globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
 
21.7.2007 v 08:56
Potřebuji novou řetězovku, co mě však překvapilo že na GSXR-750 sou na výběr 2 řetězovky 530ka + pastorek 15 zubů, nebo 520ka s pastorkem 16 zubů, čili víc do rychla..
obě 2 sady sou na rok 96-98 ... sem rozhodnutej pro 530, je asi o 500,- dražší
(zajimavost- rozdíl mezi DID X kroužek a ČZ X kroužek je 400,- Kč, no takže ČZ sem si koupil minule protože to byl rozdíl litr... teď už je japonec jasná volba)

1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 09:26 | Nahoru | #1
520 je subtilnejsi, ma mensi mechanicke ztraty pri prenosu vykonu a usetri ti tak 1-2 kone. 530 vydrzi pochopitelne vic. Jestli litas prevazne okruh tak 520, jestli silnici, potom 530. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 09:29 | Nahoru | #2
Dawe02>myslis ze ty 1-2 koně poznas...resp. by me zajimalo proc na okruh "slabší" 520ku? :)

1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:01 | Nahoru | #3
Ne asi ty koníky citelně nepozná, ale za životnost řetězu ty ztráty můžou být znatelné...
Vezmi takové svícení u auta, někde jsem četl, že roční průměr je asi 30l paliva navíc. A taky to nepoznáš když pojedeš z Brna do Kyjova.

(reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:05 | Nahoru | #4
OTIS>jo tak....ja jsem spis myslel ze na okruh dat co nejpevnejsi - protože je extremne namahany

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:08 | Nahoru | #5
A když sme u toho, co tvůj ČZ. Už se to nerovnoměrné protažení nějak srovnalo?

Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:08 | Nahoru | #6
no právě hlavní výhoda 520tky je v menší váze, prostě se to rychleji roztočí, je to něco jako lehčí zadní kolo. To tření bude podle mě srovnatelný... Ale životnost je rozhodně menší, tenčí řetěz míň vydrží.

(reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:10 | Nahoru | #7
OTIS>čoveče srovnalo....neveřil jsem tomu, ale mam ted na nem 3 tis km a uz je to v pohode *yes* naposledy jsem dopnul před 1200 km a od te doby furt stejny

(reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:18 | Nahoru | #8
Já co sem ho tam dal (5tis.) nebylo nutné napínat. Ale ten 2V ho asi víc pokope, asi to nebude tak ideální.
Jinak tvůj Motorex není špatný (na dovolené jsme testovali zároveň), ale na Denicol Kart+Race nemá (interval mazání tak o 50% delší).
Mnoha lidmi opěvovaný Motul je proti oběma naprostý outsider *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

21.7.2007 v 10:19 | Nahoru | #9
Lada.s>>
Bezne se to dela, opravdu na okruh co nejmene hmotny retez co vyhovi pevnostne. Nejen ze se hraje o kazdeho konika, ale take je to dalsi setrvacna sila kterou musis prekonavat pred zatackou kdyz brzdis a za zatackou opet kdyz akcelerujes...takze na okruhu porad ;)
Zamysli se proc treba nekteri investuji 50000kc do magneziovych rafku marchesini.
To ale plati, jak jsem psal, pokud jezdi prevazne ten okruh.

Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

24.7.2007 v 07:07 | Nahoru | #10
díky všem za rady, dám 530, přese jen při tahání na záda budu mít pocit že to míň mrvím :thmubup:

Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

25.7.2007 v 09:25 | Nahoru | #11
A kde si nasiel retazovy kit na SRADa 520?

Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

25.7.2007 v 09:47 | Nahoru | #12
třeba motořetězy.cz

:edit//
Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R7 50 WT,WV S
Kód výrobku : 1031437





Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R7 50 WT,WV SRAD (řetěz 520) rok 96-97, typ řetězu DID 520VM, počet článků 108, kolečko 512 počet zubů 16, rozeta 1490 počet zubů 43


cena : 2 960,00 Kč (s DPH)
(2 487,39 bez DPH)

1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

26.7.2007 v 11:47 | Nahoru | #13
No lebo ja mam 525 si myslim idealny kompromis... 530 patri niekam na traktory Keby som nepredal masinu a v zime daval novy kit tak dam jednoznacne 520. Ale to si musi kazdy zvazit. Sice vydrzi menej ale.... Teraz mam 525 CZ retaz zatial som s nou spokojny ma nabehane cca 7000t km... Ale pri dnestnych cenach tam dam uz D.I.D. :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

26.7.2007 v 12:00 | Nahoru | #14
Dawe02>není to na okruhu náhodou o tom že se hlavně používá řetěz bez X nebo O kroužků prostě úplně obyčejný a tím se sníží třecí odpor. Pokud se nepletu tak se tyto řetězy používají i u 125aby zbytečně nebraly koně když už je jich i tak málo :D

(reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

26.7.2007 v 12:13 | Nahoru | #15
si přečti poslední Supermoto, tam je praktický test na 125 O-kroužku a netěsněného.
Údajně je ten odpor zanedbatelný a když se do netěsněného dostane bordel, nebo je špatně namazaný tak je na tom hůře.

(reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

26.7.2007 v 12:14 | Nahoru | #16
Prda1> na okruhu je to o tom byt co nejrychlejsi :P
Tazatel se ptal kterou ze dvou rad retezu pouzit. O tesnenych/netesnenych retezech rec nebyla a nikdy bych nepopirat ze netesneny retez bude mit nizsi ztraty nez tesneny, to da rozum. Ale predevsim jde o ten moment setrvacnosti, to je hlavni aspekt.

Jakej řetěz dát 520 / 530 ??

26.7.2007 v 12:28 | Nahoru | #17
Pokud vím tak na SRADa 750 je předepsaná 530 na rok 96-97 a 525 na rok 98-99 520 bych tam nedával!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist