Problém po výměně statoru a regulátoru

  • 0

    10.8.2020 od Liborzverky

    Po výměně statoru a regulátoru napětí mi skutr sotva chytne motor má nízké otáčky otáčkoměr mi ukazuje 11 tis a na plyn to nereaguje vubec nejde přidat . Nevíte někdo co by s tím mohlo být.
    Děkuji za každou zprávičku

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    12.8.2020 od cuir

    na rotoru je vystupek, rotor je na klinku, vystupek snima senzor a podle toho pak jde jiskra.

    mozne priciny:
    - vadny nebo poskozeny senzor ci kabelaz
    - krive nebo spatne namontovany a nebo spatne dotazeny rotor (senzor nespolehlive snima vystupek na rotoru, protoze to nebezi v ose.
    -pootoceny rotor na hrideli kvuli spatnemu nebo vypadenemu (ztracenemu) klinku
    - Kryt ve kterem je senzor umisten je namontovan na prilis tlustem tesneni a nebo prislis tluste vrstve silikonu a opet to nebezi v ose s rotorem a jeho vystupkem.

    pokud to nebude toto tak pak je to na vesteckou kouli.
    ale logicky, kdyz predtim to jelo a ted ne, tabude chyba tam kde se v tom nekdo hrabal jak v bolave prdeli

    hodne stesti.

    Doplněno:

    Tak vyřešeno dojel jsem do obchodu vrátil jim ten stator a koupil tam jiný o 300 kč dražší ale funguje to. Tak bud byl špatný nebo to nebylo na X EVO přesto že to měli napsaný. V obchodě dělali vlny ale nakonec mi ho vzali zpět. Dle mého laického ohledání se mi dráty na tom nefungujícím zdály o něco málo slabší jinak žádný rozdíl. Zítra to zaplastuji to bude ješte moc práce a udělám zkušební jízdu.
    Děkuji všem co se mi snažili pomoci

    12.8.2020 od Liborzverky

    dal jsem tam starý a normálně to nastartuji a jde to za plynem akorát to nedobíjí. Jdu volat do obchodu kde jsem to koupil co s tím .

    12.8.2020 od Liborzverky

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.8.2020 od Medved

    Jenom strilim: blbe namontovanej/orientovanej snimac zapalovani? Nebo blbe nasazeny/skriply kabely? Proste tam nekdo neco dojebal.

    Doplněno:

    No to vím taky ale co

    11.8.2020 od Liborzverky

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.8.2020 od CRF1000

    jaký byl důvod k výměně statoru a regulátoru, když to ted jede hůř než předtím? to jsou nějaké díly ze skůtrvrakoviště?

    Doplněno:

    teoreticky by mohl být i původní problém i v polámaných kabelech, který se mohl nakonec jevit jako jiná porucha.......zkontrolovat a změřit kabely, také nelze vyloučit že už zlomený kabel někdo opravoval a udělal to blbě...jinak doporučuji registraci na skůtrfóru tam se podobné technické problémy řeší podrobněji a některé postřehy se hodí

    12.8.2020 od CRF1000

    mám třetí piaggio a stator nikdy neblbnul, o piaggiu se všeobecně ví že občas blbne regulátor dobíjení...ale na dálku to neopravím, zkus tam dát původní regulátor

    12.8.2020 od CRF1000

    A díly jsou nové

    11.8.2020 od Liborzverky

    Důvod byl že skútr přestal dobíjet ale normálně jel dokud nedošla baterka. Měřením jsme zjistili že je to statorem. Při té příležitosti jsem vyměnil i regulátor

    11.8.2020 od Liborzverky

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist