Zkus tu hlavu v místě svíčky nahřát horkovzdušnou pistolí.Letlampu bych nedoporučoval.Hliník se rychle a hlavně nenápadně odstěhuje nejen do Humpolce.Pak koupíš závitovou vložku.Myslím že loni na to byl článek v ČMN.Kde to koupit v případě totálky závitu si najdi na netu.Normálně je v tý sadě i nejaký tmel a je to udělaný tak že se to stím původním materiálem zpeče.Prostě je to nějaký mosazný futýrko které má závit i na sobě.Bohužel se Ti asi nevyplatí to shánět,neboť součástí tý sady byly i závitníky a bylo to dost drahý.Takže buď si to nechej udělat v servisu,nebo od ňejakýho soustružníka,ale toho bych se bál.Dřívávějc jsme to dělávali u starejch tříkvaltovejch ČZ 150,kde občas vyletěl z hlavý dekompesní chcípák.Tak se to ucpávalo falešnou svíčkou,kde se to převrtávalo na vysoustružený futýrko.Nebo když to někomu dělalo stále pecky na svíčce,tak ji tak často vyndaval že ji zapomněl třeba dotáhnout a ona mu vylítla a zkurvila závit.Byly dvě možnosti.Futro z mosazy které se stále vyšroubovávalo i ze svící,neboť to bylo lido domo.Nebo se dávala svíčka ze starýho Varťase,či Trabanta.Ty měli závity svíček veliký.To je ale pravěk.Ty dnešní opravárenské závitové sady jsou udělaný tak aby se nevytáčely.(To montážní náčiní to ještě nějak rozpertlí ve spalovacim prostoru.)Osobně bych to nahřál.Napral bych do tý svíčky cokoli co vní bude takňák umožnovat povolení a pak to zkusil vytočit.Jestli je tam svíčka přez závit,tak ten bude stejně v hajzku.To by Ti pak taky mohla nová svíčka prolítnout ňádrží,když ji natočíš do načatýho závitu.Možná i plochej šroubovák naprat od jiskřiště a zkusit pomocí sikovek na někakou stranu rozhýbat.Hlavně ten šroubovák nebo majzlíček zvolit jen takovej aby to nerozpertlil ještě víc do závitu hlavy.O to jiskřiště se to tam může zapřít a mohlo by to jít.Futru se stejně nevyhneš.
Naposledy editováno 16.05.2010 20:27:18