globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spínač na řidítkách, ale k čemu?
5.3.2009 v 13:12
Ahoj, poměrně nedávno jsem se stal majitelem Kawasaki GPZ 900 R (tedy ZX 900 A je dovezena z Německa) a měla takovou zvláštnost (kromě sníženého výkonu) v podobě přidaného spínače na řidítkách nejdříve jsem myslel že jde o spínač k ventilátoru, ale ten se spouští sám a kabel vede do místa kde je termostat. Nemá někdo ponětí k čemu to a na co to? Dík za radu.

1 reakcí na tento příspěvek Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:28 | Nahoru | #1
No krásně jsi to popsal
Ten kabel od spínače na řídítkách vede kam? K tomu termostatu?

1 reakcí na tento příspěvek Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:35 | Nahoru | #2
není to na sklopení (otočení) RZ?

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:36 | Nahoru | #3
to je katapult, až budeš vědět že to někam nebo do někoho vrazíš, zmáčkni to a vyvázneš z toho

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:39 | Nahoru | #4
no jestli tam je ten spinac neorigo... tak to ze draty vedou nekam k termostatu asi nebude lidem kteri netusi co na motorku kdo nabastlil stacit na urceni funkce toho spinace...

1 reakcí na tento příspěvek Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:39 | Nahoru | #5
Ahoj, jestli vede k termostatu tak to bude dost mozna bypass cidla teploty vody. Dost lidi si to montovalo, protoze GPZtka mela hodne promakanej chladici okruh az to bylo obcas nespolehlivy a nespinalo kdy melo. Zkus to zapnout pri zaplym zapalovani, jestli se ti rozjede vetrak.

Jinak jsou tam 3 cidla teploty -
na termostatu (110°C) - pracuje pri zaplym zapalovani
Na chladici (97°C) - pracuje pri vyplym zapalovani
olejovy (120°C) - failsafe, ktery pri selhani 110cidla prepne na 97cidlo.

Naposledy editováno 05.03.2009 13:47:57

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 13:55 | Nahoru | #6
Já takový skrytý vypínač našel kdysi na motorce kterou jsem měl domu už víc jak dva roky. Po dlouhém bádání jsem zjistil, že to jsou stroboskopy ve světlech, okamžitě letěly z motorky pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:06 | Nahoru | #7
kasmar> Ano od spínače k termostatu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #8

taktak>kasmar> Ano od
spínače k termostatu.



tak termostat je ciste mechanicka zalezistost.. s tim asi nic spolecneho nema... to sna neni problem zjistit na co jsou ty kabliky pripojene ne? jestli to premostuje cidlo teploty tak je to nejspis manualni spinani vetraku jak tu uz nekdo psal...

(reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:12 | Nahoru | #9
burgerking> Jó kéž by

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:26 | Nahoru | #10
assassin> zkoušel jsem to spínat i při zapnutém zapalování při studeném i teplém motoru a nic, větrák se dál spouštěl po svém

(reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:27 | Nahoru | #11

Sinfected>Ahoj, jestli vede k termostatu tak to bude dost mozna bypass cidla teploty vody. Dost lidi si to montovalo, protoze GPZtka mela hodne promakanej chladici okruh az to bylo obcas nespolehlivy a nespinalo kdy melo. Zkus to zapnout pri zaplym zapalovani, jestli se ti rozjede vetrak.

Jinak jsou tam 3 cidla teploty -
na termostatu (110°C) - pracuje pri zaplym zapalovani
Na chladici (97°C) - pracuje pri vyplym zapalovani
olejovy (120°C) - failsafe, ktery pri selhani 110cidla prepne na 97cidlo.


Vsázim 200 na Křemílka, že ten chlapec má pravdu

(reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:30 | Nahoru | #12

taktak>assassin> zkoušel jsem to spínat i při zapnutém zapalování při studeném i teplém motoru a nic, větrák se dál spouštěl po svém



no nejjednodussi je podivat se na co je ten vypinac pripojenej a co to s obvodem daneho zarizeni dela kdyz se sepne / rozepne... diskuze na foru o tom "mam na motorce dodelanej vypinac a nevim co dela, poradte mi k cemu je" myslim nevede k zadnemu vysledku...

1 reakcí na tento příspěvek Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 15:34 | Nahoru | #13
jednoduse - to cidlo ti pri dany teplote zprostredkuje zem. protoze na termostatu nic jinyho elektrickyho neni, tak ten spinac asi k nicemu jinymu slouzit nemuze. Takze jestli nespina tak je asi rozbitej ten spinac

(reakce na) Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 16:47 | Nahoru | #14
Sinfected> Dík všem mrknu na to

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

5.3.2009 v 23:11 | Nahoru | #15
Pokud to je pripojeno na termostat, tak to nejspis bude premosteni jak uz tu psali.

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

24.5.2009 v 14:15 | Nahoru | #16
Ähoj, mělo by být, taky ho mám vyvedenej, protože v zácpě je přepnutí na stálé chlazení k nezaplacení. Třeba v Brně, tak tam se mi osvědčil na 110%.

Spínač na řidítkách, ale k čemu?

2.7.2009 v 21:48 | Nahoru | #17
ahoj mam nebo budu mit kawinu gpz 900,jediny problem je ze odeslo tesneni pod hlavou.nevite nekdo priblizne cenu tesneni pod hlavu a na co si dat pozor u tehle masiny diky za kazdou odpoved
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kam na servis s GPZ 900 R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 RED-MAN 33 16.1.2022 v 19:14 RED-MAN
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 Klasik 6 5.10.2020 v 16:26 docent
Kde mi obnoví honování bez výbrusu [1, 2] Kawasaki GPZ 900 Klasik 51 29.9.2020 v 17:52 Kafoholik
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 Georgezz 8 3.5.2020 v 08:28 Georgezz
objednávky membrán karburátorů Honda CB 500, Kawasaki GPZ 900, Yamaha XS 400 SmokinCBR 5 16.3.2017 v 09:47 SmokinCBR


TOPlist