Konkrétně Terra Force.
Máte někdo zkušenost?
Díky
Naposledy editováno 20.01.2017 11:58:23
2 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force
j3nik píše: když už je koupil tak nehledej zkušenosti ale ať na jaře napíše ty jeho popřípadě zejtra tu chci číst jak drží na sněhu a ledu
sorry ale neumíš číst ? když píšu "chce koupit" ?
Naposledy editováno 20.01.2017 11:40:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force
1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
petrumr píše: Jdi na BMW GS, tam se dozvíš, že na tu terru jsou dobrý reference i od zkušebního jezdce mitas, já ji budu měnit za metzelerku na zadu, jezdím přesně to k čemu je vyrobená.
Nic proti,ale kdo už by měl psát pozitivně než zkušební pilot Mitasu?
1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force
petrumr píše: Tak jo beru to, ale on je placený za najití chyby nebot chybama se výrobce učí, ale to je jedno rád ho čtu třeba jak zkoušel jet podhuštěný a naložený- tohle dělá 70% motorkářů.
chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas terra force
třeba z něco z fora-Ve čtvrtek a pátek za teplot od 5 do 11 stupňů C najeto po celé republice za typicky podzimního, tedy vlhkého počasí 735 km na kombinaci zadek Mitas TerraForce 150/70/17 a předek Mitas Invader 90/90/21. Opětovně se potvrdilo, že tyhle pneu obstojí za jakéhokoli počasí. Pocit absolutního bezpečí bez sebemenšího podklouznutí.
Tak Mitas dělá dobré a i špatné pneu... Na Terra Force mám už nějákých 6000 km...
Jak na suchu tak v dešti (cca 1500 km), na polňačce i na trávě, a jsou to prostě fakt dobré gumy
BMW F800GS zadní MitasTerraForce 150/70R17, přední Mitas MC 30 Invader 90/90/21
Gumy hned po nazutí dobře držely a neklouzaly, pocitově motorka díky přední gumě více padá do zatáček, ale rychle jsem si zvykl a už mi to nepřijde, nicméně rozdíl oproti Pirellce tam je, a to právě tento. Zadní gumu mám "označkovanou" až úplně do kraje a nepocítil jsem žádné varování nebo nejistotu během náklonu. Při přejíždění příčných nerovností ve vyšších rychlostech se motorka stále trochu zavlní, ale to asi není gumama, ale rámem, nebo prostě motorkou jako takovou, dělalo to i před tím. Zdá se mi, že to o trochu méně klouže na vodorovném značení, a co se týče mokra, jel jsem po dešti jen jednou a úplně klidně a pomalu, takže tam nedokážu posoudit, pocit jistoty na vodě nemám na žádné gumě. Jinak gumy se rychle zahřejou, stačí 1km a už je znát, jak lepí, TerraForce co mam vzadu je pocitově měkčí než předek, ale je to hodně příjemná jízda, GS je s tímto obutím perfektně ovladatelné a pohodlné i na rozbitém asfaltu v lese směr Adršpach, kam se z Trutnova jezdím večer koupat do pískovcového lomu Smile Úbytek gum zatím pochopitelně nepozoruji a designem se mi líbí, jsou to pěkné gumy napohled, hlavně TerraForce. Až budu řešit nové obutí, rozhodně koupím opět stejnou kombinaci. Jo, co se provozu týče, při zvedání motorky na zadek mi Pirelka, pravda už dost sjetá, ale podklouzla, to tahle guma neudělala ani jednou. Většina jízd byla jeta ve dvou lidech a pocit z motorky je jako bych jel na kole, perfektní ovladatelnost, nevím jak je to možné, je to opravdu rozdíl oproti předchozím gumám.
Petr Sýs, BMW R 1200 GS
Moje první pocity ze sady Mitas TerraForce pro velký GS.
Nepřijel jsem z pneuservisu,jak je tady zvykem už hned soudit,ale mám najeto prvních 5000km.
Hned po přezutí však byla cítit až neuvěřitelná přesnost v ovládání motorky.Pneu nemají sklony ani ke "kácení" motorky do zatáček ani k nutnosti muset motorku naopak do zatáček nutit.Je to ihned naprosto přesné,plynulé a předvídatelné od kolmé jízdy až po krajní náklon.
Stabilita ve všech běžných režimech jízdy (na zadní to nestavím) je naprosto ukázková.Dokonce jsem na této pneumatice zkoušel na letišti maximálku motorky a ani v rychlostech přes 180km/h se nekoná nic zvláštního.Motorka se ani nehne..řidítka nekmitají...prostě s narůstající rychlostí se nemění nic na ovládání motorky.Krizové brzdění v náklonu,bez zavlnění,stále plná kontrola nad motorkou.
Z těch 5tis km jsem nečekaně dost najel ve dvou (asi 3tis km),ale prakticky nic po dálnici.Po většinou šoustky nejhorších tříd i pár desítek km suchého offroadu.
Musím říct,že i přes to,že je to samozřejmě čistě silniční pneu,tak je cítit výrazný rozdíl v ovládání motorky v terénu na TerraForce oproti např. Dunlop Sportmax Roadsmart 2,kterou jsem měl před tím.Dokonce nebyl problém přejet pár set metrů travnatý svah po vrstevnici a ve dvou (samo za sucha) bez sundání nohy ze stupačky.V případe zmíněných Dunlopů by to bylo naprosto nemyslitelné...
Za mokra jsem měl párkrát pocit lehkého uhnutí v náklonu,ale neopakovalo se to pravidelně,takže to nemůžu potvrdit a je možný,že šlo o náhodu způsobenou jiným vlivem( "hadi",nafta,prach...).Moc jsem toho za deště neměl možnost najet-naštestí,ale ve většině případů se to chovalo výborně.
Za sucha to drží neskutečně až na samý okraj...narozdíl od Anakee2,které v mezním náklonu začnou ujíždět bokem.Sice plynule a opět se chytí,ale nemyslím si,že by tohle měla dělat silniční pneumatika a to za sucha a na pěkné silnici.S terraForce tohle nehrozí,ani pod plynem.
Teď už je jen otázka nájezdu...
Na Anakee 2 jsem pravidleně najíždel 20tis.Sjeté po celém běhounu(což značí výborně rozvrženou "dvousměs".TerraForce jsou jednosměsové,takže s tímto jevem moc nepočítám.Tam bude jistě ploška,jejíž velikost,ale vždy záleží na stylu jízdy každého jedince.Nic méně teď,po 5tis km mám na středu zadní pneu cca 5mm na stranách 7mm (nová má 8mm).
Tlak v pneu jsem VŽDY upravil podle toho,jestli jsem jel sám nebo ve dvou,na potřebných 2,2/2,5 nebo 2,5/2,9.
Zatím musím celkově zhodnotit,že je to nejlepší silniční pneumatika,kterou jsem kdy zkoušel,co se týče ovládání.(jezdil jsem na Metzeler Tourace,Tourance EXP,3 sady Anakee 2,Dunlop Roadsmart 2)
Poznámka autora:
„Věřím, že příštích létech si pneumatika Mitas TerraForce najde svého zákazníka a stane se velice oblíbenou“.
seikos píše: chybu nenajde často ani desítka testovacích jezdců. A zrovna Mitas by mohl vyprávět - u svých modelů co vracely stovky lidi pro praskliny v dezénu. A co zjistili testeři? Kulový. Chválili, chválili
nemáš pravdu- testeři testovali to podhuštění, přetížení a tu vzrůstající teplotu. Stovky lidí ji vracely a tisíc lidí si ji kupuje.1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
Za mě Mitas neuměla a neumí udělat ani špunty na krosky, natož na nějaký těžký mastodonty... Líbí se mi na fotce ten její dezén, ale je to tak vše. Mám proti Mitas takovou až averzi... Vždy, když jsem tajně doufal, že už to bude dobrý, tak ne... Vždycky to pojebali :D
1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
Test. jezdec Ruda "Joe" Fráňa
To praskání neplatí jen pro mitasky
Naposledy editováno 21.01.2017 21:29:56
1 reakcí na tento příspěvek Mitas terra force
. U techto pneu jsem nemel problemy s nejakym praskanim, ale stalo se mi, ze z niceho nic usla na celnici predni pneu. Na mokru jsem mel respekt a nejezdil jak blb...ano na mokru ta pneu klouze, ale je to dano i tim, ze od teto univerzalni pneu se ocekava vysoky km najezd....viz Igor Brezovar. Ten na sade najel 30tis.km, mitasek se neboji a to je u me Pan cestovatel. Ja osobne bych tuto pneu klidne na nejaky delsi vejlet nekam na balkan znovu obul. U nas na nese cesty ne. Jezdil jsem i e08 a za sucha velmi dobre drzi. Za mokra jsou trosku nervoznejsi, ale kdo jezdi hlavou, tak mit problem nebude. Tyto bych obul klidne zas jak na jezdeni po cr, tak na vejlety mimo cr. E10 jsem jezdil nekolik sad a jsou velmi dobre na prilnavost jak za sucha, tak za mokra. Bohuzel maji mensi najezd....v mem pripade 4tis.km, ale je to dano tim, ze je to spalkova pneu s mekci smesi, kdy prilnavost je na ukor zivotnosti jako u vsech lepivejsich spalkovych pneu. Mam je ted i na novem LCA a tem gumam proste verim! Obecne mitas dotahuje jine vyrobce a ma nemaly podil na trhu s pneu....mitasu se musim zastat a myslim, ze to zas tak spatny pneu, jak tady nekteri pisi nejsou. Ostatne o tom svedci i jejich oblibenost v zahranici, kdy na velka cestovni endura je obouvaji tisice lidi....jen nam cechum je to povl. A v neposledni rade berte v potaz cenu tech pneu, kdy stoji polovinu jako trema mischelin, metzeler atd. Ja je nejezdim k vuli uspore, to nemam zapotrebi,proste jsem s nimi spokojeny a ty pneu me jeste nezklamaly....teda az na E07 ktera me jednou vypekla pri navratu domu v desti, vyssim tempem a na hranicich jak byla moto v klidu, tak se odfoukla. Mitas pak menil patku a uz nebyl s unikem tlaku problem. Jinak mam treba spatnou zkusenost s michelin anakee 3, ty mi klouzaly i na suchem asfaltu a to uz i jen v mirnem naklonu. V Bosne me zas solidne uklouzly pneu Metzeler tourance next na cistouckem asfaltu, malem jsem si rozbil hubu, kdyz me zadni i predni kolo podklouzlo a ja se dostal az k patniku o kterej se kola zarazily....no a to jsou treba velmi opevovane pneu, za me uz bych je nenazul! Sedi mi od metzeleru klasicke tourancky, ty se ale bohuzel nedelaji v rozmeru pro LC....ty jsou u me zatim jako TOP pneu na mou moto a me jezdeni. Docela jsem zvedavy az budou ty Tera force v mem rozmeru a budu je moct vyzkouset.....treba mi nahradi ty klasicky tourance se kteryma jsem byl max.spokojenej. Uz na pohmat maji lepivejsi smes.
Naposledy editováno 22.01.2017 13:02:59
Joe-Ruda píše: Chlapi berte to tak, že E-07 (na fotce) najedou strašně moc km............................................................................................................................................................................................................................................................
Test. jezdec Ruda "Joe" Fráňa
To praskání neplatí jen pro mitasky
Koukám , že kamošova pneu - foto dobývá svět . Poprvé jsem ji viděl pár set metrů poté co se na dálnici v Rakousku takhle "odhalila" ,nedávno v časopisu Motoroute , no a teď tady . Jen bych doplnil - ( znalí samozřejmě vědí ) že s Mitaskou nemá nic společného - jedná se o Michelin Anakee .
A ohledně Mitasek - na TA jsem sjel několik sad E 07 a OK. Nájezd okolo 12tiskm , prasklinky - jednalo se vždy JEN o povrchové prasklinky bez dalších problémů a jedinou výtku bych měl k hlučnosti přední gumy .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Kamarádka na výlet Ostatní cestovní | Osinek | 7 | 15.5.2024 v 09:40 TomasNBK |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |