PS : Pojistka z počátku praskala vždy po chcípnutí motoru. Normálně jsem dojel bez problému kam jsem chtěl , chcípnul motor a v tu chvíli praskla. Takže jsem pojistku vyměnil , bez problémů nastartoval a odjel. Nyní už pojistka praská i za běhu motoru. Někdy člověk na pojistku najede 2 kilometry , jindy 20km. Pojistka mi dokonce praskla , když motorka stála na místě (takže jen minimální vibrace od motoru) , pojistku jsem vyměnil , aniž bych s motorkou hýbal a zase běží. To znamená , že kdyby byl problém v kabeláži , tak by to bylo furt ve zkratu a pojistka praskala pořád , což se ale neděje...
Pokud někdo něco podobnýho řešil , budu rád za jakoukoliv radu , díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
2 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
"Myslel jsem , že je problém vyřešen , protože uhlíky byli natolik sjeté , že se dráty od nich téměř dotýkaly pouzdra , v kterých uhlíky chodí a tím , že se občas dotknou , a tak vznikne zkrat a spálí to právě hlavní pojistku."
Toto je blbost, protože nejen přívodní lanko od uhlíku je vodič, ale i uhlík samotný je vodič, tak že je samozřejmé, že jak držák uhlíku (pouzdro, ve kterém uhlík chodí), tak přívod k uhlíku i samotný uhlík je na stejném potenciálu a vzájemné dotýkání těchto třech věcí nemůže vyvolat zkrat v žádném případě.
P. S. však taky sám píšeš, že se tím problém nevyřešil.
edit: To to -> Toto
Naposledy editováno 12.04.2022 12:36:13
FJRPEPA>
metoda výměny nepomohla, nastává čas začít něco měřit. Je problém s elektrikou, kam to teda zavézt, když na to nestačím, k pekaři? Rady asi budou zbytečné, když si oba myslí, že multimetr bude k ničemu.
Naposledy editováno 11.04.2022 18:37:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
Odpojit výstupní vodič z regulátoru, na něj připojit zátěž, třeba dvě halogenky a nastartovat. Pokud mám pravdu, pojistka nepraskne a připojené žárovky třeba samovolně zhasnou vlivem chyby regulátoru. Ale to už záleží na tom, co se v něm odhrává.
Přesněji se dá měřit, pokud se pojistka nahradí žárovkami - je jich potřeba víc, o výkonu alespoň 200W, používám H4ky protože mají dvě vlákna.
Při zkratu se znatelně víc rozsvítí, jinak buď nesvítí vůbec, nebo jen lehce žhnou. No a jak se víc rozsvítí, tak měřím klešťákem proud ve vodičích. Někdy dokonce vadný okruh znatelně hřeje. Bez klešťáku se dá jít cestou postupného odpojování.
grooll píše: Můj tip je vadný regulátor. Od výroby nemusí být v pohodě, obzvlášť, pokud se u něj projevuje přechodná, náhodně se objevující závada tak to na výstupní kontrole nepoznají.
Odpojit výstupní vodič z regulátoru, na něj připojit zátěž, třeba dvě halogenky a nastartovat. Pokud mám pravdu, pojistka nepraskne a připojené žárovky třeba samovolně zhasnou vlivem chyby regulátoru. Ale to už záleží na tom, co se v něm odhrává.
Přesněji se dá měřit, pokud se pojistka nahradí žárovkami - je jich potřeba víc, o výkonu alespoň 200W, používám H4ky protože mají dvě vlákna.
Při zkratu se znatelně víc rozsvítí, jinak buď nesvítí vůbec, nebo jen lehce žhnou. No a jak se víc rozsvítí, tak měřím klešťákem proud ve vodičích. Někdy dokonce vadný okruh znatelně hřeje. Bez klešťáku se dá jít cestou postupného odpojování.
Toto je správná metoda, i síťové spínané zdroje se po opravě připojují k napájení přes žárovku, aby se zjistilo, jestli byl oprava úspěšná nebo ne, i bez ohňostroje.
1 reakcí na tento příspěvek Praskající hlavní (30A) pojistka
Děkuji všem za rady a ochotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskající hlavní (30A) pojistka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |