globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TT 350- převodovka
6.7.2010 v 15:03
Zdravim všechny příznivce endura,
mám problém s mojí yamahou a to s převodovkou, občas se mi stane, že když jedu po trati a mám vytočenou trojku na plno tak mi vyskočí do neutrálu, je to dost nepříjemná věc, tuhle sem myslel že mi v tom zaklepe ventil, protože se to úplně maximálně vytočilo.
Dále se mi občas stává že to nechce jít zařadit... musim bud docela zatlačit a nebo znovu pustit spojku a zkusit zařadit na druhý pokus(to se děje za jízdy)
třetí problém je ten,že když občas jedu,rychle chci zařadit tak se ve čtyřce překopnu a vlítne mi tam neutrál,což mi příjde taky divný,protože tam žádnej nemá být.
a čtvrtý problém, a zároveň asi největší je ten.. že když nastartuju motor(tudíš stojím na místě) zmáčknu spojku, začne tam uvnitř něco dělat klepavej zvuk, vůbec nevím co to může být, potom co to klepe když držim spojku, kopnu kvalt a najednou to přestane... poté už jedu a dávám dvojku, zmáčknu spojku a opět mi to začne klepat, pak dávám troju a taky to klepe(ale příjde mi že už mín nahlas) a pak když dávám čtyřku a víc..tak už to najednou neklepe.
Klepe to ikdyž jedu z kopce bez motoru a jsem v neutrálu, zmáčknu pač tam chci dát kvalt a taky to začne klepat dokud tam nehodim rychlost.

K motorce mám ještě jednu náhradní převodovku,která asi(!) funguje.. takže nějaké díly mám.

Všem moc díky kteří jsou schopni si tohle přečíst a zkusit mi poradit.
Díky a přeju plnou nádrž.

1 reakcí na tento příspěvek TT 350- převodovka

6.7.2010 v 15:18 | Nahoru | #1
zacni to rozebírat chybe se sama objeví

(reakce na) TT 350- převodovka

6.7.2010 v 15:25 | Nahoru | #2
Pawka> přesně

TT 350- převodovka

6.7.2010 v 15:32 | Nahoru | #3
Když já právě nevim jestli to poznám..že je vytahaná pružinka asi nepoznám a nebo že je někde sjetá hranka u kolečka asi taky nepoznám.. nebo ty chyby jsou vyditelné? Jinak díky

TT 350- převodovka

6.7.2010 v 15:54 | Nahoru | #4
omrdaný kolečka poznáš, ohnutý řadící vidličky taky, rozebírej

1 reakcí na tento příspěvek TT 350- převodovka

6.7.2010 v 16:12 | Nahoru | #5
da se k tomu sehnat servisni manual?tam by to bylo hezky popsany. myslim si ze tvoje zavady budou dobre viditelny. rozebirej to v klidecku,vsechno si fot,at vis kde co bylo,pohoda..pivecko nacni

(reakce na) TT 350- převodovka

6.7.2010 v 18:25 | Nahoru | #6
Pawka> Jo.. asi si k tomu loupnu jednoho Skaláka
Jinak mám natisklej manuál..sice na XT ale je to stejný! Doufám že to nebude nějaký celkově rozmrdaný tak já pak napíšu co to bylo
Díky chlapi

TT 350- převodovka

6.7.2010 v 18:40 | Nahoru | #7
posilej nam pdrobnosti

1 reakcí na tento příspěvek TT 350- převodovka

6.7.2010 v 20:10 | Nahoru | #8
Manuál na XT ti bude stačit. Holt musíš rozpůlit motor, při rozebírání se koukni na rozvoďák a ventily. Zkontroluj řadící segment, dle toho co popisuješ asi bude opotřebovaný v drážkách, kola určitě budou mít oholené náběhy. Musím tě ale upozornit, že díly budou sakra drahé, aby tě to nepřekvapilo. Je to holt stará mašina a i dodání dílů může trvat déle. pokud nebudou na evropském skladě a budou to muset posílat z Japonska. Pokud ale máš druhou převodovku a jsou na kolečkách dobré náběhy, tak by to zas takový problém neměl být.

(reakce na) TT 350- převodovka

6.7.2010 v 21:52 | Nahoru | #9
viteka32> Zdravim viteka (Mak-DTforum..víš?)
No já určitě kouknu na vůle na ventilech a vomrknu rozvodák... jinak fakt nevim co s tim bude.. nnejvíc se bojim toho rachtání když zmáčknu spojku..nevim jestli to dělá spojka nebo převodovka. Mimochodem zejtra to rozeberu asi.

TT 350- převodovka

12.7.2010 v 22:11 | Nahoru | #10
Tak sem to už rozdělal a změřil sem vůle na ventilech..
Vejfukový maj oba 0.25 a jeden sací má 0.15 a druhej 0.20
Myslíte že s tim dojedu sezonu?Pak dám zrepasovat hlavu.
Nevim jaký by měli bejt vůle..díky

TT 350- převodovka

12.7.2010 v 22:45 | Nahoru | #11
Sací 0,08-012, výfukové 0,13-0,17. Máš velké vůle, neklepalo ti to? Jinak vůle se seřizují podložkama, které jsou výměnné a dělají se v různých tloušťkách.

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 10:08 | Nahoru | #12
Díky
Právě že otec už na svym XT najel hodně kilometrů a nikdo neví kolik najel minulej majitel,ještě vůle nedělal, já sem mu řikal at si je udělá, ale on že ne, a přitom mu to tedka klepe mi příjde.
A právě že mě to neklepalo vůbec,čistej zvuk,tak to nechápu...
A mimochodem raději bych bral kdyby to bylo udělaný na šroubek a matičku,podle mě to je lepší než kupoat podložky

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 10:11 | Nahoru | #13
Mimochodem,měl bych to dát na zlatej střed?
Teda sací na 0,10 a vejfuk na 0,15?

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 11:03 | Nahoru | #14
Jo, dělá se to na střed 0,1 a 0,15, protože stejně máš měrky 0,1 a 0,15. Já, když sem to dělal, tak mi vyšly 2 podložky prohodit a dvě jsem nechal na magnetce líznout, i když se to nedoporučuje. Tady jsou ale podložky velkého průměru. Od té doby jezdí moto 1,5 roku bez problému.

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 11:40 | Nahoru | #15
Já mám ještě jeden motor náhradní,tak si myslim že kdybych ty podložky nějak prokombinoval že by to klaplo,ale měřit je posuvkou, nevim zda to bude pořádně..

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 19:58 | Nahoru | #16
no ono to klepat nebude vůle se ti provozem pořád zmenšujou protože každej ventil se zaklepává aď chceš nebo ne to se spíš ten ventil s malíma vůlema podpálí

TT 350- převodovka

13.7.2010 v 21:45 | Nahoru | #17
A když má velký vůle..tak se s ním stane co? Jinak už sem to rozhofdil,asi dokoupim ty podložky k tomu a udělám vůle tak,jak mají být
PS: ikdyž se přiznávám že bych to raději nechal tak jak je.

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 15:01 | Nahoru | #18
Tak sem to rozebral,udělal vůlě na střed, vše klaplo a vůlě jsou hotový
Ale co jsem nezjistil,vačka byla původně asi zadená ale jezdil s tim minulej majitel dál, sjela se nitridační vrstva a vojela se v uložení, má tam po utažení(určitym momentem!!) tak jeden milimetr vůli.. docela mě to nasralo..pač se pak nedá změřit vůle na ventilech když si tam vačka cestuje nahoru a dolu jak chce.
Měnil sme to uchycení vaček,nepomohlo to a je prostě vačka v hajzlu.Mám doma ještě jedny funkční..ale z XT a ty jsou oproti z tétka "tupý" tak sme se chtěl zeptat, jestli vadí že vyměnim vejfukovou vačku za "tupou" z XT ale sací nechám "ostrou" z TT.
Myslíte že to bude vadit?
Díky a prosim Vás za brzskou odpověd, nerad to nechávám rozdělaný v garáži..

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 18:37 | Nahoru | #19
a casovani vacek je stejny? a to muselo hrkan uz pred demontazi ne?vacka hrkat nesmi,aspon sem zadnou hrkajici nevidel

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 18:42 | Nahoru | #20
Tahle byla vydřená.. už sem vokouknul a ta druhá je naprosto stejná
Jde jen o sací,ta je "ostrá"
Tak sem tam dal z XT,naprosto bez vůlí.. nehrká nic.. udělal sem nově vůle a už sem to zkompletoval.
Tedka jdu ještě na problém s tou spojkou a pak to dám do rámu a jedu

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 18:46 | Nahoru | #21
xt ma jen uzsi vacky jo?tak bych mozna dal i vyfukovou tupou
a co je se spojkou?

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 19:45 | Nahoru | #22
Jak popisuju víše..
Stává se mi nepochopitelná věc, nastartuju motor,v pohodě bez rachotu.. zmáčknu spojku a najednou něco začne rachtat.. dám kvalt a přestane to.. a i za jízdy když řadim tak to rachtá(teda do trojky-pak přestane) fakt nechápu čím to muže bejt

TT 350- převodovka

14.7.2010 v 20:07 | Nahoru | #23
uz vim co myslis povodni duvod rozdelani

TT 350- převodovka

22.7.2010 v 09:28 | Nahoru | #24
Tak celý rozebraný
Hrozně mě sklamal ten majitel předemnou, kterej to asi skládal už taky jednou.
Složení stálo ÚPLNĚ na HOVNO!!!
Vačky měl tak utáhlý,že s ena jedný vytrhnul závit, jeden šroub kterej drží hlavu byl přervanej tak ho tam ani nedal, ostatní byly tak dotáhlí,že sem přetrhnul oříšky(dva!) takže sem vytočenej.. jak to dotáhnul tak dole v karteru se rozšklebil ten závit..tedka sem to dal na svaření...fakt mě vytočil!

Jinak k tomu problému- když někdo naklepával ložisko, naklepal ho křivě a asi ho dával za studena, ložiska se tam nechtělo vejít tak dal větší ránu a kus se vyštípnul(hrana karteru) to vlítlo do převodovky a to tam rachtalo.
Takže mam po problému
A mimochodem ten řadící segment není vubec vymletej a kolečka sou dobrý, ani hranky sjetý nemaj, tak sem se asi párkrát překopnul nebo sem nedořadil,proto to vypadlo.

A všem dík za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha tt 350 nejde do otaciek Yamaha TT 350 Endurak9 9 4.2.2024 v 20:43 Kohlstein
Yamaha TT 350 membrána karburatora Yamaha TT 350 Endurak9 1 30.5.2021 v 15:58 Destroyer
Yamaha TT 350 štartovacia hriadeľ Yamaha TT 350 Matus_789 1 18.7.2020 v 08:45 kakasek
Aké máte spotreby na motorkach Yamaha TT 350 Endurak9 12 26.6.2019 v 00:51 kerut
Nemá niekto použité pneu v lepšiom ... Yamaha TT 350 Endurak9 17 13.12.2018 v 04:52 thinguyen14


TOPlist