obě 2 sady sou na rok 96-98 ... sem rozhodnutej pro 530, je asi o 500,- dražší
(zajimavost- rozdíl mezi DID X kroužek a ČZ X kroužek je 400,- Kč, no takže ČZ sem si koupil minule protože to byl rozdíl litr... teď už je japonec jasná volba)
1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
Vezmi takové svícení u auta, někde jsem četl, že roční průměr je asi 30l paliva navíc. A taky to nepoznáš když pojedeš z Brna do Kyjova.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
Jinak tvůj Motorex není špatný (na dovolené jsme testovali zároveň), ale na Denicol Kart+Race nemá (interval mazání tak o 50% delší).
Mnoha lidmi opěvovaný Motul je proti oběma naprostý outsider *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
Bezne se to dela, opravdu na okruh co nejmene hmotny retez co vyhovi pevnostne. Nejen ze se hraje o kazdeho konika, ale take je to dalsi setrvacna sila kterou musis prekonavat pred zatackou kdyz brzdis a za zatackou opet kdyz akcelerujes...takze na okruhu porad ;)
Zamysli se proc treba nekteri investuji 50000kc do magneziovych rafku marchesini.
To ale plati, jak jsem psal, pokud jezdi prevazne ten okruh.
:edit//
Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R7 50 WT,WV S
Kód výrobku : 1031437
Řet. sada DID X SUZUKI GSX-R7 50 WT,WV SRAD (řetěz 520) rok 96-97, typ řetězu DID 520VM, počet článků 108, kolečko 512 počet zubů 16, rozeta 1490 počet zubů 43
cena : 2 960,00 Kč (s DPH)
(2 487,39 bez DPH)
1 reakcí na tento příspěvek Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakej řetěz dát 520 / 530 ??
Tazatel se ptal kterou ze dvou rad retezu pouzit. O tesnenych/netesnenych retezech rec nebyla a nikdy bych nepopirat ze netesneny retez bude mit nizsi ztraty nez tesneny, to da rozum. Ale predevsim jde o ten moment setrvacnosti, to je hlavni aspekt.