Naposledy editováno 11.05.2009 22:48:53
Pokud řikáš, že originál má mít 130 koní, tak by neměl být takovej problém jí otevřít - nevim, co to máš za rok, ale předpokládám, že loňskej model to nejspíš nebude, takže tipuju hledat restriktor v sání nebo ve výfuku a přetryskovat karburátor, lepší filtry nebo laďáky taky dokážou přidat pár koní a hlavně zlepší průběh výkonu.
Držim palce s úpravama, ale taková překopávka motoru je vážně nesmysl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stav válců a pístů - co s tím [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Klasik | 32 | 17.12.2021 v 12:38 Klasik |
Zapojení spínačů na výstražné blink... Kawasaki GPZ 1100 | Korycan.V | 14 | 17.12.2018 v 20:43 oldbajker |
gpz1100 kzt10b rv,1986, jak na reno... Kawasaki GPZ 1100 | smolcdavid | 4 | 27.10.2018 v 09:34 Davecherokee |
Kawasaki GPZ 1100 Kawasaki GPZ 1000, Kawasaki GPZ 1100 | kaw.38 | 11 | 5.1.2016 v 18:15 horst1 |
Přidřený motor na klice [1, 2] Kawasaki GPZ 1100 | Hanz2164 | 33 | 10.7.2014 v 19:38 Hanz2164 |