globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kotouče na FJR 1300
6.5.2024 v 11:55
Nevíte náhodou někdo, jaká může být minimální tloušťka berzdových koroučů na FJR 1300 ?

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:00 | Nahoru | #1
Tajný tip 3,5mm

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:20 | Nahoru | #2

Gahan37 píše: Tajný tip 3,5mm



To by bylo výborný, ale je to jenom tip.

Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:23 | Nahoru | #3
Většinou to je na tom kotouči i napsaný

Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:27 | Nahoru | #4
u GSX-R je min. 4,5 a to už já osobně mám i lehce pod a ještě určitě dají v normálním provozu.. jak říká kolega je to na kotoučích výrobcem uvedeno..

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:45 | Nahoru | #5
Na kotoučích právě není uvedeno, vůbec nic a jsou originální. Je tam pouze toto.



Naposledy editováno 06.05.2024 12:50:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:54 | Nahoru | #6
FJRPEPA> Pozri zvrchu kotúča, po obvode.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 12:59 | Nahoru | #7
Servisní manuál kapitola 4. (ale určitě je lepší se zeptat na netu a řídit se údaji výrobců jiných strojů.... )

Původně to bylo 4,5mm, později 4mm. Takže záleží na ročníku.

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:01 | Nahoru | #8
nippon72> Taky tam nic není.

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:04 | Nahoru | #9

combust píše: Servisní manuál kapitola 4. (ale určitě je lepší se zeptat na netu a řídit se údaji výrobců jiných strojů.... )

Původně to bylo 4,5mm, později 4mm. Takže záleží na ročníku.



No vidíš to jsem chtěl slyšet. Po zbroušení mají přední 4,2 mm a zadní 5 mm.
Takže to by mohlo být OK.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:13 | Nahoru | #10
Zadní má původně 4,2 a pak 5,5. Takže buď máš starší verzi a pod limit přední, nebo novější a pod limit zadní.

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:21 | Nahoru | #11

combust píše: Zadní má původně 4,2 a pak 5,5. Takže buď máš starší verzi a pod limit přední, nebo novější a pod limit zadní.



Koutouče jsou 100% originální , vždy bylo vidět, že zadní je o dost silnější než přední. A FJR je starší typ.

Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:41 | Nahoru | #12
No risknu to, dám je tam, kupovat nové za 12 000 Kč se mi nechce.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:46 | Nahoru | #13

FJRPEPA píše: Koutouče jsou 100% originální , vždy bylo vidět, že zadní je o dost silnější než přední. A FJR je starší typ.



Všechno co vyjelo z prodejny jsou "starší" kusy.

To chce přesně stanovit rok.

Tam totiž docházelo postupně ke změnám. Nejdřív to bylo na předku průměr 298 mm a na zadku 283 mm. Pak předek 298, zadek 282, pak předek 320 a zadek 282.
K tomu se přidávalo ABS a UBS.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 13:46 | Nahoru | #14
Je to 4.5 mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 14:11 | Nahoru | #15

combust píše: Všechno co vyjelo z prodejny jsou "starší" kusy.

To chce přesně stanovit rok.

Tam totiž docházelo postupně ke změnám. Nejdřív to bylo na předku průměr 298 mm a na zadku 283 mm. Pak předek 298, zadek 282, pak předek 320 a zadek 282.
K tomu se přidávalo ABS a UBS.



Mám ten druhý rozměr 298 + 282 mm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 14:17 | Nahoru | #16

Eddie83 píše: Je to 4.5 mm



Takže zadní je v cajku a přední o 3 desetiny méně, ale určitě si v určení minimální síly dělají rezervu, tak si myslím, že to bude snad v pořádku.
Co se může stát ? max. se při nějakém delším razantním brždění, může kotouč teplem zvlnit.

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 14:23 | Nahoru | #17
FJRPEPA> Přesně tak, při dlouhém táhlém brzdění z vysoké rychlosti rozhodně brzdím i zadní brzdou + podřazování. Předek se při opotřebených kotoučích projevuje vibracemi od předního kola. Ale až kolem dálničních rychlostí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 15:38 | Nahoru | #18

FJRPEPA píše: Mám ten druhý rozměr 298 + 282 mm.



hm, tak tam je ještě jeden háček u zadní a to že byly dvě tloušťky novejch kotoučů - 282x5 (min.th. 4,5mm) a 282x6 (min.th.5,5mm)

S ohledem na to co jsi uvedl v #11 to znamená že máš původně kotouče 298x5 na předku a 282x6 vzadu. Minimální tloušťky by tak měly být 4,5mm vpředu a 5,5 mm vzadu. Tzn. jsou mimo limit oboje.

(reakce na) Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 16:18 | Nahoru | #19
combust> No já jsem to tak nějak tušil, ale zkusím to. Stejnak už v mojem věku, nejezdím nějak razantně.

Kotouče na FJR 1300

6.5.2024 v 21:29 | Nahoru | #20
Já mám kotouče dvě desetiny pod už asi dlouho a při mém stylu jízdy se nikdy neohřejí tak, aby se tomu něco stalo. Ale třeba na vánoce koupím nové, spolu s opletanými hadicemi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák
vibrace řídítek FJR 1300 Yamaha FJR 1300 maty400 23 20.10.2023 v 20:29 Pidra


TOPlist