mame problem se skutrem Kymco Like 125. Jednou jsem se rozjel a cca po 300 metrech motorka zacla zpomalovat az zastavila uplne. Kdyz jsem zkousel nastartovat, tak v starteru jen cvaklo, ale motor se ani neotocil.. nohou to taky nahodit neslo, tak jsem to uz znova radsi nezkousel a motorku odtlacil zpet k baraku (tlacit jde, kola zablokovana nejsou). Tam jsem zjistil, ze chybi uplne olej.
v servisu mi rekli, ze mam v prvni rade zkusit dolit olej (i pres svicku at se to promaze) a zkusit to nahodit nohou.. chci se teda zeptat si myslite, ze je sance to tim zprovoznit a jestli poradite, jaky olej bych mel koupit.
dekuju
1 reakcí na tento příspěvek zadreny motor u Kymco Like 125
tyhle motory semtam žerou olej...a pokud ho kontroluješ jednou za 100 let tak se nediv
1 reakcí na tento příspěvek zadreny motor u Kymco Like 125
2 reakcí na tento příspěvek zadreny motor u Kymco Like 125
klikovka za tři šest
práci si normálně zručnej mechanik udělá doma a za cca šestku budeš mít zgenerálkovanej motor s objemovou výhodou
1 reakcí na tento příspěvek zadreny motor u Kymco Like 125
udinar píše: Podle mě to odnesl hlavně rozvod, protože vačka běhá jen v hliníku, vymezená tlakem oleje. Tam se to vydřelo, takže je KO hlava . Podle mě je to zralé na komplet výměnu motoru. Sežeň druhý funkční motor a tento si nech jako zdroj náhradních dílů. Nebo rovnou pořiď druhý skútr.
u tohohle motoru je vačkovka na kuličkovejch ložiskách. stačilo by vyměnit jen ji (předpoklad, že vačky odsraly tření nasucho). ale jak jsem postoval ten kit za dvojku, tak při tý ceně se to snad ani nevyplatí dělat jednotlivě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadreny motor u Kymco Like 125
Vsem ostatnim dekuji za nazory, zkusime to se znamym nakonec rozdelat na jeho dilne, vyzna se v tom daleko vic nez ja, tak uvidime co s tim ve finale bude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadreny motor u Kymco Like 125
tomn píše: callowsick> Dekuju za nazor. Zajimalo by me, zda je muzu jen tak prehodit/vymenit valec z 125 na 150cc.. muze to mit nejaka negativa? Nejake nevyhody a nejake problemy? Neberu ted vpotaz to, ze v technicaku je zapsano 125, ale to, zda to muze mit negativni vliv na funkci motoru/motorky. Vyhoda bude ta, ze motorka pojede rychleji, ruychlehi bude akcelerovat ale naopak vice zrat? Chapu spravne?
Vsem ostatnim dekuji za nazory, zkusime to se znamym nakonec rozdelat na jeho dilne, vyzna se v tom daleko vic nez ja, tak uvidime co s tim ve finale bude...
výměna je snadná - válec 150cc nepotřebuje žádný další úpravy. od 160cc výš už je potřeba frézovat karter. občas, ale jen vyjímečně, si to vyžádá větší hlavní trysku.
na spotřebě to poznat není, ani maximálka se nijak drasticky nezvedne (bez dalších úprav). Motor bude mít hlavně víc síly ve středních otáčkách, lepší akceleraci a bude se míň bát kopců.
do svýho skútra jsem dával i "lepší" vačku, ale tam byl přínos minimální.
každopádně pokud bych měnil válec, všechno mluví pro 150cc
Edit: hodně často je u motorů GY6 verze 150cc nabízená rovnou z továrny - krom válce bývá všechno shodný. o životnost bych se tedy nebál
Naposledy editováno 04.05.2017 20:04:31
ted jsme rozebrali valec a je v jedne polovine poskrabany.. pist je taky poskrabany, takze to je jasne, novy valec (a pujdem teda do 150cc) a novy pist.. dalsi problem nejspis nastane, az pis sundame, jelikoz pist drhne i v cepu.. klika se v dolni casti otaci hladce, ale na spoji s pistem to je totalne zadrhnute, takze doufam, ze s tim po rozebrani neco pujde udelat a nebude se muset menit cela klika... dalsi problem ovsem je, ze se na pist nedari sundat z kliky. neumime sundat pojistky pistniho cepu, takze jdu googlit jak na to :) zatim jsem optimista a doufam, ze bude potreba jen novy pist a valec, tak uvidime :)
ps. mame problem s tim, ze segrovky nemaji ty packy, aby je bylo mozne chytit klestema.. obe jsu urvany nebo tam snad ani nebyly a tim padem nemame jak segrovky chytit a vyndat je... tady na videu:
je krasne videt, jak segrovky maji zahnute konce, ktere je mozne do klesti chytit a tim je vyndat.. ty nase bohuzel konce nemaji a jsou to jen krouzky, ktere ani za boha nejdou nijak vyndat..
pss. :) tak jsem nasel nas pripad.. presne tohle jsme zkouseli a nedarilo se, tak zkusime nejaky hubenejsi ostry sroubovacek jeste :) ale takhle by to snad melo jit:
Naposledy editováno 04.05.2017 20:58:46
1 reakcí na tento příspěvek zadreny motor u Kymco Like 125
jinak s tím drhnutím na čepu to není moc dobrý - tyhle motory nemají na horním oku ojnice žádný pouzdra a čep je tam napřímo vloženej. je teda dost možný, že budou chycený obě třecí plochy
až to bude rozebraný, zkusil bych (kromě prohlídky povrchu uložení čepu) proměřit i ovalitu oka z obou stran ojnice. zadření může oko natáhnout a pak by to nemělo dlouhou životnost.
Tak jsme koupili sadu:
https://www.skutry-m...ac-5833.html#content
A ted se ji snazime namontovat ale zjistilinjsme ze dosavadni valec ma bocni odfuk a timmpadem nepasuje kryt hlavy ma koupenou sadu.. koukal jsem k cemu bocninodfuknje a nenasel jsem.. z valce vede hadice nekam dolu tam do takove roztrojky a z roztrojky vede jedna hadice navolno do prostoru a dalsi zpet do karburatoru.. chci se tedy zeptat, musim koupit sadu s bocnim odfukem a nebo mi bude stacit koupit jen kryt hlavy, ktery bude sedet na valec bez odfuku? A k cemu ten odfuk vlastne slouzi?
Dekuji,
T.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Likvidace motocyklu Kymco Like 125 | tomn | 12 | 26.9.2017 v 19:44 neznamyScooterD |
Praskly blok motoru [1, 2] Kymco Like 125 | tomn | 35 | 25.5.2017 v 09:55 Deyva |
Shanim stani pro motorku pres zimu ... [1, 2] Kymco Like 125 | tomn | 33 | 28.11.2016 v 10:32 tomn |