raceczech_listopad




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mitas terra force
Kamarád který zde není registrován chce koupit na Varadero 1000 sadu pneu od Mitasu.
Konkrétně Terra Force.
Máte někdo zkušenost?
Díky

Naposledy editováno 20.01.2017 11:58:23
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

20.1.2017 v 11:17 | Nahoru | #1
když už je koupil tak nehledej zkušenosti ale ať na jaře napíše ty jeho popřípadě zejtra tu chci číst jak drží na sněhu a ledu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

20.1.2017 v 11:39 | Nahoru | #2

j3nik píše: když už je koupil tak nehledej zkušenosti ale ať na jaře napíše ty jeho popřípadě zejtra tu chci číst jak drží na sněhu a ledu



sorry ale neumíš číst ? když píšu "chce koupit" ?

Naposledy editováno 20.01.2017 11:40:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

Skvělá odpověď, děkuji! 20.1.2017 v 11:57 | Nahoru | #3
Tifone> Tento chlapík na nich jezdí a je sdílný...

(reakce na) Mitas terra force

20.1.2017 v 12:00 | Nahoru | #4

soccer píše: Tifone> Tento chlapík na nich jezdí a je sdílný...



díky za tip

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

20.1.2017 v 16:08 | Nahoru | #5
Jdi na BMW GS, tam se dozvíš, že na tu terru jsou dobrý reference i od zkušebního jezdce mitas, já ji budu měnit za metzelerku na zadu, jezdím přesně to k čemu je vyrobená.

(reakce na) Mitas terra force

20.1.2017 v 16:15 | Nahoru | #6

j3nik píše: když už je koupil tak nehledej zkušenosti ale ať na jaře napíše ty jeho popřípadě zejtra tu chci číst jak drží na sněhu a ledu

terra není na zimu, to musíš jít do nějaký E, třeba E08 ta má podobný dezén.

Mitas terra force

20.1.2017 v 18:03 | Nahoru | #7
E08 neni zimni pneu. Zimni pneu od mitasu je E10 s oznacenim M+S Tu teru force jezdi kamarad a nemize si ji vynachvalit.

Mitas terra force

20.1.2017 v 19:20 | Nahoru | #8
katalog mitas 4 vydání má označení E08 M+S.

(reakce na) Mitas terra force

20.1.2017 v 19:26 | Nahoru | #9

petrumr píše: Jdi na BMW GS, tam se dozvíš, že na tu terru jsou dobrý reference i od zkušebního jezdce mitas, já ji budu měnit za metzelerku na zadu, jezdím přesně to k čemu je vyrobená.


Nic proti,ale kdo už by měl psát pozitivně než zkušební pilot Mitasu?

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

20.1.2017 v 19:38 | Nahoru | #10
Jako on bude psát nepravdu a fabrika to bude vyrábět blbě?

(reakce na) Mitas terra force

20.1.2017 v 21:08 | Nahoru | #11
petrumr> nikdo neříká blbě, ale chlebodárce se většinou nekritizuje

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

21.1.2017 v 09:29 | Nahoru | #12
Tak jo beru to, ale on je placený za najití chyby nebot chybama se výrobce učí, ale to je jedno rád ho čtu třeba jak zkoušel jet podhuštěný a naložený- tohle dělá 70% motorkářů.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 11:32 | Nahoru | #13

petrumr píše: Tak jo beru to, ale on je placený za najití chyby nebot chybama se výrobce učí, ale to je jedno rád ho čtu třeba jak zkoušel jet podhuštěný a naložený- tohle dělá 70% motorkářů.

chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #14
seikos> ty nemáš nějaké informace?

Mitas terra force

21.1.2017 v 16:07 | Nahoru | #15
Taky jí chci z jara dát terra forc. na Dl strom furt lepší nová než stará volítaná . Je pravda že se hromada gum se vracela z důvodo že si je motorkáři neuměli správně nafouknout

(reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 16:29 | Nahoru | #16
na mitaskách nejezdím i když to mají všichni kolem mně. Jak sjedu tourancku, tak tam půjde terra a mně je to jedno jestli to při necitlivým podřazení trochu blokne více, prostě něco mám načtený a nikdy se tím neřídím, nebot co bylo nemusí být, stačí dát jinou směs a můžeš začít od začátku.
třeba z něco z fora-Ve čtvrtek a pátek za teplot od 5 do 11 stupňů C najeto po celé republice za typicky podzimního, tedy vlhkého počasí 735 km na kombinaci zadek Mitas TerraForce 150/70/17 a předek Mitas Invader 90/90/21. Opětovně se potvrdilo, že tyhle pneu obstojí za jakéhokoli počasí. Pocit absolutního bezpečí bez sebemenšího podklouznutí.
Tak Mitas dělá dobré a i špatné pneu... Na Terra Force mám už nějákých 6000 km...
Jak na suchu tak v dešti (cca 1500 km), na polňačce i na trávě, a jsou to prostě fakt dobré gumy
BMW F800GS zadní MitasTerraForce 150/70R17, přední Mitas MC 30 Invader 90/90/21
Gumy hned po nazutí dobře držely a neklouzaly, pocitově motorka díky přední gumě více padá do zatáček, ale rychle jsem si zvykl a už mi to nepřijde, nicméně rozdíl oproti Pirellce tam je, a to právě tento. Zadní gumu mám "označkovanou" až úplně do kraje a nepocítil jsem žádné varování nebo nejistotu během náklonu. Při přejíždění příčných nerovností ve vyšších rychlostech se motorka stále trochu zavlní, ale to asi není gumama, ale rámem, nebo prostě motorkou jako takovou, dělalo to i před tím. Zdá se mi, že to o trochu méně klouže na vodorovném značení, a co se týče mokra, jel jsem po dešti jen jednou a úplně klidně a pomalu, takže tam nedokážu posoudit, pocit jistoty na vodě nemám na žádné gumě. Jinak gumy se rychle zahřejou, stačí 1km a už je znát, jak lepí, TerraForce co mam vzadu je pocitově měkčí než předek, ale je to hodně příjemná jízda, GS je s tímto obutím perfektně ovladatelné a pohodlné i na rozbitém asfaltu v lese směr Adršpach, kam se z Trutnova jezdím večer koupat do pískovcového lomu Smile Úbytek gum zatím pochopitelně nepozoruji a designem se mi líbí, jsou to pěkné gumy napohled, hlavně TerraForce. Až budu řešit nové obutí, rozhodně koupím opět stejnou kombinaci. Jo, co se provozu týče, při zvedání motorky na zadek mi Pirelka, pravda už dost sjetá, ale podklouzla, to tahle guma neudělala ani jednou. Většina jízd byla jeta ve dvou lidech a pocit z motorky je jako bych jel na kole, perfektní ovladatelnost, nevím jak je to možné, je to opravdu rozdíl oproti předchozím gumám.

Petr Sýs, BMW R 1200 GS
Moje první pocity ze sady Mitas TerraForce pro velký GS.
Nepřijel jsem z pneuservisu,jak je tady zvykem už hned soudit,ale mám najeto prvních 5000km.
Hned po přezutí však byla cítit až neuvěřitelná přesnost v ovládání motorky.Pneu nemají sklony ani ke "kácení" motorky do zatáček ani k nutnosti muset motorku naopak do zatáček nutit.Je to ihned naprosto přesné,plynulé a předvídatelné od kolmé jízdy až po krajní náklon.
Stabilita ve všech běžných režimech jízdy (na zadní to nestavím) je naprosto ukázková.Dokonce jsem na této pneumatice zkoušel na letišti maximálku motorky a ani v rychlostech přes 180km/h se nekoná nic zvláštního.Motorka se ani nehne..řidítka nekmitají...prostě s narůstající rychlostí se nemění nic na ovládání motorky.Krizové brzdění v náklonu,bez zavlnění,stále plná kontrola nad motorkou.
Z těch 5tis km jsem nečekaně dost najel ve dvou (asi 3tis km),ale prakticky nic po dálnici.Po většinou šoustky nejhorších tříd i pár desítek km suchého offroadu.
Musím říct,že i přes to,že je to samozřejmě čistě silniční pneu,tak je cítit výrazný rozdíl v ovládání motorky v terénu na TerraForce oproti např. Dunlop Sportmax Roadsmart 2,kterou jsem měl před tím.Dokonce nebyl problém přejet pár set metrů travnatý svah po vrstevnici a ve dvou (samo za sucha) bez sundání nohy ze stupačky.V případe zmíněných Dunlopů by to bylo naprosto nemyslitelné...
Za mokra jsem měl párkrát pocit lehkého uhnutí v náklonu,ale neopakovalo se to pravidelně,takže to nemůžu potvrdit a je možný,že šlo o náhodu způsobenou jiným vlivem( "hadi",nafta,prach...).Moc jsem toho za deště neměl možnost najet-naštestí,ale ve většině případů se to chovalo výborně.
Za sucha to drží neskutečně až na samý okraj...narozdíl od Anakee2,které v mezním náklonu začnou ujíždět bokem.Sice plynule a opět se chytí,ale nemyslím si,že by tohle měla dělat silniční pneumatika a to za sucha a na pěkné silnici.S terraForce tohle nehrozí,ani pod plynem.
Teď už je jen otázka nájezdu...
Na Anakee 2 jsem pravidleně najíždel 20tis.Sjeté po celém běhounu(což značí výborně rozvrženou "dvousměs".TerraForce jsou jednosměsové,takže s tímto jevem moc nepočítám.Tam bude jistě ploška,jejíž velikost,ale vždy záleží na stylu jízdy každého jedince.Nic méně teď,po 5tis km mám na středu zadní pneu cca 5mm na stranách 7mm (nová má 8mm).
Tlak v pneu jsem VŽDY upravil podle toho,jestli jsem jel sám nebo ve dvou,na potřebných 2,2/2,5 nebo 2,5/2,9.
Zatím musím celkově zhodnotit,že je to nejlepší silniční pneumatika,kterou jsem kdy zkoušel,co se týče ovládání.(jezdil jsem na Metzeler Tourace,Tourance EXP,3 sady Anakee 2,Dunlop Roadsmart 2)

Poznámka autora:
„Věřím, že příštích létech si pneumatika Mitas TerraForce najde svého zákazníka a stane se velice oblíbenou“.

(reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 16:35 | Nahoru | #17

seikos píše: chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili

nemáš pravdu- testeři testovali to podhuštění, přetížení a tu vzrůstající teplotu. Stovky lidí ji vracely a tisíc lidí si ji kupuje.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

21.1.2017 v 17:27 | Nahoru | #18
Petrněco: ještě že ty tvoje slinty nečtu.
Za mě Mitas neuměla a neumí udělat ani špunty na krosky, natož na nějaký těžký mastodonty... Líbí se mi na fotce ten její dezén, ale je to tak vše. Mám proti Mitas takovou až averzi... Vždy, když jsem tajně doufal, že už to bude dobrý, tak ne... Vždycky to pojebali :D

(reakce na) Mitas terra force

21.1.2017 v 20:29 | Nahoru | #19

Tifone píše: seikos> ty nemáš nějaké informace?

jo. Ale je to už historie. Mitas to už opravil - změnil směs





Naposledy editováno 21.01.2017 20:31:24

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

21.1.2017 v 21:27 | Nahoru | #20
Chlapi berte to tak, že E-07 (na fotce) najedou strašně moc km a někdo na nich jezdí i 5 a více roků. Ty gumy samozřejmě stárnou. Hodně z vás nekoukne na huštění celý rok, motorky překládá apod. Pak to nemá praskat . Největší problém je v JAR, kde na tom kluci jezdí úplně za jiných podmínek - horko, podhuštěné z důvodu terénu. Ve světě na tom jezdí kde jaký dálkový cestovatel. K těm Terra-Force - doporučuji vyzkoušet, fakt povedené pneu jak na velké cesťáky, tak v rozměru 130/17 a 90/21 s označením Invader. Pokud máte zájem o další info o mitaskách tak jsem na emailu ruda.ilona@seznam.cz nebo t.č. 724282837 nebo na stánku Mitasu v Praze. PS: označení M+S mají všechny pneu v sérii "E" jinak by se nemohly prodávat na západním trhu.
Test. jezdec Ruda "Joe" Fráňa





