1. Hledám model bez serva brzd, dá se 100% spolehnout na info z jiného fóra, že bez serva má ABS "kotouč" méně větších děr a se servem 100 děr, viz obrázek?
2. Pokud odejde ESA, dá se dál jezdit a podvozek nastavovat ručně?
3. Repase kardanu- jak poznám načatý kus a kolik si případně připravit na repas / kdo se tím na Moravě zabývá?
Díky!
Radek
Kardan neodchádza len tak, jedine ak to bola diaľničná motorka čo drala 150 vkuse, skôr zakoroduje spodné ložisko paralevera, že odchádza zistíš tým, že bude mať zadné koleso vôľu do strán, ale hneď po kúpe sa to tak-či-tak oplatí rozobrať, vyčistiť a premazať.
Za Adventure by som nepriplácal, podľa mňa zbytočnosť, ale podľa vkusu...
Keď odíde ESA tak je hotovo, nič nenastavíš.
môj názor: Celkovo to staré ESA nestojí za veľa a dal by som tam obyčajný nastaviteľný podvozok.
alebo kúpiť staršie 1200 GS 2005/6/7 a vyhodiť ABS, ja so starými ABS vôbec nie som kamarát, pokiaľ to nemá náklonovú elektroniku a váži viac ako 2kg. Na starších treba meniť šponovák rozvodovej reťaze pravého valca, ako na všetkých štvorventilových boxeroch do 2007. Adventure je príliš široká motorka, ale krajšia na tých vypletaných kolesách, no obyčajná verzia je ľahšia a to je veľmi poznať.
1 reakcí na tento příspěvek Pořízení BMW R1200GS / Adv
Abys měl představu, ten zvuk je dobře slyšet tady:
Naposledy editováno 15.09.2023 07:34:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořízení BMW R1200GS / Adv
ozzman_84 píše: Sete> Čau, moc hezký zvuk :) Předpokládám, že takhle slyšitelný je díky už chybnému servu, bude slyšet i to, co je ještě relativně OK?
Možná ne až takhle moc, ale slyšitelný určitě bude, a zvuk to bude stejný - alespoň na mojí R1100S. Mám integral ABS brzdy a zní to prakticky stejně. Akorát to servo nebude takhle slyšitelně ¨dojíždět¨ ale v normálu, když jde proti tlaku kapaliny, tak hned zastaví / ztichne.
Co se týče kotouče ABS vepředu tak nevím jestli se to takhle dá rozlišit. Ale každopádně posilovač je hodně návyková záležitost, akorát to chce často měnit kapalinu....
Na jaře jsem tu jedno GS 05 dělal, uplně stejný problém, po tři roky stačilo čas odčasu když to přestalo chodit chybu diagnostikou smazat, když zálazník přijel letos tak už to nešlo... Ono to brzdí jen to prostě neposiluje a nejde ABS.
Opravovalo se to tak, že se modul ABS vyndal a poslal do německa na opravu, vyšlo to na 35t Kč bez práce, nový díl stojí ca 67t Kč a nelze jej již koupit... Zatím to maká ale jak dlouho bude to nikdo neví. Moto měla najeto 35t km, kupovala s nová v ČR, stále stejný majitel.
ANO
2. Pokud odejde ESA, dá se dál jezdit a podvozek nastavovat ručně?
NE - teda jezdit se dá, nastavit teoreticky taky, když tlumiče vyndáš
3. Repase kardanu- jak poznám načatý kus a kolik si případně připravit na repas / kdo se tím na Moravě zabývá?
NEPOZNÁŠ bez rozborky, navíc u kardanu na GS je víc možných problémů (křížky, výstupní hřídel, ložiska, protočený kardan)... Na Moravě je dobrých mechaniků pár, ale většinou jsou totálně zavalený prací. I to byl jeden z důvodů, proč jsem nakonec místo velkýho GS pořídil velkou SuperTenere. U 10-15 starýho stroje potřebuju mechanickou odolnost a relativní jednoduchost údržby (i když kontrolu a nastavení ventilových vůlí si na Tenere sám dělat nebudu, ještě že se dělá po 42 tisících km).
Stránky www.baworak.cz asi znáš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |