for all-žlutá je spešl pro motorky,modrá je universál pro motorky i auta. Obě jsou na jedno brdo a po zahřátí mírně zezelenají...
Míchat se mohou obě,ředit je nemusíš,vyplachovat prkač už vůbec ne.
Kapaliny měním každé 2-3 roky v prkačích a neřeším výšejmenované.
Jo a žlutá vyjde o cca 20kč dráž.Vyjde cca na 140kč
Naposledy editováno 24.07.2008 13:33:48
ale rekl bych ze piksly co se bezne prodavaji jsou uz smesi ..tzn nakej ten antifreeze a destilka (je jasne uz z bodu mrazu, cistej by mel jinej nez jakej bejva na tech prodavanejch) potreba je asi jen to aby byl na hlinikovy chladici systemy.... misitelnost nevim, vypustil bych starou kapalinu napustil novou... neproplachuju... zas bych nedelal z toho moc velkou vedu...
prackarr>Mike70 - nezlob se na mě,ale to ,co jsi napsal je píčovina jak cyp..
for all-žlutá je spešl pro motorky,modrá je universál pro motorky i auta. Obě jsou na jedno brdo a po zahřátí mírně zezelenají...
Míchat se mohou obě,ředit je nemusíš,vyplachovat prkač už vůbec ne.
Kapaliny měním každé 2-3 roky v prkačích a neřeším výšejmenované.
Jo a žlutá vyjde o cca 20kč dráž.Vyjde cca na 140kč
Já ji nikde nesehnal pod 158kč.....a zase objednávat ji a platit poštovný taky není to nej.....no co 20-ka sem 20-ka tam....
assassin>no jak jsem pochopil podle servisniho manualu tak se nejpis nekde da poridit antifreeze v ciste podobe (nakej glykol ci co) a potom se redi destilkou.. sou na to urcite predepsane pomery, podle toho se hejbe bodem mrazu a dalsima vlastnostma.
ale rekl bych ze piksly co se bezne prodavaji jsou uz smesi ..tzn nakej ten antifreeze a destilka (je jasne uz z bodu mrazu, cistej by mel jinej nez jakej bejva na tech prodavanejch) potreba je asi jen to aby byl na hlinikovy chladici systemy.... misitelnost nevim, vypustil bych starou kapalinu napustil novou... neproplachuju... zas bych nedelal z toho moc velkou vedu...
Mísitelnost mě tolik netrápí když vypustím vše....vědu z toho nedělám jen mě to zajímalo...teď už vím jedna univerzal druhá spešl pro motorky.....
prackarr>Mike70 - nezlob se na mě,ale to ,co jsi napsal je píčovina jak cyp..
for all-žlutá je spešl pro motorky,modrá je universál pro motorky i auta. Obě jsou na jedno brdo a po zahřátí mírně zezelenají...
Míchat se mohou obě,ředit je nemusíš,vyplachovat prkač už vůbec ne.
Kapaliny měním každé 2-3 roky v prkačích a neřeším výšejmenované.
Jo a žlutá vyjde o cca 20kč dráž.Vyjde cca na 140kč
Žlutá se dává i do aut.
dave-lister>prackarr>Mike70 - nezlob se na mě,ale to ,co jsi napsal je píčovina jak cyp..
for all-žlutá je spešl pro motorky,modrá je universál pro motorky i auta. Obě jsou na jedno brdo a po zahřátí mírně zezelenají...
Míchat se mohou obě,ředit je nemusíš,vyplachovat prkač už vůbec ne.
Kapaliny měním každé 2-3 roky v prkačích a neřeším výšejmenované.
Jo a žlutá vyjde o cca 20kč dráž.Vyjde cca na 140kč
Žlutá se dává i do aut.
Jasně,ale já se bavil o žluté motulové s názvem motocool.
Dle mého do auta dát jde,proč ne,ale je to spešl do moto.
djgas>assassin>no jak jsem pochopil podle servisniho manualu tak se nejpis nekde da poridit antifreeze v ciste podobe (nakej glykol ci co) a potom se redi destilkou.. sou na to urcite predepsane pomery, podle toho se hejbe bodem mrazu a dalsima vlastnostma.
ale rekl bych ze piksly co se bezne prodavaji jsou uz smesi ..tzn nakej ten antifreeze a destilka (je jasne uz z bodu mrazu, cistej by mel jinej nez jakej bejva na tech prodavanejch) potreba je asi jen to aby byl na hlinikovy chladici systemy.... misitelnost nevim, vypustil bych starou kapalinu napustil novou... neproplachuju... zas bych nedelal z toho moc velkou vedu...
Mísitelnost mě tolik netrápí když vypustím vše....vědu z toho nedělám jen mě to zajímalo...teď už vím jedna univerzal druhá spešl pro motorky.....
Míchat můžeš obě. Ničemu to neva.
prackarr>Mike70 - nezlob se na mě,ale to ,co jsi napsal je píčovina jak cyp..
Míchat se mohou obě,ředit je nemusíš,vyplachovat prkač už vůbec ne.
Kapaliny měním každé 2-3 roky v prkačích a neřeším výšejmenované.
Není to úplně přesné: pokud měníš kapalinu pravidelně a při výměně Ti opravdu vytéká chladící kapaplina, tak to samozřejmě vyplachovat nemusíš. Pokud to ale někdo mění jednou za sto let, nebo mu místo chladící kapapliny vyteče hejno sraček, tak by to propláchnout měl a pokud možno i s nějakou přísadou na vyčištění systému. Značná část motorek je z "druhé ruky" a nikdo pořádně neví, kdo to měl "v péči" před ním.
Pravda, je otázkou jestli to propláchnutí zachrání situaci, jestli to opravdu vyžene ze systému veškerej sajrajt, nebo jestli není lepší to rozhodit a vyčistit ručně.