To praskání neplatí jen pro mitasky

Naposledy editováno 21.01.2017 21:29:56

Mitas terra force

21.1.2017 v 22:34 | Nahoru | #21
Zdarec, najedu za sezonu 15-20tis km, což je za 30let dost km. Ale na motorku na silnic bych si pneu MITAS už nedal. Mám rád svižnou jízdu a potřebuji pneu věřít, ale co dokáže 07 nebo 08 v zatáčce kde je kousek (pásek) mokrýho asfaltu, to bych nikomu nepřál. Plus teda v poslední době to praskání těch 07,09,10, za mě teda NE. Abych nemohl jet na gumě 150kmh, abych ju náhodou nepřehřál, aby mě nepraskla. NO kde jsme. Nezlobte se, ale těm pánum v Mitasu ty silniční pneu moc nejdou. Mám ještě enduro a Mitasky C to jo, ty sou dobry. To je jenom muj nazor, nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force

22.1.2017 v 02:38 | Nahoru | #22
Vidim, ze se rozhorela debata o mitaskach obecne, tak taky pridam svuj nazor. Na e07 mam najezdeno 22tis.km. U me to byly dve sady a kazda dala 11tis km bo jezdim svizne
. U techto pneu jsem nemel problemy s nejakym praskanim, ale stalo se mi, ze z niceho nic usla na celnici predni pneu. Na mokru jsem mel respekt a nejezdil jak blb...ano na mokru ta pneu klouze, ale je to dano i tim, ze od teto univerzalni pneu se ocekava vysoky km najezd....viz Igor Brezovar. Ten na sade najel 30tis.km, mitasek se neboji a to je u me Pan cestovatel. Ja osobne bych tuto pneu klidne na nejaky delsi vejlet nekam na balkan znovu obul. U nas na nese cesty ne. Jezdil jsem i e08 a za sucha velmi dobre drzi. Za mokra jsou trosku nervoznejsi, ale kdo jezdi hlavou, tak mit problem nebude. Tyto bych obul klidne zas jak na jezdeni po cr, tak na vejlety mimo cr. E10 jsem jezdil nekolik sad a jsou velmi dobre na prilnavost jak za sucha, tak za mokra. Bohuzel maji mensi najezd....v mem pripade 4tis.km, ale je to dano tim, ze je to spalkova pneu s mekci smesi, kdy prilnavost je na ukor zivotnosti jako u vsech lepivejsich spalkovych pneu. Mam je ted i na novem LCA a tem gumam proste verim! Obecne mitas dotahuje jine vyrobce a ma nemaly podil na trhu s pneu....mitasu se musim zastat a myslim, ze to zas tak spatny pneu, jak tady nekteri pisi nejsou. Ostatne o tom svedci i jejich oblibenost v zahranici, kdy na velka cestovni endura je obouvaji tisice lidi....jen nam cechum je to povl. A v neposledni rade berte v potaz cenu tech pneu, kdy stoji polovinu jako trema mischelin, metzeler atd. Ja je nejezdim k vuli uspore, to nemam zapotrebi,proste jsem s nimi spokojeny a ty pneu me jeste nezklamaly....teda az na E07 ktera me jednou vypekla pri navratu domu v desti, vyssim tempem a na hranicich jak byla moto v klidu, tak se odfoukla. Mitas pak menil patku a uz nebyl s unikem tlaku problem. Jinak mam treba spatnou zkusenost s michelin anakee 3, ty mi klouzaly i na suchem asfaltu a to uz i jen v mirnem naklonu. V Bosne me zas solidne uklouzly pneu Metzeler tourance next na cistouckem asfaltu, malem jsem si rozbil hubu, kdyz me zadni i predni kolo podklouzlo a ja se dostal az k patniku o kterej se kola zarazily....no a to jsou treba velmi opevovane pneu, za me uz bych je nenazul! Sedi mi od metzeleru klasicke tourancky, ty se ale bohuzel nedelaji v rozmeru pro LC....ty jsou u me zatim jako TOP pneu na mou moto a me jezdeni. Docela jsem zvedavy az budou ty Tera force v mem rozmeru a budu je moct vyzkouset.....treba mi nahradi ty klasicky tourance se kteryma jsem byl max.spokojenej. Uz na pohmat maji lepivejsi smes.

Mitas terra force

22.1.2017 v 02:44 | Nahoru | #23
Jen jeste dodam, ze muj km najezd na moto je 2ptis.km rocne a ne vzdy jen za pekneho pocasi. Uzil jsem si mimo jine i jizdu 600km v peknym desti pri navratu z Chorvatska, kdy mi od Zagrebu az domu chcalo a pekne foukal bocak.

(reakce na) Mitas terra force

22.1.2017 v 04:21 | Nahoru | #24
Luky.> ja jsem jezdil klasicke Tourance 60tis km. Ale posledni 2 generace (Made in China a Brazil) byly na tom tak tragicky s vydrzi, ze jsem presedlal na TKC70 a jsem nadmiru spokojeny. Jsou lepsi jak Tourance

Mitas terra force

22.1.2017 v 10:04 | Nahoru | #25
Diskuze je o pneumatikách Mitas . Osobní napadání nebude tolerováno.

Mitas terra force

22.1.2017 v 10:13 | Nahoru | #26
Seikos Ja s klasickyma tourancema nemel sebemensi problem a vyhovoval mi i vzorek, ktery mel solidni zaber i na sterku a sotolinkach. Vydrz 10tis.km bez ztraty kyticky je pro me dostatecna. Nad tema tkc70 ted popravde take uvazuji, ale....ten vzorek uz je vicemene na asfalt, kde verim, ze diky stredovemu prouzku bude i solidni najezd. Nicmene prave ten prouzek je brzda na sterk atd.

Mitas terra force

22.1.2017 v 10:28 | Nahoru | #27
TKC70 jsou také M+S. Jen doplňuju.

Mitas terra force

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2017 v 12:58 | Nahoru | #28
Tak moje zkusenost s Terra Force na Varanoj je zatim dost dobra.mam ji sice jen na zadku a jen co dojedu Tourancku pujde i na predek(vzdy jsem si rikal ze nic jinyho nez Tourancky neobuju ).Jeste jsem na Terra Force nenajel moc, cca 4000km.Ale o proti Tourance bude lepsi v chladnem pocasi,tourancka v podzimnich mokrych dnech obcas ustrelila a Terra Force nic ,zatim.lehce jsem si vyzkousel kdyz jsem se v zari vracel ze setkani Motoroute byla nedele dopoledne,teplota kolem 10 stupnu a lehce prselo.provoz minimalni a vidina tepleho domova nas nutila za to tahat.Jel jsem z Krizanova pres Zdar ,smer Pardubice.Masina nalozena na tydeni toulani,rychlost misty presahovala 140,paradne jsem se svezl guma drzela jak v lete.zatim davam za 1.

Naposledy editováno 22.01.2017 13:02:59

(reakce na) Mitas terra force

22.1.2017 v 13:11 | Nahoru | #29

Joe-Ruda píše: Chlapi berte to tak, že E-07 (na fotce) najedou strašně moc km............................................................................................................................................................................................................................................................
Test. jezdec Ruda "Joe" Fráňa





To praskání neplatí jen pro mitasky



Koukám , že kamošova pneu - foto dobývá svět . Poprvé jsem ji viděl pár set metrů poté co se na dálnici v Rakousku takhle "odhalila" ,nedávno v časopisu Motoroute , no a teď tady . Jen bych doplnil - ( znalí samozřejmě vědí ) že s Mitaskou nemá nic společného - jedná se o Michelin Anakee .

A ohledně Mitasek - na TA jsem sjel několik sad E 07 a OK. Nájezd okolo 12tiskm , prasklinky - jednalo se vždy JEN o povrchové prasklinky bez dalších problémů a jedinou výtku bych měl k hlučnosti přední gumy .

Mitas terra force

22.1.2017 v 19:12 | Nahoru | #30
No tak i tak mám proti nim takový blok, ale rád se nechám překvapit. Přece nej to kdysi bejvalo český :D
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero Patton 8 30.8.2024 v 14:05 Gahan37
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero Epidem 3 17.8.2024 v 20:31 Rubini
Kamarádka na výlet Ostatní cestovní Osinek 7 15.5.2024 v 09:40 TomasNBK
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko

TOPlist