Téma: Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
1.3.2024 v 11:57
Ahoj všem,
V hlavě se mi zrodil nápad si na dojíždění do práce koupit nějaké jednostopé přibližovadlo.
Do práce to mám 22km, po silnici I. třídy (je tak značená, ale všichni víme svoje o stavu silnic).
Z toho pro mě vyplívá, že stroj musí splňovat rychlost 90km/h, ideálně alespoň s nějakou malililinkatou rezervou výkonu.
Problém bude spíš v mých proporcích, měřím 199cm a vážím bezmála 140kg. Řidičák mám klasicky na B, ale to sem ihned zavrhl, že nebudu trápit stroje pro A a dodělám si papíry na větší.
Jen se tu musím přiznat, že já vůbec nejsem motonadšenec, popravdě neblíže motorce sem měl asi při registraci na tento portál :) . Proto mě zaujala možnost pořídit skútr (v mých očích polomotorka), ale přijde mi, že mají takový pohodlnější posed pro to obyčejné cestování + automat. Ale skútry jsou asi nejčastěji zastoupeny právě pro třídu A1 od 16ti a konstrukčně asi úplně nebudou nic pro mě. Docela se mi zalíbila Honda Forza 350 a těch +- 150k je asi i takový strop co sem si vytvořil na cenu (spíš bych asi ale koukal po nějakém lehce ojetém stroji a rozdíl v ceně bych investoval do ochrany sebe při jízdě).
Teď můj dotaz na vás zkušené jezdce.
Má skútr smysl v silnějších provedeních nebo je lepší už koukat jen po motorkách (případně doporučení jakých pro úplného začátečníka s mými proporcemi).
Díky, budu rád za jakoukoliv radu.
V hlavě se mi zrodil nápad si na dojíždění do práce koupit nějaké jednostopé přibližovadlo.
Do práce to mám 22km, po silnici I. třídy (je tak značená, ale všichni víme svoje o stavu silnic).
Z toho pro mě vyplívá, že stroj musí splňovat rychlost 90km/h, ideálně alespoň s nějakou malililinkatou rezervou výkonu.
Problém bude spíš v mých proporcích, měřím 199cm a vážím bezmála 140kg. Řidičák mám klasicky na B, ale to sem ihned zavrhl, že nebudu trápit stroje pro A a dodělám si papíry na větší.
Jen se tu musím přiznat, že já vůbec nejsem motonadšenec, popravdě neblíže motorce sem měl asi při registraci na tento portál :) . Proto mě zaujala možnost pořídit skútr (v mých očích polomotorka), ale přijde mi, že mají takový pohodlnější posed pro to obyčejné cestování + automat. Ale skútry jsou asi nejčastěji zastoupeny právě pro třídu A1 od 16ti a konstrukčně asi úplně nebudou nic pro mě. Docela se mi zalíbila Honda Forza 350 a těch +- 150k je asi i takový strop co sem si vytvořil na cenu (spíš bych asi ale koukal po nějakém lehce ojetém stroji a rozdíl v ceně bych investoval do ochrany sebe při jízdě).
Teď můj dotaz na vás zkušené jezdce.
Má skútr smysl v silnějších provedeních nebo je lepší už koukat jen po motorkách (případně doporučení jakých pro úplného začátečníka s mými proporcemi).
Díky, budu rád za jakoukoliv radu.
Ahoj, hele co člověk to názor.
Strašně záleží, co od toho čekáš a jakou část roku chceš jezdit. Já řešil úplně to samé, jen mám cestu 80ku20 město. Nakonec jsem šel do skútru, protože za mě má prostě lepší tepelný komfort. Dáš nohy hezky k sobě a máš je v suchu a celkem teplu. To se odráží i na oblečení, ktereho nemusíš mít na sobě tolik. 2x to platí i když prší nebo je hnusně.
Avšak jestli chces jezdit jen za hezkého počasí a nebo ti nevadí se pořádně obléci kup si motorku :)
125 na cestu mimo město je na nic. Jezdil jsem 3 roky na číně a mimo město jsem se bál. Jde to, ale je to trápení jak sebe tak aut okolo. Ted mám 250 a jezdím na výlety jen dálnici vynechávám. Zase, jde to, ale je to na nic. Kousek jo .. ale 100km bych po dálnici jet nechtěl s 500 už klidně.
Jestli se ti nechce dělat řidičák A a chceš už jezdit, jdi do Piaggio MP3 nebo něco takového. Je to papírově auto, takže ti stačí B, ale chová se to víc jak motorka :)
To asi tak pro začátek.
Jinak bych ale pro jistotu stejně někam zašel na jízdy. Přece jenom jízda na moto a v autě je úplně něco jiného a já osobně si myslím,že to není pro každého.
Tak držím palce
Strašně záleží, co od toho čekáš a jakou část roku chceš jezdit. Já řešil úplně to samé, jen mám cestu 80ku20 město. Nakonec jsem šel do skútru, protože za mě má prostě lepší tepelný komfort. Dáš nohy hezky k sobě a máš je v suchu a celkem teplu. To se odráží i na oblečení, ktereho nemusíš mít na sobě tolik. 2x to platí i když prší nebo je hnusně.
Avšak jestli chces jezdit jen za hezkého počasí a nebo ti nevadí se pořádně obléci kup si motorku :)
125 na cestu mimo město je na nic. Jezdil jsem 3 roky na číně a mimo město jsem se bál. Jde to, ale je to trápení jak sebe tak aut okolo. Ted mám 250 a jezdím na výlety jen dálnici vynechávám. Zase, jde to, ale je to na nic. Kousek jo .. ale 100km bych po dálnici jet nechtěl s 500 už klidně.
Jestli se ti nechce dělat řidičák A a chceš už jezdit, jdi do Piaggio MP3 nebo něco takového. Je to papírově auto, takže ti stačí B, ale chová se to víc jak motorka :)
To asi tak pro začátek.
Jinak bych ale pro jistotu stejně někam zašel na jízdy. Přece jenom jízda na moto a v autě je úplně něco jiného a já osobně si myslím,že to není pro každého.
Tak držím palce
Čau, a v práci robíš čo? Kedy ráno vstávaš, teda kedy musíš byť v práci? Ako budeš parkovať toho skútra? Ráno s tým v pohode vylezieš? Teraz jazdíš autom? Ako sa parkuje u vás v práci? Prezliekaš sa v šatni? Si roboš? Pýtam sa, lebo napr právnik má potom problém s prezliekaním. Roboš musí byť v práci ráno na šiestu, ráno je dosť chladno, musíš byť poobliekaný. Zas roboš má šatňu, teda sa má kde prezliecť a aj tak sa prezlieka. Má si aj kde dať handry. No, aby som ti vysvetlil , prečo sa pýtam na všetko. Vysvetlím, pracoval som ako výrobný riaditeľ. Býval som v BA u mamy. Motorku som musel parkovať v práci. Keď som sa chcel ísť voziť cez víkend, tak som musel ísť z BA do práce služobným autom 40 km tam. Potom som sa vozil, šiel som sa kúpať a potom späť do BA 40 km služobným autom. Tešil som sa keď ma konečne vykopli a som sa vrátil na východ. Tam som robil dizajnéra , navrhoval som zubárske súpravy. Vo firme plno motorkárov. Do práce , presne ako ty 25 km, samá zátačka , radosť jazdiť. Lenže, chyba lávky, ráno vstaneš, musíš sa nasúkať do handier, kožený kabát, gate, čižmy, šatka, rukavice prilba, a potom ešte problém vyliezľ z mašinou z garáže, pred garážom fábia. treba cúvať s 250 kg motorkou okolo auta, mal som Suzuki GS 750, nožičkami šmydlať po tráve, šmykne sa ti noha , drbne s tebou a zlomíš si hnátu. Poobede zas horúčka, v handrách je horúco. Vieš koľko krát som bol v práci na motorke? Asi tri krát. Potom sme sa presťahovali na juh. Našiel som si prácu ako roboš. Ráno teplo tak, že som do práce, cca 11 km jazdil v kraťasoch a tričku. Poobede z práce sa najprv vykúpať na štrkovisko a potom domov. Jazdil som na moto do práce keď bolo teplo. Tiež som jazdil viac autom aj keď bolo teplo. Keď ešte nemáš papiere na veľké A tak si kúp Hondu PCX 125, syn na tom jazdil v BA asi 5 rokov do roboty , tiež má 198 cm. Síce, on mal 150-tku, lebo tá bola lacnejšia ako 125-ťka, kvôli tomu vodičáku. Ľahšie predáš tú 125-ťku a do práce s tým dôjdeš a nemusíš si robiť vodičák. Vyskúšaš a uvidíš čo a ako.
22 km po silnici první třídy na Vysočině? Na to si pořiď menší auto a otevři si okýnka ....
Ale vážněji - pokud to bude jen do práce a zpět, tak si spočítej, kolikrát v roce je u vás ráno dost teplo, neprší, není po dešti, nepotřebuješ něco nebo někoho svézt, nebudeš na dovolené, atd. Možná zjistíš, že to na tom skútru stihneš od jara do zimy tak dvacetkrát, když se budeš hodně přemáhat.
Ale vážněji - pokud to bude jen do práce a zpět, tak si spočítej, kolikrát v roce je u vás ráno dost teplo, neprší, není po dešti, nepotřebuješ něco nebo někoho svézt, nebudeš na dovolené, atd. Možná zjistíš, že to na tom skútru stihneš od jara do zimy tak dvacetkrát, když se budeš hodně přemáhat.
Díky všem za názory, ta MP3 by dle všeho asi dávala největší smysl, ale přiznám se, že mě moc nezaujal ten koncept, určitě se nad tím ale zamyslím, takže díky moc za tip.
Pracuji jako programátor PLC, na hale se převlékám do pracovního oblečení, můžeme tomu říkat klidně montérky, ale s převlékáním a uložením helmy atd. problém nebude.
Co se týče uložení stroje v práci, máme tu vybudované přímo parkoviště pro kola/motorky, které je zastřešené. Doma bych to viděl parkování ve "skladu" (místnost 4x3m, nyní slouží pro kola, sekačku + bordel co se nechce tahat domů, předpokládám, že koupě stroje by vyvolala vlnu nadšení a po úklidu oné místnosti by vzniklo určitě dost místa na parkování i pro stroj.
Do práce jezdím díky klouzavé prac. době v rozmezí od 7:30 do 9:00, počet jízd bude souviset hlavně s počasím, nyní jezdím autem a nikdy sem neměl spolujízdu, dovolená téměř nevím co je . Ale ten argument chápu, proto bych i raději volil ojetinu, abych v případě nevyužití mohl s minimální ztrátou na hodnotě poslat o dům dál.
Pracuji jako programátor PLC, na hale se převlékám do pracovního oblečení, můžeme tomu říkat klidně montérky, ale s převlékáním a uložením helmy atd. problém nebude.
Co se týče uložení stroje v práci, máme tu vybudované přímo parkoviště pro kola/motorky, které je zastřešené. Doma bych to viděl parkování ve "skladu" (místnost 4x3m, nyní slouží pro kola, sekačku + bordel co se nechce tahat domů, předpokládám, že koupě stroje by vyvolala vlnu nadšení a po úklidu oné místnosti by vzniklo určitě dost místa na parkování i pro stroj.
Do práce jezdím díky klouzavé prac. době v rozmezí od 7:30 do 9:00, počet jízd bude souviset hlavně s počasím, nyní jezdím autem a nikdy sem neměl spolujízdu, dovolená téměř nevím co je . Ale ten argument chápu, proto bych i raději volil ojetinu, abych v případě nevyužití mohl s minimální ztrátou na hodnotě poslat o dům dál.
1 reakcí na tento příspěvek Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
Za mě je dodělání si papírů a Forza 350 dobrá volba. A když ti nesedne, tak ji za rok prodáš za podobný peníze.
Bacha na to MP3, ako vysoký človek budeš mať asi väčšie nohy. Tie trojkolesové skútre majú bez výnimky brzdový pedál, ten uberá miesto na pravom nášľape a nevojde sa Ti noha. (Poznámka: Nosím boty 47-48, neviem, kde je tá hranica.) Dobre si to vyskúšaj, nech neprehlúpiš. Jediná použiteľná mašina je Peugeot Metropolis, ktorý nemá tunel, ale plochú podlahu, takže môžeš nohu pootočiť.
Plus, samozrejme, možnosť jazdiť na vodičský skupiny B je výnimka, ktorá neplatí vo všetkých štátoch EU.
EDIT: Tak Tricity má ten pedál umiestnený taktiež rozumne a vmestil som sa... hoci má tunel.
Naposledy editováno 03.03.2024 21:26:03
Plus, samozrejme, možnosť jazdiť na vodičský skupiny B je výnimka, ktorá neplatí vo všetkých štátoch EU.
EDIT: Tak Tricity má ten pedál umiestnený taktiež rozumne a vmestil som sa... hoci má tunel.
Naposledy editováno 03.03.2024 21:26:03
Mám to cca 15 km po okreskách, jezdím na "normální" motorce. Stačí pořádný obleček a nestihnu prochladnout. Jako psychologickou teplotní hranici jsem si dal nulu, takže letos s vynechávkami od začátku ledna jezdím.
Kolega vymýšlel skútra kvůli úspoře nákladů. Zrovna jsem tu měl jednoho na prodej, tak si to vyzkoušel. Přesto že skútr byl dvěstěpadesátka, takže žádný chrastítko, měl docela problém Bydlí totiž na tahu ve směru Jihlava-Praha a vůbec mu nesedlo kličkování mezi kamiony a poryvy od těch protijedoucích. Po první jízdě s díky vrátil a od té doby na to ani nepomyslel. Kolegové v práci mají taky motorky, ale pravidelně do práci nejezdí skoro nikdo. Radši sednou do auta. Co si budeme povídat, je to o řád pohodlnější a bezpečnější.
Kolega vymýšlel skútra kvůli úspoře nákladů. Zrovna jsem tu měl jednoho na prodej, tak si to vyzkoušel. Přesto že skútr byl dvěstěpadesátka, takže žádný chrastítko, měl docela problém Bydlí totiž na tahu ve směru Jihlava-Praha a vůbec mu nesedlo kličkování mezi kamiony a poryvy od těch protijedoucích. Po první jízdě s díky vrátil a od té doby na to ani nepomyslel. Kolegové v práci mají taky motorky, ale pravidelně do práci nejezdí skoro nikdo. Radši sednou do auta. Co si budeme povídat, je to o řád pohodlnější a bezpečnější.
Jestli tě motorky netáhnou, tak kvůli jízdě do práce si skútra nekupuj.
Pojedeš párkrát a než bys autem projezdil zbytečnou investici do levnýho skútru, tak to budou roky (u Forzy a jiných dražších kusů to budou desítky let), resp. nikdy se ti to jako investice nevrátí.
Prostě to racionálně nedává smysl.
Naposledy editováno 01.03.2024 22:18:10
Pojedeš párkrát a než bys autem projezdil zbytečnou investici do levnýho skútru, tak to budou roky (u Forzy a jiných dražších kusů to budou desítky let), resp. nikdy se ti to jako investice nevrátí.
Prostě to racionálně nedává smysl.
Naposledy editováno 01.03.2024 22:18:10
1 reakcí na tento příspěvek Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
Mám cca podobné rozměry jako ty a osobně bych volil, zejména kvůli výšce, cestovní enduro minimální objem 500. Pokud chceš jezdit 90+ svižně tak pod 500 to s tvojí váhou nepojede. Ideál je BMW GS 1250, nebo já mám osobně vyzkoušenou JAWA RVM 500 Adventure a spokojenost, žádnej divočák, i začátečník to zvládne a výkon akorát na cesty do práce.
Naposledy editováno 01.03.2024 23:22:41
Naposledy editováno 01.03.2024 23:22:41
Co je hlavní motivace?
Trochu si nudné cestu do práce okořenit? (pak rozšiř řidičák a kup normální motorku)
Ušetřit čas oproti autu? (pak kup skůtr)
Ušetřit čas oproti MHD? (pak kup auto)
Ušetřit peníze za benzín, protože to má menší spotřebu než auto? (pak zůstaň u auta)
Trochu si nudné cestu do práce okořenit? (pak rozšiř řidičák a kup normální motorku)
Ušetřit čas oproti autu? (pak kup skůtr)
Ušetřit čas oproti MHD? (pak kup auto)
Ušetřit peníze za benzín, protože to má menší spotřebu než auto? (pak zůstaň u auta)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
petr77 píše: ...Ideál je BMW GS 1250..
Na občasné cestování do práce se to opravdu vyplatí
Přesně na takové účely bych si pár let počkal a pořídil nějaký cca 10kw elektroskutr. Již dnes jsou stroje s autonomií cca 100km a rychlostí okolo té požadované 100km/h. Bohužel je to stále v cenových relacích kdy vysoké pořizovací náklady neomluví ani levné provozní náklady, takže je to stále ekonomická sebevrežda. Snad časem.
V současné době dává smysl opravdu jen Piaggio MP3. Vysoká stabilita při jízdě, vysoká ochrana a i slušná pozdější prodejnost.
Naposledy editováno 02.03.2024 08:20:16
V současné době dává smysl opravdu jen Piaggio MP3. Vysoká stabilita při jízdě, vysoká ochrana a i slušná pozdější prodejnost.
Naposledy editováno 02.03.2024 08:20:16
tomigan123 , pozor, môže ti to vychádzať moc draho.
Teda nie že neušetríš, ale možno vysoko preplatíš!
Ja som dlhé roky (skoro celý život) jazdil do práce na motocykli. Vypadalo to tak, že ráno som sa dostal na pracovisko po absolvovaní 10-11 km, poobede "cestou domov" som absolvoval často aj nad 200 km...
U každého začiatočníka hrozí, že sa do jazdy na motocykli zamiluje...
Teda nie že neušetríš, ale možno vysoko preplatíš!
Ja som dlhé roky (skoro celý život) jazdil do práce na motocykli. Vypadalo to tak, že ráno som sa dostal na pracovisko po absolvovaní 10-11 km, poobede "cestou domov" som absolvoval často aj nad 200 km...
U každého začiatočníka hrozí, že sa do jazdy na motocykli zamiluje...
Tvoje vyska a vaha je problem, primarne tedy ta vyska. Honda PCX 125 s tebou pojedou v pohode i tu stovku realnou, ale do kopce prudkeho tak 80 max treba. Zkus si na nejake skutry sednout a uvidis sam jaky je problem se pri tve vysce na vetsinu z nich umistit. Bez problemu by jsi byl asi jen na Vespe GTS a podobne s rovnou sedackou, na tech jezdi i vyssi lide nez ty. Problem s vyskou budes mit ale i u motorek, pokud te to tedy uklidni
Podivej se v zahranici jako je Pariz, Rim, Viden na cem se tam jezdi do prace. Nejcasteji to jsou skutry, az pak motorky. Jenze to je ciste po meste a neoblikas si nic specialniho. Ital nas ma za blazny, kdyz se tady na skutrech jezdi i na vylety. Taky v tech jinych zemich maji delsi sezonu.
Chces si udelat A, to ti okruh stroju sice rozsiri, ale na Forza 350 se nevlezes Sedni si na to u prodejce a uvidis sam, pak si sedni Vespa GTS 300 a pochopis rozdil. Pokud chces ojetinu a at uz to bude skutr nebo motorka, tak se nemuzes soustredit na konkretni typy, ale to na co se vlezes. To je tvuj limitujici faktor primarne. Takze sup do nejakeho velke bazaru nebo dealerstvi znacky v okoli a sedat a zkouset.
Podivej se v zahranici jako je Pariz, Rim, Viden na cem se tam jezdi do prace. Nejcasteji to jsou skutry, az pak motorky. Jenze to je ciste po meste a neoblikas si nic specialniho. Ital nas ma za blazny, kdyz se tady na skutrech jezdi i na vylety. Taky v tech jinych zemich maji delsi sezonu.
Chces si udelat A, to ti okruh stroju sice rozsiri, ale na Forza 350 se nevlezes Sedni si na to u prodejce a uvidis sam, pak si sedni Vespa GTS 300 a pochopis rozdil. Pokud chces ojetinu a at uz to bude skutr nebo motorka, tak se nemuzes soustredit na konkretni typy, ale to na co se vlezes. To je tvuj limitujici faktor primarne. Takze sup do nejakeho velke bazaru nebo dealerstvi znacky v okoli a sedat a zkouset.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
Anti> Tak byl to příklad k velikosti postavy a cenově se GS 1200 pohybují od 100 tisíc (1250 jsou trochu dražší to jsem předtím nekoukl ) Jsou ale i jiné cestovní endura, třeba to RVM, Honda Transalp, Cagiva Canyon atd. GSo je v této kategorii asi TOP proto jsem ho uvedl.
Ve skútrech se nevyznám, spíš jsou vhodný tak do města.
Mám třeba vyzkoušenou JAWU CL 350 Pérák a i když to má papírově 23 Kw (podobně jako Honda Forza 350) tak na dálnici a na E55 z Prahy na Tábor se na tom necítím bezpečně.
Ve skútrech se nevyznám, spíš jsou vhodný tak do města.
Mám třeba vyzkoušenou JAWU CL 350 Pérák a i když to má papírově 23 Kw (podobně jako Honda Forza 350) tak na dálnici a na E55 z Prahy na Tábor se na tom necítím bezpečně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
petr77> jj jsou vhodny jen do mesta.......
Around the World on Vespa
50 statu USA ve dvou na Honda CT 125
PCX 125 - Cesta kolem světa vede i přes Prahu
Around the World on Vespa
50 statu USA ve dvou na Honda CT 125
PCX 125 - Cesta kolem světa vede i přes Prahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
puffybodie> Tak jasně, kolem světa se dá jet i na fichtlu. Proč mu tedy nedoporučíš třeba Hondu ADV 350? Asi nejrozumnější bude když se vydá na motosalon a koukne na co se vejde a pak někde zkusit jestli to pojede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
petr77> Protoze ani ja na tom nedojizdim do prace Kdyz jsem parkrat jel, tak jsem jel na Venturce velke, ale veci dam pochopitelne uplne stejne i do ADV 350. Tak nebo tak musim jet v civilnim a brzo rano abych se vyhnul zacpe.
Vse ostatni uz tady bylo receno. Nejsme Kalifornie a ne kazdy je staveny na to, ze treba vcera jak jsem privazel moto po ose, tak od Telce az do Ostravy prselo, v botach bazen, protoze predpoved byla samozrejme uplne jina. Zbytek ok a na kalhoty nepromok, ale bez kapotazi a plexi, kolony v Brne v zachranarske ulicce (jinak tam jsem jeste dneska) a od Brna az do Ostravy po dalnici. Teplota 10 stupnu vzduch, pocitova jinde samozrejme v te rychlosti, ale motor hreje kralovsky, takze to problem nebyl, az na ty boty no.
Bez posezeni na ruznych strojich nezjisti kam se vubec vleze, pri jeho vysce je to dost problem, obzvlaste u skutru a jestli je ochotny jezdit v desti, kroupach, vedru nebo kolem 0 stupnu a snezeni to uz musi si odpovedet sam jestli mu to za to stoji
Vse ostatni uz tady bylo receno. Nejsme Kalifornie a ne kazdy je staveny na to, ze treba vcera jak jsem privazel moto po ose, tak od Telce az do Ostravy prselo, v botach bazen, protoze predpoved byla samozrejme uplne jina. Zbytek ok a na kalhoty nepromok, ale bez kapotazi a plexi, kolony v Brne v zachranarske ulicce (jinak tam jsem jeste dneska) a od Brna az do Ostravy po dalnici. Teplota 10 stupnu vzduch, pocitova jinde samozrejme v te rychlosti, ale motor hreje kralovsky, takze to problem nebyl, az na ty boty no.
Bez posezeni na ruznych strojich nezjisti kam se vubec vleze, pri jeho vysce je to dost problem, obzvlaste u skutru a jestli je ochotny jezdit v desti, kroupach, vedru nebo kolem 0 stupnu a snezeni to uz musi si odpovedet sam jestli mu to za to stoji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
puffybodie> Asi by nám autor vlákna mohl taky objasnit jaké jsou jeho motivace a proč uvažuje o přesedlání z auta (jakého) na moto.
Já to mám do práce 31km, často jezdím na moto, ale upřímně, v létě když je vedro tak rozhodování jestli do práce v kratasech a tričku autem, nebo na motorce nabalenej a propocenej dřív než nastartuju je někdy těžké
Já to mám do práce 31km, často jezdím na moto, ale upřímně, v létě když je vedro tak rozhodování jestli do práce v kratasech a tričku autem, nebo na motorce nabalenej a propocenej dřív než nastartuju je někdy těžké
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
petr77> Tak ono v lete se realne da jedine na tom skutru do prace, protoze kryti super, nehreje pred tebou motor aby jsi umiral. Jo jasne, da se i na normalni motorku v kratasech, ale neni uplne super, kdyz se clovek dotkne nohou vyfuku nebo objimat nohama motor. A to jsem jel parkrat na sportu v otevrene helme a brylich, to taky neni uplne nej
Naposledy editováno 02.03.2024 22:39:46
Naposledy editováno 02.03.2024 22:39:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stroj na dojíždění do práce pro cvalíka
puffybodie> ježdění v létě na lehko se nevyplácí, v 16 letech, nadupanej simson, levotočivá zatáčka, obrubník, salto jak Valenta na lyžích, sedřenej na maso ruce a nohy, leto v píči.
petr77> A já zas přehlédl že má strop stopade. Při takových penězích to samozřejmě finančně nedává smysl (ušetřit na tom), a autor vlákna se asi rozhodl zpestřit si dojíždění do práce "větrem ve vlasech". Vzhledem k tomu, že je "jednou stopou nepolíben" tak každá taková investice je velká loterie. Asi bych to udělal jako můj kolega a šel cestou půjčení aby si odzkoušel o čem to vůbec je. A ano, vzhledem k proporcím je dobré se bavit o větších strojích.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Forza 350 tvrdý podvozek Honda Forza 350 | kozich | 2 | 19.6.2024 v 16:23 Krautkopf |
Nastavení předního světla Forza 350 Honda Forza 350 | Daduller | 2 | 5.5.2024 v 09:15 Daduller |
Forza 350 pískání v masce nebo ve š... Honda Forza 350 | A56-7W | 8 | 20.11.2023 v 00:22 A56-7W |
Forza 350 pískání v masce nebo ve š... Honda Forza 350 | A56-7W | 0 | 12.11.2023 v 16:03 A56-7W |
vyběr skůtru Yamaha X-max 300, Honda Forza 350 | tegi | 11 | 24.3.2023 v 17:29 tegi |