globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvyšování výkonu Pařeza
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Má někdo zkušenosti a tipy, jak navýšit výkon Pařeza ? Chová se tak že jednička jde dost do otáček, dvojka taky a trojka se skoro úplně zadusí (do mírného kopce). Výměna primárního řetězového kolečka nepomohla. Co s tím ?

Naposledy editováno 23.04.2024 20:30:23

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 20:34 | Nahoru | #1
ty neznáš zvuk fichla?
Jóóóóóóóó
Néééééééé
Sorry ftípek

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2024 v 20:55 | Nahoru | #2
Máš prehozene kolečka v prevodovce na 2 rychlosti, rozpulit a na hridelich prohodit prostřední kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 21:19 | Nahoru | #3
ja1> Špatná odpověď, rozhodně nepůlit. Typ 555 má obě kola shodná s 19 zuby.

2 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 21:29 | Nahoru | #4
Zdar, já bych to vyřešil jednoduše. Koupil bych opravdovou motorku. Věř mi, že to vyjde levnějc. A tohle bych postavil do garáže pod plachtu. Za 50 let to bude mít cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 21:32 | Nahoru | #5
rg250> on už má cenu dneska

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 21:45 | Nahoru | #6
kokoška.> Já vím že má, jednoho mám doma. Koupeno léta páně za 1500 Kč. Když nebude dok..rvenej, bude mít ještě větší.

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

23.4.2024 v 21:54 | Nahoru | #7

rg250 píše: Zdar, já bych to vyřešil jednoduše. Koupil bych opravdovou motorku. Věř mi, že to vyjde levnějc. A tohle bych postavil do garáže pod plachtu. Za 50 let to bude mít cenu.


Za 50 let to právě už zase žádnou cenu mít nebude.
V tu dobu půjdou pod zem úplně poslední lidé, co na této slovenské pomstě začínali.
Nikdo mladší na tom už nejezdil a s tak hrozným sadomasochistickým strojem nebude chtít mít nic společného. Pro ně to bude jen staré harampádí.

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

24.4.2024 v 01:04 | Nahoru | #8

Krautkopf píše: ja1> Špatná odpověď, rozhodně nepůlit. Typ 555 má obě kola shodná s 19 zuby.


Vím, pařeza mám v profilu a garazi, 555 není pařez, tam jsou veškeré úpravy zbytečné, jedině do něj dát motor z novějšího pincka a nebo slušně prodat

Zvyšování výkonu Pařeza

24.4.2024 v 05:15 | Nahoru | #9
dej tam výfuk z pionýra, pojede to mnohem líp,ale i spotřeba stoupne úměrně výkonu .

Zvyšování výkonu Pařeza

24.4.2024 v 07:43 | Nahoru | #10
Moje 555 půjde to top stavu a bude na ozdobu. Na lítačku mám califa a Čz475 . V Brně jsem si udělal radost ve stánku buyak.sk

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšování výkonu Pařeza

Skvělá odpověď, děkuji! 24.4.2024 v 13:49 | Nahoru | #11
Hoj, vše je možné.


Kontakt na borce přes Bazoš: https://motorky.bazos.cz/inzeraty/hozman/

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

24.4.2024 v 14:17 | Nahoru | #12
pepe100>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

25.4.2024 v 20:01 | Nahoru | #13
Bugs> zdá se mi to nebo tam řadí čtyřku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

25.4.2024 v 22:02 | Nahoru | #14
Georg2> Vypadá to jako 4q..

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

26.4.2024 v 10:16 | Nahoru | #15
Frantas> Všechny jsou 4q a 5k. Akorát u nás to bylo zaplombované na 3q a 2 koně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

26.4.2024 v 13:26 | Nahoru | #16
Georg2> Jasně, 4q převodovka je při takových úpravách základ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

26.4.2024 v 23:24 | Nahoru | #17
Bugs> S takhle silnym motorem bych základ rozhodně netvrdil. Jen racionální selekce choulostivejch dlů. Ale to lze řešit o 10tis levněji..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

27.4.2024 v 06:28 | Nahoru | #18
Frantas> čau, ako som čítal jeho inzeráty, tak ponúka aj 4q prevodovku a aj úpravu 3q prevodovky, zmenu stáleho prevodu a dvojky. Musím o tých inzerátoch povedať kolegom , tu u nás sa jazdia závody Pionier Cup, ale podľa toho , čo som u nich videl v dielni asi už o Hozmanovy vedia. Len tie ceny, to keď som kecal na trati s majiteľom takého závodného pincka kategórie tuning, tak cena toho výtvoru prevyšoval cenu môjho endura + toho čo som vrazil do opravy = robota+prípravok+piest+kľuka+ložiská. Drahý špás. A ešte, koľko sa s tým natrápia.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

27.4.2024 v 17:20 | Nahoru | #19
krokoš> By mě zajímalo, jak by jsi upravil trojku-stálej převod

Jezdí se dlouhá jednička , s tim se posouvá i dvojka blíž trojce.
(trochu 17/21, hodně 18/20 nebo ještě víc 19/19) Všechno je "na trhu" hodně dlouho. Úpravců je víc.

Naposledy editováno 27.04.2024 17:21:04

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

27.4.2024 v 17:59 | Nahoru | #20
Frantas> Neříká se stálý převod, ale přímý záběr.

(reakce na) Zvyšování výkonu Pařeza

27.4.2024 v 18:56 | Nahoru | #21
Frantas> čau, napísal som jasne: ponúka úpravu 3q prevodovky, zmenu stáleho prevodu a dvojky. Čiže z toho čo som napísal sa dá jasne určiť , že sa jedná o zmenu druhého prevodového stupňa a primárneho prevodu. A ináč , pre informáciu, dnes tu bol u mňa 90 ročný jazdec Pionier cupu a sme objednali ten závodný valec + hlavu+ piestnu sadu do pioniera. Zas som sa do niečoho namočil. Pri príprave trati na preteky čo budú 18.V. 2024 som porozprával o tých úpravách čo robí Hozman na pinďúroch = pinčloch , jasné, ako je mojím zvykom viac som kecal , ako robil. A ako vždy, som na svoje kecanie doplatil, vypili sme fľašku, objednali blbosti za cca 600 € nasral som manželku a ....je to. Ináč do úprav pinďúrov sa rozumiem ako hus do piva a ani tomu nechcem rozumieť.

Zvyšování výkonu Pařeza

27.4.2024 v 23:17 | Nahoru | #22
V dávných dobách Svazarmu se povídalo o úpravě na 5ti kvalt, že se rozšíří kartery mezikusem asi 3,5 cm a dá se kvalt mezi 1 a 2 a pak mezi 2 a 3...
Viděl to někdy někdo?

Zvyšování výkonu Pařeza

30.4.2024 v 07:03 | Nahoru | #23
Jo jsem blbej, přiznávám.

Ona ta dvojka se moc neposune. Hlavně je to znát na jedničce (tam je to převodový číslo co jsem psal)
A dvojka se posune díky tomu. Dvojkový soukolý je taky jiný, ale né tolik (jedno kolečko)

Ve svazarmu byly čtyřkvalty, to je známý. O pětikvaltu slyšim prvně. rozhodně se seriovou převodovkou by to nemohlo mít společnýho nic.

(Ladiči dělaj 4q i 5q do seriovejch karterů)

Zvyšování výkonu Pařeza

2.5.2024 v 13:46 | Nahoru | #24
5kvalt Jawa 90 ,a vložka 50 ccm

Zvyšování výkonu Pařeza

2.5.2024 v 14:28 | Nahoru | #25
No jak jsem se někdy koukal na převodovku na mustangu, tak by šel poskládat z originál kol čtyřkvalt podle mě taky, akorát by se musel udělat řadicí automat jinak a jiné hřídele... ale kdo by se s tím chtěl dělat, že...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr 888888 47 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr Alík76 13 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat
Pionýr jede pomalu (pomaleji než by... Jawa 50/555 Pionýr WardrexCZ 17 22.2.2024 v 19:10 WardrexCZ
stk na jawu 555 Jawa 50/555 Pionýr stompik 16 28.12.2023 v 23:01 JirkaPařez
Benzín E10 Jawa 50/555 Pionýr jawari 25 24.12.2023 v 13:25 Tača


TOPlist