globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Díly shodné Sp vs. VTR1000F
 
24.8.2008 v 17:05
čest..mám možnost sehnat regulátor dobíjení na moje VTR 1000F..ale je to z SP1...dá se to použít?

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 17:13 | Nahoru | #1
já bych řek,že to bude to samý

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 17:14 | Nahoru | #2
no mám možnost sehnat za 1500kč...lepší jak 2500 na ignitech za 2500kč

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 17:22 | Nahoru | #3
jasně...třeba na partsdepot to vůbec nemaj rozlišený,tak si myslím,že by to mělo bejt shodný

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 18:27 | Nahoru | #4
...mozna lepsi priplatit za ignitech nez kupovat zmetkovej original. Kamosovi 2x vyhorel na VTR (tim padem znicil gelovku), ted ma prave ignitech a je spokojenej.

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 18:41 | Nahoru | #5
je to novej kus...přímo na SP1...tak nevím..co myslíte?

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 22:50 | Nahoru | #6
ještě někdo s radou?

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 23:02 | Nahoru | #7
comatik: hele ono principielne jsou schodne, takze pokud dokazes prehazet konektory, dost mozna by tam sel soupnout treba z kawy... takze si myslim ze z SP tam pujde, kdyz nebudou primo pasovat konektory tak preletovanej...

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 23:10 | Nahoru | #8

assassin>comatik: hele ono principielne jsou schodne, takze pokud dokazes prehazet konektory, dost mozna by tam sel soupnout treba z kawy... takze si myslim ze z SP tam pujde, kdyz nebudou primo pasovat konektory tak preletovanej...


toho už bych se nebál...to bych snad zvládl...

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 23:13 | Nahoru | #9
comatik: ja bych se toho nebal... v nejhorsimm prijdes o 1500,- :) a to se stanou horsi veci:) ale tak nejak regulatory jsou asi hondi slabosti .. takze je mozny ze ti casem odejde taky... ignitech/vape vypadaj nadimenzovany lip...

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

24.8.2008 v 23:28 | Nahoru | #10
assassin> psal sem ti PM

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

25.8.2008 v 10:19 | Nahoru | #11
COMATIK> ja bych do toho sel. kamos menil rele na vfr v rumunsku a ti morgosi mu tam vytahli rele z nejakeho 25let stareho auta a ma na tom najeto 12000 a aku porad nabita. nechal si to namomtovat od bileho muze v servisu a tem mu nabizel i dalsi relatka ze pry to vsechno pasuje kdyz to funguje. jak s tim mel tehdy problem mrknul sem na net a tam bylo ze relatka se muzou delit na mechanicke a elektronicke ale ze je to volne vymenitelne 12voltu za 12v. navic sp1 a vtr maji v nekterem ohledu velmi blizko. ja bych to tam dal a kdybych chtel mit jistotu, promerim si vysledne hodnoty

Díly shodné Sp vs. VTR1000F

25.8.2008 v 10:23 | Nahoru | #12
pravnik: hele svyma technickyma radama me trvale rozsekavas... nabijeci relatko z auta ktere reguluje nabijeci proud/napeti pomoci zmeny buzeni alternatoru vs. zkratovej regulator u altiku s nepromenym buzenim u motorky.......
(kdybys napsal ze na nakym starym viragu atd, tam jeste byly altiky s regulaci pomoci buzeni... ale na VFR fakt neeee)

takze si muzes u vlaken s technickou tematikou odpustit nadavky a urazky na moji osobu, pane odborniku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist