1 reakcí na tento příspěvek Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
1 reakcí na tento příspěvek Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
Oggy22>bacman> Mě se teda QII zahřeje po "pár" zatáčkách. A ani jednou (pokud nepočítám vlhkej přechod pro chodce) mi neujela. Pro mě je to supr guma.
kup si Q rr a pak poznáš ten rozdíl.... na rr se ti po pár kilákách přilepí prst když na ní šáhneš1 reakcí na tento příspěvek Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
1 reakcí na tento příspěvek Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
Naposledy editováno 08.10.2009 10:10:34
PS: co máš od výrobce v techničáku doporučenou značku? Bridgestone a Dunlop ?
1 reakcí na tento příspěvek Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
Asi jsem ti moc nepomohl, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
Smrči GSX-F>Ahoj Mari, RoadSmart jsem jezdil na dovolené a po 5.000 km není opotřebení téměř znatelné. To je jejich hlavní výhodou. Trochu mi vadilo, že jsem se na ně nedokázal spolehnout, prostě v zatáčkách jsem neměl tu potřebnou jistotu - to mohlo být jen psychické, těžko hodnotit objektivně. Kámoš je jezdil na B12 a pochvaloval si je, tak myslím, že špatný nebudou. Já je ale po dovolený přezul...
Asi jsem ti moc nepomohl, co?
psychické to nebylo - v těch zatáčkách opravdu ta jistota není !!! Roadsmary mi vydrzeli 12 tisic - jsou tvrdý jako beton a tvarově to je tak na jízdu rovně - prostě nemá tvar togo správného vajíčka.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa-Dunlop Roadsmart vs. Qalifier II.
MickXX>Dej tam Pirelli Angel, nemá konkurenci
vlastní zkušenost ???
V testu renomovanýho časáku Motorrad, kterej otiskli v Motocyklu č.září(sport.gumy) a říjnu(sport/cest. gumy) právě Pirelli Angel dost pohořely -(dobrá odezva,dobrá přilnavost,horší ovladatelnost+neutrálnost,tendence k postavení při bržďění v náklonu), respektive obsadily 4 místo z 5ti gum.
Poslední byly Avon VP2Sport(nejhorší na mokru,kmitání řidítek),3-tí Roadtec interact(dobrá přilnavost v náklonu+neutrálnost,těžkopádné v nájezdech do zatáček,), a dvě první místa získaly Roadsmarty (dobrá přilnavost,odezva,neutrální jítdní vlastnosti v celém rozsahu náklonů,dobrá ovladatelnost,malá tendence k postavení při přžďení v náklonu,+jízda se spolujezdcem), spolu s Pilotem Roade 2CT -(dobrá ovladatelnost+přechody do náklonů a to i ve dvou,větší náklony působí labilně,největší přilnavost ze všech testovaných na vodě!).
Testovalo se na Banditu 1250S.
Otázkou zůstává, jak by daný testování dopadlo, kdyby se jezdilo na Buse...
Ve sportovních si první místo ze sedmi vybojovaly Mich. Pilot Power 2CT, 2-Cont.SportAttack,3tí-D. Qualifier II., 4-Pir. Diablo Rosso, 5-tý Metz. Sportec M3, 6-tý Avon VP2 Supersport a posledníBridg. Batlax BT016
Zajímavý čtení...
Naposledy editováno 08.10.2009 22:48:32
Cituji z našeho fóra:
S mojí váhou jezdím ve dvou pořád (132kg) ale cca 2000 km mám najeto s maminou a s kuframa. Jinak úplně sám jsem najel cca 500 km. Nejvíc sám a kufry (Alpy) a to i pár set km v dešti. Angel je na můj způsob jízdy úplně super, zatím jsem nenašel slabinu - no jednu ano, když vyjedu z garáže klouže ale po cca 7-10 km už je to super. No to že klouže platí při výjezdu z garáže pro teploty do cca 23°C .
Zpravidla je teplejší než ostatní pneu, například v Alpách byl ten rozdíl markantní (opravdu velikej rozdíl při zkoušení rukou).
Jak jsem psal, zatím je to téměř nejlepší pneu na mojí hyenu a rozhodně bych jí měl i na blekovi.
Výdrž nevím, zatím tam je něco přes 5000km a dám sem foto. Jestli to takhle půjde dál, vydrží mim 10 000km spíš 12 000km. To na motorce jako je ZZR 1400 a to je naprosto neskutečný, ne???
V dešti drží úplně v pohodě, ale nutno říct že jsem typickej vodník. Voda mi nevadí ( když už musím jet) a na týhle gumě úplně klídek a poho.
Jdu jí vyfotit.
edit: odkaz na fotky Angel po 5200km
Naposledy editováno 15.10.2009 13:14:49
Pirelli Angel / Busa