Mám technický problém ohledně vibrací brnění do sedla stupaček a řidítek. Když byl nový tak mě skútr brněl na 6 tisíc otáček v servisu řekli že se to časem usadí,po 5 tisíc km se ty vibrace brnění přeneslo do nižších otáček. V Yamaha servisu řekli že nevědí čím to je, že se s tím nikdy nesetkali. Nejsou to klasické vibrace, ale brnění až mě z toho bolí celá kostrč i když nejedu. Teď to dělá od 2 tisíc do 4,5 tisíc otáček na 5 tisíc otáček je to úplně bez vibrací a brnění na 6 tisíc opět brnění a na 6,500 otáček a víc úplně klidný. Během záruky se mi to nepodařilo reklamovat, vůbec je to nezajímalo a pak si kupte značkový skútr ?, nevíte čím by to mohlo být? Stoprocentně to nedělá variátoru, připadá mi to takový líný oproti jiným Xmax 300, hlavně na zapůjčeném xmaxu to nedělá.
Když to dělá jen v některých otáčkách a v jiných vůbec, tak to s největší pravděpodobností bude uchycením motoru a výfuku. Nějaký silentblok, nebo je nějaký držák na rámu špatně tvarovaný a předepnutý. Chce to povolit šrouby na držáku motoru a zkusit. To je jediné místo, kde to může být špatně, a taky je to prvek, který má jakékoliv vibrace motoru izolovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
Kam do Itálie pro motorku? [1, 2] Cagiva Canyon 500, KTM 125 SX, Yamaha Aerox 50, Yama... | manaposledni | 41 | 22.2.2018 v 21:36 Drakis |
Yamaha BW350 - jakékoli stránky... Yamaha BW 350 | DeCarli | 4 | 6.6.2016 v 20:42 bewec |