Naposledy editováno 06.01.2010 18:41:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
Lubos92>piki> OK, jeden dotaz bych měl: Jak se to vůbec čte ?
sice je to nemecka znacka, ale je to nejspis z anglictiny Mad Ass, coz znamena silena prdel vzhledem k tomu jak je to maly a lehounky tak si myslim ze ta motorka je schopna splnit to co jmeno slibuje, zvlastne ve verzi 125ccm...
a ke jmenu melo by se to cist snad normalne po anglicku, MedÉs
piki promin ze ti s odpovedi lezu do zeli, ale snad se moc nepletu.. proti motorkam jako takovym nic nemam, a hledat zabavny vozitko do mesta tak je to zhavy favorit
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
Značka je to původem německá a v roce 2005 do toho vstoupila Čína jako ovšem do všeho. Chytře byla ponechána centrála v Norimberku a tak je i sklad dílů.
Piki
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
piki>Díky za zástup. Je to tak. V překladu je to šílený osel a to tomu opravdu sedí. Jen je trochu škoda, že ta verze 125 má vlastně jen 119ccm a 6kW taky nezní moc lákavě, ale ta jednoduchá konstrukce Vám úplně vnímání z jízdy a je to paráda.
Značka je to původem německá a v roce 2005 do toho vstoupila Čína jako ovšem do všeho. Chytře byla ponechána centrála v Norimberku a tak je i sklad dílů.
Piki
vidis to mas taky pravdu.. on je ass jak osel tak prdel mne osobne je sympatictejsi oznaceni silena prdel zvlast pokud se ta 125 trochu poladi, tak to musi letet s tou musi vahou...
btw, dalsi dotaz mne napadl... ten MadAss 500 co mas na strankach - je to jen prototyp a nebo to nekdy pujde i do vyroby??? co je v tom za motor? nejake technicke udaje???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
piki>Cosmogagy> MadAss 500 byl prototyp na výstavě v Německu roce 2005. Jestli půjde do výroby nevím. Ani nevím jak by to vůbec jezdilo. Ten motor v tom vypadá dost archaicky...
jo to mas pravdu, ten motor uz bude urcite letity... ale dat tam nejaky moderni jednobuch minimalne 250ccm, a nebo jeste lip okolo tech 400ccm, zesilit ram, dat poradny brzdy a podvozek... a pri zachovani jakz takz nizke hmotnosti (dejme tomu do 130-140 kilo) a rozumne ceny by to mohla byt super masina na kravinky a vyblbnuti i kdyz velky pocet kupcu si myslim ze by si to nenaslo..
skoda ze jste prazaci.. kdybyste byli jihomoravaci tak bych si prijel dvacku na jeden den pronajmout..
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
Cosmogagy>jo to mas pravdu, ten motor uz bude urcite letity... ale dat tam nejaky moderni jednobuch minimalne 250ccm, a nebo jeste lip okolo tech 400ccm, zesilit ram, dat poradny brzdy a podvozek... a pri zachovani jakz takz nizke hmotnosti (dejme tomu do 130-140 kilo) a rozumne ceny by to mohla byt super masina na kravinky a vyblbnuti i kdyz velky pocet kupcu si myslim ze by si to nenaslo..
skoda ze jste prazaci.. kdybyste byli jihomoravaci tak bych si prijel dvacku na jeden den pronajmout..
Kdyz budes mit cestu, tak to můžeš zkusit. V lednu už budu mít svýho MadAsse vytuněnýho se 140ccm a turbem. Jo a taky se mi snad poveden předělat MadAss 5é na elektropohon...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
Myna>kua, do toho vrazit dvoutakta kdyby tam byl 2T, nebo nějakej silnější 4T, tak by to mohla být dobrá sranda a místo simála by to bylo ideální
Símák je kultovka. Docela mě překvapilo u Simsona skútra jak perfektně lehce to řadí apěkně jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
piki>Kdyz budes mit cestu, tak to můžeš zkusit. V lednu už budu mít svýho MadAsse vytuněnýho se 140ccm a turbem. Jo a taky se mi snad poveden předělat MadAss 5é na elektropohon...
a ten 140 turbo bude taky na pronajem?? to bych si snad aj do prahy zajel kvuli tomu schvalne to pak urcite poleti jako prase.... btw, myslis ze by to turbo slo pouzit i na nejaky beznejsi ctyrtaktni stopetadvacitky?? tady kazdy shani jak nejak zvysit vykon na takovych masinach, tak bys na tom treba trhl balik penez kdyby to slo dat bez narocnych uprav treba i na CBR125, YZF-R125, XT, WR, DR a podobne motorky.. kdyby to slo, melo to nejaky dost znatelny efekt na vykon (dejme tomu minimalne 5 koni nahoru) a udelal bys tomu dobrou reklamu, tak by to byl trhak
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
piki>Dědóch> Ty čočky svítí docela dobře 2x 55W žárovka dělá co umí. Horší je to u starších verzí MadAss 50, které mají čočky menší a osazené 5 a 15W žázovkami. Od roku 2009 jsou modely MadAss 50 i 125 vybaveny vetšími světly... Piki
To je osazený čím,H3/4/7???
Kolik to vychází jako ND?
Dík
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss
piki>Cosmogagy> To turbo bude na ozkoušení. Chci aby to zkusil Hawk a něco o tom napsal. Na pronájem nebude, ale kdo chce si jí může přijít zkusit
no tak to je dost mozny ze si na to nekdy udelam cas a vylet do Prahy Hawk ma pekny clanky o techto malych objemech, to si pak rad poctu kolik si tak slibujes ze by ten 140ccm motor mel mit bez turba, a potom vyslendou hodnotu s turbem?? jestli to turbo fakt neco znatelne prida???
btw to turbicko, musi se na motoru delat nejake velke upravy aby se to tam dalo napasovat?? a nepude to napasovat treba na CBR125R a takovy motorky??
2 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
Grifindoor>Hmmm dát do toho 160cc 4takt(20koní) od ooracing nebo rovnou 190cc(29koní) takegawu tk by to byl hukot, neskutečně nadupanej moped, kterej na světlech ponižuje přiteplený tuningáře a jehož brutální zvuk rozsévá městem strach... Opojná představa...
ono by uplne stacil i nejaky ostry 125ccm dvoutakt na to abys s tim pojezdil na svetlech kazdyho tuningare... akorat zvuk by hruzu rozhodne nerozseval
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
cena: motor+díly na přestavbu
1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Překitování na 72 ccm [1, 2] Sachs MadAss 70 | Emos | 33 | 15.7.2011 v 16:01 DuckerCZ |