globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Superduke 1290 nebo rsv4
25.10.2019 v 13:27
Zdravim,uvazuji o koupi ktm superduke 1290 nebo rsv4.vite o nejake zname bolesti techto stroju?diky za poznatky
Předchozí
1 2
Následující

Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 14:58 | Nahoru | #1
řekl bych, že zadní guma

Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 15:24 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 15:24 | Nahoru | #3
Předně, moc nechápu výběr mezi 1290SD nebo RSV4, tzn. naked a superbike. Kdyby to druhé bylo Tuono V4, to bych chápal a dál se mu budu věnovat. Pokud fakt myslíš RSV4, pak to ignoruj.
U obou asi taky záleží na ročníku. Mám SD 2018, zatím bez problému a hodně čtu zahraniční fóra a nezaznamenal jsem, že by byla nějaká obecná bolest. Tuono bych bral jen 1100 a ideálně Factory.
Ještě k rozdílům, na Tuonu V4 jsem něco najel taky, takže vím, že je to dost rozdílnej bajk proti SD. Tuono je ovladatelností spíš superbike, tzn. proti SD ho musíš o trochu víc nutit ke změně směru. SD je v tomto ohledu hravější. K motorům, obě jednou hodně, V4 ale ožije hlavně v horní třetině otáček, SD má využitelnější spektrum. Podvozkově bych řekl, že Tuono je o něco lepší, resp. stabilnější, kdežto SD víc do komfortu. No a V2 vibruje, V4 skoro vůbec. Je to o zvyku, ale když sedneš z Tuona na SD, tak je to tak traktor

Naposledy editováno 25.10.2019 15:27:21

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:26 | Nahoru | #4
Nechceš do výběru zařadit ještě něco dalšího? Třeba R1250GS nebo nějakého choppera? Abys to měl trošku rozmanitější...

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:49 | Nahoru | #5
Attim> diky,doted jsem jezdil sporty a sd je jediny naked o kterem uvazuju.proto ta volba rsv4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:51 | Nahoru | #6
pies> napada me jeste ducaty 1198

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 18:39 | Nahoru | #7
DUCATY

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 19:42 | Nahoru | #8
martyzx10r> Já nemám s čím z tvého výběru srovnat. Ale RSV4 je dle mého názoru na cestu zbytečně moc. Motor je moc silný, podvozek moc dobrý a celkově to je raketa. Ale jak říkám, nemám to s čím dalším srovnat. SD ani 1198 jsem nejel. Až teda 1299 a V4, ale ty nezmiňuješ.

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:22 | Nahoru | #9
banda1250> jj,preklep pardon

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:25 | Nahoru | #10
pies> chci agresivni zlou holku,nejde mi o cestovani ani kochacky a japonky me v cenove relaci cca 250tis. nezaujaly.

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:55 | Nahoru | #11
Ale 250k je na ty dvě asi málo

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 23:04 | Nahoru | #12
ariba> na novy jo,myslim rocnik 2014-2015

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 00:22 | Nahoru | #13
martyzx10r> Agresivní a zlou holku chce spousta chlapů a pak litujou (a teď mluvím fakt o těch holkách) Nějak mi pojmy agresivní a zlá ani k SD ani k Aprilce (na té jsem ale nejel) nesedí. Vlastně asi k žádné soudobé motorce

Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 04:10 | Nahoru | #14
Měl bys víc jezdit ať ti nelezou vosy do přilby
Chtěl bych tě vidět sedlat tyto stroje bez asistentů

Naposledy editováno 26.10.2019 04:10:41

Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 07:45 | Nahoru | #15
Za mě, je to těžké. Dneska se dá jízda víc užít na ostrém naháči. Na superbiku budeš jen rychlý. V teoretické rovině, samozřejmě.
Na takto mladých motorkách budou asistenty všude, takže s tou zlostí to taky nebude až tak horké. Na druhou stranu je pravda, že bez nich by to bylo pro normální lidi asi nepoužitelné.
Pak dej vědět, co vybereš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 10:29 | Nahoru | #16

pies píše: martyzx10r> Já nemám s čím z tvého výběru srovnat. Ale RSV4 je dle mého názoru na cestu zbytečně moc. Motor je moc silný, podvozek moc dobrý a celkově to je raketa. Ale jak říkám, nemám to s čím dalším srovnat. SD ani 1198 jsem nejel. Až teda 1299 a V4, ale ty nezmiňuješ.


SD jede taky hrozně a zbytečně moc... Neboj, v tom jsou si rovny

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 14:15 | Nahoru | #17
t_freedom> věřím a chtěl bych vyzkoušet. Musím trefit nějaké silniční orange days...

Superduke 1290 nebo rsv4

28.10.2019 v 01:07 | Nahoru | #18
Na SD 1290 jsem jel a je to hodna a mila motorka, nelze nez doporucit:)

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

28.10.2019 v 16:13 | Nahoru | #19

martyzx10r píše: pies> chci agresivni zlou holku,nejde mi o cestovani ani kochacky a japonky me v cenove relaci cca 250tis. nezaujaly.


No twl romantika

Superduke 1290 nebo rsv4

29.10.2019 v 07:25 | Nahoru | #20
Všechny testy naháčů vyhrává Tuono, takže bych o jeho zařazení popřemýšlel. SD určitě super motorka, ale většinou v těch testech není ani na druhé místě. Tedy bavíme se o modelech 2017+, snad je to na hraně tvýho rozpočtu, možná je to přes.

Superduke 1290 nebo rsv4

29.10.2019 v 07:35 | Nahoru | #21
na normální ježdění bude SD mnohem lepší, prostě naked vs SS, na duku se krásně sedí, dost podobně jak na SM, a ten motor...neříkám, že je nerychlejší, ale ten pocit síly když dáš plyn na doraz Ti žádná jiná nedá

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

14.1.2020 v 15:37 | Nahoru | #22
Ahoj. Na bežné každodenné využitie určite SD. Veľmi vydarený bajk. Obrovský fun factor a zároveň priateľné pohodlie. A možnosť osadiť slušné originálne kufre je na nezaplatenie.
Zatiaľ 29000 km. Vyskytli sa mi dve poruchy. Jedna porucha bola na zadnom svetle, plastové matičky sa rozpadli otrasmi a jazdou so spolujazdcom, ale dalo sa to jednoducho opraviť. Druhá porucha, nebola ani tak porucha. Stratila sa skrtuka na skopávanie stojanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 07:27 | Nahoru | #23
pistacik> čus, chtěl bych se tě zeptat na pár otázek ohledně SD gen.1. Jak je to tam s kontrolou trakce? Abych vypnul antiwheelie tak vypnu zároveň komplet kontrolu trakce nebo jak je s tím natavením? Vím, že u druhé geenrace duka je to fakt všechno pěkně stavitelné, ale u první generace si nejsem tak jistej, ještě GTčko to má taky + el.podovzek....můžeš to nějak objasnit? Díky

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 08:23 | Nahoru | #24
Cau sice to není na mě ale něco můžu říct
Gt má semiaktivni podvozek
U té trakce aspoň co si pamatuju je to jak píšeš, buď vypnout úplně nebo zapla, máš tam tuším tři mapy a na sport dovolí větší prokluz kola

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 08:44 | Nahoru | #25
Jo a gt má tempomat

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 09:21 | Nahoru | #26
Sonicek> Ahoj. Duke ma 3 palivové mapy ( sport, street, rain), kde v každej zasahuje kontrola trakcie ináč.
Kontrola trakcie ako taká sa dá len vypnúť alebo zapnúť. Podobne je to s ABS. Podvozok je čisto manuálne nastavenie, ale je to dosť jednoduché prestaviť z tvrdšieho na mäkšie cestovné nastavenie. GT s el. podvozkom mi prišiel o čosi mäkší.

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 09:53 | Nahoru | #27
Díky za postřehy, mě jde spíš o to, že každá mapa v sobě má omezení zvedání předního kola, resp.,když chci jezdit po zádech tak musím celou trakci off. Je to tak? Nebo je to třeba jak u gen.2 kdy si můžeš výpnout jen omezení zvenání předního kola a trakce Ti zůstane? Není k tomu nějaká el.fičura co by to dokázala? :) jen se tak ptám, protože mám zálusk na duka, ale jen nevím zda gen1 nebo 2, a nebo úplně GTčko a GTčo by bylo asi nejvíc fajn, je tam el. z gen 2 a dá se s tím cestovat i ve dvou :) gen 2 dost drahá zatím, ale měl jsem možnost na tom lítat a je to fakt pecka :D fun jak sviňa :)

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 10:12 | Nahoru | #28
Áno, jedine vypnúť. Ale potom v sport režime je to masaker. Na ničom čo tak jazdí som sa ešte nevozil a to mi prešli rukami skoro všetky powernakedy. Možno MT10 SP sa dosť približovala, tá má podobne strašne veľký fun factor.
Gen. 2 to už má lepšie spravené, zmenili headlight a pridali tempomat. Ináč je to totožná moto.

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

16.1.2020 v 15:43 | Nahoru | #29
SD 2.0 má proti první generaci mnohem více změn než světlo a tempomat. Z pohledu designu má některé jiné panely, trochu jiná řidítka a tím upravený posez. Dále jinak laděný podvozek (minimálně tvrdší pružiny na obou koncích, vepředu snad i jinou tlumící patronu). Potom motor - upraven pro EURO4, takže interní změny a nově výfuková klapka. Největší změna asi v elektronice - zatáčecí ABS v základu, potom jako další výbava Track Pack a Performance Pack, tj. zejména MSR, obousměrný QS, v režimuTrack potom možnost regulace kontroly trakce v 8 stupních, možnost separátně vypnout AWC, separátně nastavit odezvu na plyn a ještě vypnout ABS jen na zadním kole. Možnost kompletního vypnutí kontroly trakce, resp. všech asistentů zůstala. Jo a TFT displej.
První generace měla starší elektroniku, šlo jen přepínat mapy nebo vše vypnout.

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

17.1.2020 v 10:05 | Nahoru | #30
Attim> slušnej výčet změn :D zatím jsem neměl možnost projet Gen1, ale 2ka byla fakt pecka :D tak snad to nebude takovej brutální rozdíl na to moje mrdání :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 9 Včera v 21:09 Chuck...
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 Včera v 11:49 Chuck...
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 15 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis
Nová baterie-napětí KTM 1290 Super Duke R Bětulík 7 23.5.2024 v 18:21 Maxipes_Fík
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 36 9.5.2024 v 19:57 Koudy01


TOPlist