 pístek.Já ho nafouk kompresorem dole co se dává hadice aby se roztáhli pístky a pak zalil kapalinou do plna zas tou dírou na hadici.Teprve pak namontovat hadici zalejt ze zhora pumpu a pak odvzdušňovat.Bacha zleje to destičky a pak jsou k ničemu,dobre je dát na odvzduštění staré a pak odmastit kotouč a dát tam teprv nové

1 reakcí na tento příspěvek Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

20.3.2017 v 09:17 | Nahoru | #6
dere: jen bych ještě doplnil, pokud by jsi dělal repasi pomocí opravné sady udělej to i u brzdové pumpičky (páčka) - vyměň sadu pístku, já jsem i zkrátil brzdovou hadici, aby netvořila při vyvěšené vidlici horní oblouk a mohla se tak snadněji odvzdušnit do nádržky. Jinak souhlas s TP70 a jestli máš možnost odvzdušni to mimo motocykl třeba s pomocí někoho druhého, nemusíš tolik hlídat zněčištění motocyklu kapalinou. Nezapomeň pořádně očistit kotouč, může být zasviněný v otvorech a při brždění se malé množství kapaliny dostane na destičky a z nich to asi 100% nikdy nedostaneš. Držím palce

(reakce na) Trial Sherco 2,9 Brzdy AJP

11.4.2017 v 07:17 | Nahoru | #7
TomHorn> díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist