globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Power Pure - Váha
 
23.2.2010 v 09:21
Mnozí z Vás se tady ptali jak je to s vahou novinkyod Michelinu - Power Pure.
Tak mě to nedalo, Michelin uvádí: "Díky nové revoluční technologii lehkých pneu (Light Tire Technology neboli LTT), Power Pure váží o více než 1kg méně, než jeho konkurenti."

Berte to s rezervou .

Udělal jsem takový testík, Michelin Power Pure versus Bridgestone BT016

rozměr 120/70R17 Michelin Power Pure váží ca 3750g a Bridgestone BT016 ca 3950g
185/55R17 Michelin Power Pure váží ca 5550g a Bridgestone BT016 ca 6000g

takže celkem je SADA Michelin Power Pure lehčí o ca 650g proti SADĚ Bridgestone BT016.

Když to shrnu tak na sadě Mich ušetíte pár set gramů váhy ale zaplatíte na sadě o ca 800kč (Mich pp 7170kč, Bridg 016 6300kč) více, Mich má předek i zadek dvousměsové a Bridg nabízí předek dvousměs a zadek třísměs.

Tak a rozhodnout se musíte sami .
Anketa: Co by jste zvolili?
Bridgestone BT016
28%
5
Jiné
22%
4
Jiné
6%
1
Michelin Power Pure
44%
8
Předchozí
1 2
Následující

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:24 | Nahoru | #1
omlouvám se se dvě volby "Jiné" nějak mě to uklouzlo.

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #2
nooo 600g na tom nejvetsim prumeru je celkem dost... da se rict ze to je uplne jinde nez kdyz usetris 600g na lehkejch kotoucich nebo i na kolech...

samo vyznam to bude mit spis na okruhu, ale myslim ze uz by to ve srovnani casu bylo i meritelne...

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:31 | Nahoru | #3
joo to bude teď nový tuzing na další dva roky? řešit váhu pneumatik?:))) už vidím jak se kluci na benzince na Dubé prsí kdo má lehčí gumu:D:D:D:D

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:48 | Nahoru | #4
No já to vlastně dával kvůli Rutanovi aby věděl co obout aby mu to šlo lehčeji zvednout (motorka) .

A taky protože ty miši říkají, že to je o více jak 1kg na pneu a mě vyšlo 200g+ a 450g+.

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:57 | Nahoru | #5

Fugo>No já to vlastně dával kvůli Rutanovi aby věděl co obout aby mu to šlo lehčeji zvednout (motorka) .

A taky protože ty miši říkají, že to je o více jak 1kg na pneu a mě vyšlo 200g+ a 450g+.



predpokladam ze to je "az o 1kg lehci" a pro srovnani vybrali tu nejtezsi pneu v dane ktegorii na trhu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 09:59 | Nahoru | #6

RUTAN>joo to bude teď nový tuzing na další dva roky? řešit váhu pneumatik?:))) už vidím jak se kluci na benzince na Dubé prsí kdo má lehčí gumu:D:D:D:D



no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 10:21 | Nahoru | #7

assassin>no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....



jj na silnici to půjde mega docenit:))

na okruh je to věc jiná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 11:15 | Nahoru | #8

assassin>no tuzing nevim.. myslim ze setrvacne hmoty u kol je jedna z nejdulezitejsich veci u motorky, motorka ktera bude mit 100kg a tezky kola se stejne bude ridit hur nez 180kg motorka s lehkejma kolama....


souhlas, 600g je úspora jak blázen, to musí jít poznat i na silnici.. pokud teda jezdíš, ne jen děláš zbytečné cypoviny jak Rutan :)

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 11:28 | Nahoru | #9
kdybyste měli pořádný motorky a ne lehoučky trsátka tak víte, že každý kilo se počítá

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 11:34 | Nahoru | #10

Vespa>souhlas, 600g je úspora jak blázen, to musí jít poznat i na silnici.. pokud teda jezdíš, ne jen děláš zbytečné cypoviny jak Rutan :)



jj je to zhruba srovnatelny s tim o kolik jsou lehci bezny lehky kola oproti serii (racing horciky a karbony jsou na tom o neco lip) a to u te pneu je to na vetsim radiusu.. tzn pro moment setrvacnosti ma tohle vliv rostouci s druhou mocninou

ja bych taky rekl ze pri bezprostrednim srovnani bude rozdil znat i na silnici..

neodpruzeny + rotujici hmoty... tohle je proste o necem jinem nez ustrit 600g na jinejch cstech moto...

Naposledy editováno 23.02.2010 11:35:24

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 11:55 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #12
Přijde mi to určitě jako přínosné, pokud se bavíme o sportovnější jízdě - rotující hmoty jsou svině
Ale není to o tom, že by najednou všechny ostatní gumy byly naprd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:29 | Nahoru | #13

Dalos76>Přijde mi to určitě jako přínosné, pokud se bavíme o sportovnější jízdě - rotující hmoty jsou svině
Ale není to o tom, že by najednou všechny ostatní gumy byly naprd...



jo jasny, ono zas muze guma jinak rozvadet teplo, chladnout atd... vetsi tendence k propichnuti a kde co vsechno... ale kazdopadne hmotnost dolu pri zachovani ostatnich vlastnosti ma vyznam..

nejvetsi prinos to bude mit pro okruh a tam se zase asi lip zajede na jine smesi a navic treba slicky muzou vazit i min...

na bezne silnici je to mozna jedno, 90procent ridicu nepozna prazdny kola, uplne spatne nastavenej podvozek atd..

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:50 | Nahoru | #14

Vespa>souhlas, 600g je úspora jak blázen, to musí jít poznat i na silnici.. pokud teda jezdíš, ne jen děláš zbytečné cypoviny jak Rutan :)



tak to jsi posral Vespič...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:51 | Nahoru | #15
assassin> Právě, proto jsem nepsal "na okruh", protože pokud jezdíš "prd", tak lehčí gumy nepotřebuješ a vyhoví ti standardní gumy spíše trvanlivějšího charakteru - a pokud jedeš FAKT rychle, tak ti silniční směs vyhovovat taky nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:54 | Nahoru | #16

Dalos76>assassin> Právě, proto jsem nepsal "na okruh", protože pokud jezdíš "prd", tak lehčí gumy nepotřebuješ a vyhoví ti standardní gumy spíše trvanlivějšího charakteru - a pokud jedeš FAKT rychle, tak ti silniční směs vyhovovat taky nebude.



jasny, chapu... ale najdou se "fanousci" co koupi na motorku provozovanou na silnici lehky kola, kotouce za nesmyslny prachy, zavodni podvozek atd... a ten pocit jim za to stoji, kdybych mel prachy na vyse popsane tak to tam je a ty lehky pneu taky:)

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 12:56 | Nahoru | #17
Jo, taky chápu.. ale já jsem spíše z těch realistů.
Ne že bych se nedokázal pro nějaké věci nadchnout (pako teď "stavím okruhovku"), ale zdroje jsou omezené, takže se člověk musí držet při zemi.

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 17:35 | Nahoru | #18
Fugo - to jsem se zase nasmal... JE hezke ze si tu delas REKLAMU na BT016ky ale az otestujes vice gum tak zjistis ze zrovna ty BT016ky nejsou nic EXTRA a kor oproti Mischelinu ktere vydrzi o pulku vice konkretne Me na zx10ce.
V testech silnicnich gum BT016 prepodlesni od konce...
Ujel ji vlak. A jak Mischelin tak Dunlop je lepsi a levnejsi.

A to jsem je jezdil vsechny.

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 17:38 | Nahoru | #19
oreklamu nejde i když co bych lhal bt016 jezdím a jsem s nima spokojenej, ale prostě jsem je měl ve stejných rozměrech skladem. Jen mě zajímalo jestli ušetřili to kilo.

Michelin Power Pure - Váha

23.2.2010 v 17:42 | Nahoru | #20
Fugo - v pohode nemyslel jsem to spatne...ja je jezdil take nove celou sadu a muzu porovnavat a za me uz BT016ka nee. Lepi dobre vydrz mala...

