2 reakcí na tento příspěvek Spojková pumpa na Caponorda
http://www.techseal.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Spojková pumpa na Caponorda
Kaazdopadne ty pistky repasuju a cena je vymennym zpusobem cca 650 Kc . V techsealu to samorejme delaj ale treba 12mm pistek bez pripravku nenavliknes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
1 reakcí na tento příspěvek Spojková pumpa na Caponorda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
Prasatko se da resit taky, ale vetsinou odchazi prvni ten vrsek. Kdybys me hodil fotku toho pistku tak ti reknu, jestli to nahodu nemam skladem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
hLEMMYžď píše: hLEMMYžď> Ještě se zeptám na jednu věc.Před dvěma lety jsem tady řešil problém se studeným startem.Vypadalo to,že to je vyřešený,ale není.Poslední vysvětlení jsem dostal při nákupu nového oleje.Prý tam dávám moc hustý olej a za studena to nechce točit.No,nevím.Teď mám koupený řidší,tak jsem na to zvědavej.Myslíte si,že je to možný?
ne myslim si ze to neni mozny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
gugo píše: ne myslim si ze to neni mozny.
vsimnul sis, ze je rec o italsky motorce? poddimenzovanej starter, jeho napajeni nebo I jen mala baterka - nic co by me prekvapilo…
hlemyzd> viz vyse, trochu vazneji, muzes tomu pomoci tim, ze projdes silovou kabelaz, viditelne slabe kabely nahradis, ocistis a dotahnes kontaktni oka, nejaka ostrejsi baterka taky pomuze.
taky muze byt uz v horsi kondici starter, loziska, uhliky … ale to uz je vic prace … a neni jisty, ze to nejak zasadne pomuze. kontrola, jestli je to vse smontovane ok. No a pak na nektere motorky funguji ruzne triky, ze se lip rozbehnou pokud ji roztacis se zavrenym plynem a malicko pridas (treba pokud to ma vstrikovani a "sytic" na pacce) az po prvni otacce motoru...
Naposledy editováno 16.03.2021 22:14:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
Kazdopadne mas nekolik moznosti - slaba baterka, spatny vedeni, spatnej starter, neco spatne v motoru co zvysuje jeho odpor.
ad to cidlo, tim myslis, ze by to bylo moc bohaty a proto ze to jde vic ztezka? je to mozny, ale starter by mel byt na tohle dimenzovany… ale uz je to jedna z pricin toho co zpomaluje motor...
kdyz jsi ty prvni pripady vyloucil, tak uz jen spatnej starter nebo neco co brzdi motor...
ze neni problem ve vedeni zjistis, kdyz pripojis tuhle baterku rovnou na starter (bacha na polaritu) a bude se tocit stejne jako kdyz je zapojena obvyklym zpusobem.
Naposledy editováno 17.03.2021 17:42:09
2 reakcí na tento příspěvek Spojková pumpa na Caponorda
1 reakcí na tento příspěvek Spojková pumpa na Caponorda
ak vtedy dobre tak by to snad bolo cidlo teploty
ak v teplote nie je rozdiel tak
skus kablami pripojit baterku z auta
ak nepomoze
benzinovy filter je cisty?
tlak v palivovom systeme je dobry?
ak je vsetko dobre tak
mozno toto
https://www.ebay.it/...PDATED-/150988011268
je to talianska moto takze elektrika
The reasons for slow and difficult starting issues are many
A) the OEM loom actually has tinned brass solenoid/starter terminals (brass flows only 26% of the current that copper flows)
B) it also has steel battery terminals (steel flows only 10% of the current that copper flows)
C) the OEM loom uses a generic grade of wire which is prone to oxidation along its length (not just on the ends where you might see the corrosion)
D) the wire diameter is borderline as to whether it can flow the required current
E) the wire is usually a cheap grade of copper and it is a low strand count which limits the energy transfer
All of the above creates chokepoints along the circuit path that can cause a good portion of the required current to be changed to heat resulting in the starter receiving far less current than it requested
The under-engineered circuits can have dramatic voltage drops in just a few years resulting in hard starting, reduced battery/starter/solenoid life and fouled spark plugs.
We have been making and selling a version of this starting circuit upgrade since 2002
toto prelozit google
Důvodů pro pomalé a obtížné počáteční problémy je mnoho
A) kable maji ve skutečnosti pocínované mosazné solenoidové / startovací svorky (mosaz protéká pouze 26% proudu, kterým protéká měď)
B) má také ocelové svorky baterie (ocel protéká pouze 10% proudu, který protéká měď)
C) aprilia používá obecný druh drátu, který je po své délce náchylný k oxidaci (nejen na koncích, kde byste mohli vidět korozi)
D) průměr drátu je nedostatecny takze ledva nim může protékat požadovaný proud
E) drát je obvykle levný druh mědi a je to nízký počet vláken, který omezuje přenos energie
Všechny výše uvedené vytváří chokepointy podél cesty obvodu, což může způsobit, že velká část požadovaného proudu bude změněna na teplo, což má za následek, že startér bude přijímat mnohem menší proud, než požaduje
Nedokončené obvody mohou mít za několik let dramatický pokles napětí, což má za následek tvrdé spuštění, sníženou životnost baterie / startéru / solenoidu a znečištěné zapalovací svíčky.
Vyrábíme a prodáváme verzi této upgradu počátečního okruhu od roku 2002
Naposledy editováno 20.03.2021 02:11:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |