Matěj Homola na tandemu s Vláďou: Indie je motoráj

Seriál rozhovorů Na tandemu s Vláďou navštívil zpěvák a kytarista kapely Wohnout Matěj Homola a my jsme si s ním povídali o jeho největším koníčku, kterým jsou motorky. Matěj projel na nejrůznějších motorkách kus světa a podle toho co vypráví, čapla ho za srdce hlavně Indie, kam se rád vrací.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.
Náš tip

Nesestříhaná 41minutová verze rozhovoru ke stažení zde (38 MB): homola.mp3

Kapelu Wohnout asi netřeba představovat a Matěje Homolu určitě také ne. My jsme si Matěje pozvali a popovídali si ním hlavně o motorkách a cestování, které jsou jeho velkou vášní. Prozradil nám, že jeho snem je výlet do Mongolska a také to, proč se rozhodl pro motorku s automatem.

Určitě je zajímavé si poslechnout doporučení, kam na motorce vyrazit, a nebo jak se cestuje na Royal Enfieldu v Indii. Zážitků má opravdu hodně a už proto je dobře, že chystá besedy, kterým teď bohužel vystavila stopku nepříjemná situace Covid-19. Když už je to tak, pojďte se podívat na zajímavý rozhovor.

O čem se mluvilo:

• Jeho oblíbené Indii nejen na Royal Enfieldu
  • O snu vyrazit na motorce do Mongolska
  • Kam doporučuje vyrazit na výlet, když není tolik času
  • O motorkářích Lou Fanánkovi ze Tří sester a Vašku Bláhovi z Divokého Billa
  • Jak s partou procestovali Kolumbii na skútru
  • Jak by chtěl mít rád Jawu

Přečtěte si také:

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 6 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.