1- vím, že objem ničím nenahradím
2- vím, že záleží na mě
3- vím, že je tu spoustu příspěvků jakou moto a četl jsem
Jezdím vs 800 a chci přejít na něco většího. Jednak občas jezdíme ve dvou a plánujeme delší trasy a druhak se chci kousek posunout. Mám rád vzhled intruderů ale obávám se, že 1400 není o moc větší(žena na 800 se mnou odmítá jet delší trasu než 200km). Jsem menší postavy 170cm a rád bych motorku dobře ovladatelnou. Zatím mne nejvíc láká vtx 1300. Chtěl bych požádat někoho kdo se vyzná aby mi porovnal tu vs14, vtx 13 a shadow a dragstar 11. Mají poslední dvě jmenované dostatečný výkon? Asi bych se úplně nebránil i něčemu s objemem dejme tomu do 1600.
Chtěl bych ovladatelnou motorku pro moje solo jízdy s možností v pohodě dojet k moři ve dvou.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek porovnání cruiserů
Cruiser vs ovladatelnosť = dosť relatívne. Za ovládateľné považujem kategóriu nahých moto.
Na cestovanie vo dvojici by som hľadal väčší naháč s polokapotou. CBF1000
1 reakcí na tento příspěvek porovnání cruiserů
Naposledy editováno 11.01.2023 15:40:47
1 reakcí na tento příspěvek porovnání cruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
kalous72 píše: Nevim jestli pomuzu,ale synovec ma Dragstara 1100 a rikal,ze to bude menit za minimalne nejakou 1600-nejlepe 1800.
Nevím, jestli si nějak výrazně pomůže, moje největší zklamání byla MT 01, ale mohlo za něj asi spíš moje přehnaný ocekávání, přišlo mi to jak oktávka sdi.
Teď mám Warriora. To jen aby tě něco takového nenapadlo. Pouze v případě, že by ses jí chtěl sadisticky pomstít.
2 reakcí na tento příspěvek porovnání cruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
CRF1000 píše: Ivos> to jsem viděl nastartované na bočním stojánku, kufry vibrují motorka se třese divím se že to nespadlo
A dělá to ,, dobře " na záda!!!
Ivos píše: A dělá to ,, dobře " na záda!!!
Presne tak!
"Reklama" :
Pár Guzziniek som vyskúšal, sám som vlastnil Nevadu 750 Club plných 12 sezón.
Kvôli valcov do boku už samotná fabrika riešila takmer klasický posed, nohy nie moc vpredu. Keď som prvýkrát nasadol, ako keby som sedel na starej Jawe 634.
Podstatné je, že nohami takmer pod sebou takto možno prebrať určitú záťaž na nekvalitných cestách. Na motokros v stoji to samozrejme nie je, ale tým, že nohy nie sú vystrčené ďaleko dopredu, možno s ich výpomocou rátať.
Vibrácie sú vyslovene "user-friendly", tie hrôzostrašné voľnobežné tance vyššími otáčkami hneď zmiznú, za jazdy už nič nepríjemného, klasika ich aspoň také musí mať. Mal som 6 sezón aj CBF 1000 prvej generácie, tam cca od 4000 do 4800 ot/min boli vibrácie o dosť nepríjemnejšie, pritom tie otáčky sa používali veľmi často.
Tiež dosť ľudí vecí neznalých má obavy, či Guzzi moc nehreje - tak NIE! Teplo sála aj z vodníkov, aj z motoru, aj z chladiča, je to sústredené do lajny s jazdcom a vyhriaty vzduch ide komplet cez jazdca. Na Honde CBF alebo aj na VT 750 S - dokonca aj teraz na SV 650 je minimálne tak teplo (ak nie viac), ako bolo na Nevade. Guzzina totiž roztiahla to teplo do strán na väčšiu plochu, na Nevade pod nádržou prúdil za jazdy medzi valcami studený vzduch, ktorý podsedlovka rozhodila do strán na nohy jazdca. Náhodný dotyk hlavy valcov v obyčajných Lewiskách nebol nijak hrozný, žiadne popáleniny alebo iné problémy sa nekonali.
Koniec reklamy.
Naposledy editováno 14.01.2023 19:29:52
A došel jsem k závěru. Nejlepší HD je Moto Guzzi California. Jel jsem sám, ale tady bych si dovedl představit dlouhou štreku, třeba celodenní.
Za mně nejlepší cruiser na kterém jsem jel.
3 reakcí na tento příspěvek porovnání cruiserů
Reptail píše: Tak jen pro info. Nakonec jsem domů dovlekl VTX1300c. Absolvoval jsem zatím dvě jízdy a jsem velice spokojen.
Tak je to sice s krizkem po funuse, ale pro tvoji vysku by jsi mel lepsi neco s ovladanim uprostred a ne vepredu. Na ovladatelnost jsou lepsi H&D obecne, maji mensi rozvor, svetlou vysku a nizsi teziste oproti japoncum. Pohodli pro spolujezdce to je relativni, kdyz musis jako treba zena, tak pokud ten stroj na to neni dobry v serii, tak se to da resit jinym sedlem a operkou. A kdyz nemusis, tak muze byt vyhodnejsi neco mene pohodlneho aby se ti tam ten druhy pak tak casto necpal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |