Bylo to něco neuvěřitelného, CBR a ZZR 600 se do 160km/h vůbec nechytaly, nejzábavnější byla jízda mězi retardéry- po zadním, po předním, po zadním, po předním, byl to masakr, 128kg, 65 koní, při otevření přívěry se přizvedla ve dvou i na trojku, když jsem jel solo, tak to na torjku při otevření přívěry prohráblo..
Zajímalo by mě, kde jí je konec..
Je to 2T, licenci na motor pak Suzuki prodala Aprilii a motor dodnes funguje ve všech Apriliích RS 250. Je třeba údržba jako u 2T, písty se mění preventivně v 20tis km, je třeba často kontrolovat a čistit přívěru. Když se vychodí čep, tak se potká s pístem..
Specifikace modelů jsem kdysi měl tady RGV 250
1 reakcí na tento příspěvek suzuki RGV 250 gamma
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber: dunlop qualfier 2 vs. Dunlop... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 8 | 2.9.2021 v 22:06 tempest |
RGV, náhrada za NSR? Honda NSR 250R, Suzuki RGV 250 Gamma | Sallen | 12 | 28.2.2018 v 10:01 risko |
Projekt RGV 250 VJ21- Otázky Suzuki RGV 250 Gamma | caliber | 14 | 17.3.2017 v 19:34 caliber |
Přeleštění předního plexištítu Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 6 | 10.7.2016 v 20:38 zizour |
RGV 250-provozní vůle labyrint/stře... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 1 | 26.9.2015 v 21:23 dakarista |