Michelin Power Pure - Váha

24.2.2010 v 15:56 | Nahoru | #21
ten zadek Michelin Power Pure by měl bejt taky třísměs ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha

24.2.2010 v 15:58 | Nahoru | #22
kdepak, 2 směs, koukni někde po netu na řez.

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

24.2.2010 v 16:30 | Nahoru | #23
Fugo> jo, já si to poplet s METZELER M5 Interact

2 reakcí na tento příspěvek Michelin Power Pure - Váha

24.2.2010 v 18:16 | Nahoru | #24
Ta cisla mluvi velmi pozitivne pro Michelin!
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

25.2.2010 v 07:47 | Nahoru | #25

Dawe02>Ta cisla mluvi velmi pozitivne pro Michelin!
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!



hele nech taky nějakou radost nám - asfaltomrdalům, jo? Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Power Pure - Váha

25.2.2010 v 09:08 | Nahoru | #26
illMedvědGuzzin> vis jak to myslim
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

25.2.2010 v 09:10 | Nahoru | #27

Dawe02>illMedvědGuzzin> vis jak to myslim
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak



třeba mají jen neschopný marketing

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

25.2.2010 v 09:13 | Nahoru | #28

Dawe02>illMedvědGuzzin> vis jak to myslim
Skoro to vypada, jako by ta uspora hmotnosti byla benefitem nejakeho jineho usili, protoze tohle opravdu na silnici nebude ten pravy marketingovy tahak



mně se to zdá z pohledu marketingu dobrej tah, proč by jinak každej chtěl na silnici lehčí kola a všemožný race doplňky? Ale je fakt že co jsem viděl ve starších testech motohousu byly tam i rozdíly i kolem půl kila a nikde o tom ani zmínka.

(reakce na) Michelin Power Pure - Váha

25.2.2010 v 09:23 | Nahoru | #29

Dawe02>Ta cisla mluvi velmi pozitivne pro Michelin!
650g se mi jevi jako vyborne, jen nechapu proc je toto vyvojove usili smerovano do jineho nez racing segmentu?!



jo taky to trosku nechapu, mozna kdybys zkusil zvazit slicky - myslim ze budou lehci.. ze je to proste dalsi priblizeni street gumy slickum.. kdyz uz se delaj vysoky profily tak ted i vaha... ono myslim ze uz driv bylo v hmotnosti rozdil, treba mechelin mel u pilot sportu ktery sem jezdil aramidovej vnitrek, zatimco pirellky co jsem jezdil potom mely kovovej.. kdybych je zkusil zvazit byl by rozdil uz predtim...

tzn spis je to o marketingu, v michelinu napadlo porovnat hmotnosti a ted si z toho ze jsou lehci udelaj reklamu:)

ja bych ten vnitrek udelal aramid obalenej hlinikem:) a mrketingovej blabol okolo by byl o hmotnosti i o rozvadeni tepla po pneu:)

Naposledy editováno 25.02.2010 09:25:10

Michelin Power Pure - Váha

28.2.2010 v 10:16 | Nahoru | #30
tak mi to nedalo a našel jsem si testy pneu kde udávají hmotnost, MH 1,2/09 a 3/09



Myslím si že se z toho moc závěry dělat nedají, snad jenom pár poznámek.

- trochu se to liší s Fugovým měřením, ale rozdíl u BT016 mezi přední a zadní je stejný, taky něco může být přepočtem z liber
- hodnocení pneu v testech s hmotností v podstatě nijak nesouviselo
- u Dunlop Roadsmar se mi zdá že zadní guma má víc lepivější směsi na úkor hmotnosti, protože byla hodnocená hodně dobře, ale jenom můj dojem.
- pokud budou mít mišeliny stejnou výdrž tak nějaká úspora tam je, ale je to takhle trochu nepřesný srovnání vzhledem k tomu jak se ty čísla lišej s Fugovými
- v podstatě jsem z toho moc nezjistil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist