Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když tady máme to "pěkný číslo 34" (pořadí komentáře, v nicku autora článku
autora článku a Kevina Schwantze), nedá mně to, abych sem nedal
(ač mizernou) fotku Kevina v jeho "čtyřtaktních začátcích"
To 1100Virago: Jsem skoro 100% přesvědčený, že se tento typ v tomto barevném provedení nevyráběl. Určitě je upravená kapotáž (dole trochu zkrácená). A když někdo upravil kapotáž, tak si myslím, že i nově nalakoval motorku a vyměnil výfuky. Ale, jak se říká - nikdy neříkej nikdy. Mohu se samozřejmě mýlit. Stále objevuji nové věci, jako nedávno ten předělaný typ, který se prodával jako GSX 600 ES v roce 1989 v Itálii. Mám ten výrobní program doma už několik let a teprve při psaní článku jsem si toho všiml. Nicméně sem vložím dvě fotky. Na jedné jsou modely GSX 5500 E/ES/EF z roku 1986. Tam černě lakovaný typ je, ale lakování neodpovídá a na druhé fotce je již zmiňovaný typ z Itálie.
KevinS34: Vidím, že informace o těchhle modelech máš v malíku Měl bych dotaz k tomuhle staršímu tématu z fóra: //www.motorkari.cz/tema/?t=143672
Nevíš, jestli to je předělávka nebo originál? Prodávala se někde taková verze?
Steve-CZ zmínil natolik závažná fakta, že si dovolím (jediný!) vstup mimo téma
i když se jedná o moji milovanou značku, na jejichž výrobcích jezdím od r.1976 :
nejen "hitler v sukni" a "velký bratr v Bruselu", Steve, ale i jejich hnědohlaví při-
sluhovači, všichni ti nefachčenci v členských státech přivedli občany ""svých""
zemí do stávající situace, která se ale bude ještě zhoršovat.
Tak jak říkali před 2.svět. válkou všichni ti sladkým životem žijící evropští politici
že "pan Hitlerje přece politik" a že válka nebude, jak čeští legislativní nefachčenci
nedávno ""nezvládli"" fotovoltaiku, tak přesně stejným způsobem "zaspala" EU
nástup současné imigrační vlny, protože TYTO, pro evropskou civilizaci životune-
bezpečné problémy ""řeší"" např. na jihu Francie už dlouhá léta a přesto si teď
neví rady v Calais ...
To Italofil: fyzikální veličiny objem a obsah jsou hodně podobné. Já jsem zvyklí používat obsam motoru. Možná by bylo lepší používat termín zdvihový objem motoru. V příštím článku to opravím. Nicméně si myslím, že to až tak velký problém není a všichni víme, o čem je řeč. Jinak jsem rád, že se Vám článek líbil.
Úžasný článek o překrásné době, kdy se ještě vyráběly poctivé a nádherné věci. Z dnešních výrobků je mi spíše na blití. Ale může být hůř, třeba až Velký Bratr z Bruselu a Hitler v sukni zakážou lidem i vzpomínat na hezké časy. A pokud si někdo myslí, že jsem skeptik, tak ať laskavě konečně otevře oči. Je nejvyšší čas !
Už na to upozorňuji ve třetím článku. Nevím jestli jde stále o téhož autora, ale výkon se kdekoliv neuvádí jako obsah, ale jako OBJEM!!! 549cm3 není obsah, ale OBJEM motoru!! Trojka na konci vždy značí OBJEM!! Když jsem to zde napsal 3x, tak si to snad někdo z Vás už v redakci zapamatuje!! Článek jinak super
"Mrška" GSX1100EF, posledního r.v.1987,
má uveden i maximální výkon na zadním kole :
Max Power 124 hp / 92.4 kW@ 8500 rpm ,
Max Power Rear Tyre 119 hp / 88.7 kW @ 8500 rpm .
Takže je možné přibližně si vypočítat výkon
na zadním kole i pro model 1985
(114 hp / 85 kW @ 8.700 rpm) .
Dost detailní historie.
A našel jsem tam jednu ze svých bývalých... čtyřválcovou GS 500 E. Byl to takový těžký koráb se 6ti kvaltama. Měla boční brašny, myslím z babety, ale vypadaly dobře :o) Sedlo jako kráva. Vlnila se, kroutila se. Po dvou letech šla do světa. Ani fotku nemám... :o(
Jen bych se ještě zeptal,mám v techničáku u GSX 1100 EF 85r. napsané kilowaty 99,ale tady na motorkářích je myslím uvedeno v tabulce 73 kW ...kde je chyba?
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Žeby se Kevin otáčel, kde jsou soupeři ... ((-:
Když tady máme to "pěkný číslo 34" (pořadí komentáře, v nicku autora článku
autora článku a Kevina Schwantze), nedá mně to, abych sem nedal
(ač mizernou) fotku Kevina v jeho "čtyřtaktních začátcích"
To 1100Virago: Jsem skoro 100% přesvědčený, že se tento typ v tomto barevném provedení nevyráběl. Určitě je upravená kapotáž (dole trochu zkrácená). A když někdo upravil kapotáž, tak si myslím, že i nově nalakoval motorku a vyměnil výfuky. Ale, jak se říká - nikdy neříkej nikdy. Mohu se samozřejmě mýlit. Stále objevuji nové věci, jako nedávno ten předělaný typ, který se prodával jako GSX 600 ES v roce 1989 v Itálii. Mám ten výrobní program doma už několik let a teprve při psaní článku jsem si toho všiml. Nicméně sem vložím dvě fotky. Na jedné jsou modely GSX 5500 E/ES/EF z roku 1986. Tam černě lakovaný typ je, ale lakování neodpovídá a na druhé fotce je již zmiňovaný typ z Itálie.
No co říct , stejně jako předchozí články , super práce.
KevinS34: Vidím, že informace o těchhle modelech máš v malíku Měl bych dotaz k tomuhle staršímu tématu z fóra:
//www.motorkari.cz/tema/?t=143672
Nevíš, jestli to je předělávka nebo originál? Prodávala se někde taková verze?
Steve-CZ zmínil natolik závažná fakta, že si dovolím (jediný!) vstup mimo téma
i když se jedná o moji milovanou značku, na jejichž výrobcích jezdím od r.1976 :
nejen "hitler v sukni" a "velký bratr v Bruselu", Steve, ale i jejich hnědohlaví při-
sluhovači, všichni ti nefachčenci v členských státech přivedli občany ""svých""
zemí do stávající situace, která se ale bude ještě zhoršovat.
Tak jak říkali před 2.svět. válkou všichni ti sladkým životem žijící evropští politici
že "pan Hitlerje přece politik" a že válka nebude, jak čeští legislativní nefachčenci
nedávno ""nezvládli"" fotovoltaiku, tak přesně stejným způsobem "zaspala" EU
nástup současné imigrační vlny, protože TYTO, pro evropskou civilizaci životune-
bezpečné problémy ""řeší"" např. na jihu Francie už dlouhá léta a přesto si teď
neví rady v Calais ...
Díky Kevine za další krásný článek. Jsem rád, že mi jedna z těch 1100 stojí v garáži a už tam zůstane
To Italofil: fyzikální veličiny objem a obsah jsou hodně podobné. Já jsem zvyklí používat obsam motoru. Možná by bylo lepší používat termín zdvihový objem motoru. V příštím článku to opravím. Nicméně si myslím, že to až tak velký problém není a všichni víme, o čem je řeč. Jinak jsem rád, že se Vám článek líbil.
Italofil, výkon sa udáva ako objem? Vážne?
Úžasný článek o překrásné době, kdy se ještě vyráběly poctivé a nádherné věci. Z dnešních výrobků je mi spíše na blití. Ale může být hůř, třeba až Velký Bratr z Bruselu a Hitler v sukni zakážou lidem i vzpomínat na hezké časy. A pokud si někdo myslí, že jsem skeptik, tak ať laskavě konečně otevře oči. Je nejvyšší čas !
Už na to upozorňuji ve třetím článku. Nevím jestli jde stále o téhož autora, ale výkon se kdekoliv neuvádí jako obsah, ale jako OBJEM!!! 549cm3 není obsah, ale OBJEM motoru!! Trojka na konci vždy značí OBJEM!! Když jsem to zde napsal 3x, tak si to snad někdo z Vás už v redakci zapamatuje!! Článek jinak super
...gsx 1400, 6 ne 5 kvaltů
to KevinS34: tomuhle rikas skromne "prehled"? Ja bych to nazval studijnim materialem nebo seminarni praci! Klobouk dolu!
Jo, to se ještě dělaly krásné stroje.
To shaollin46: O řadě Katana jsem uveřejnil samostatný přehled někdy na jaře. Je na něj odkaz na konci tohoto článku.
Kde jsou katany? To byl celkem zlomový model.
Má "to"moc taktů a ventilů ,
přesto uchovávám tento obrázek ...
"Mrška" GSX1100EF, posledního r.v.1987,
má uveden i maximální výkon na zadním kole :
Max Power 124 hp / 92.4 kW@ 8500 rpm ,
Max Power Rear Tyre 119 hp / 88.7 kW @ 8500 rpm .
Takže je možné přibližně si vypočítat výkon
na zadním kole i pro model 1985
(114 hp / 85 kW @ 8.700 rpm) .
Pro "nebeského Péťu" ((-: ( 114 HP / 85 kW ) :
//www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx1100ef%2085.htm
Dost detailní historie.
A našel jsem tam jednu ze svých bývalých... čtyřválcovou GS 500 E. Byl to takový těžký koráb se 6ti kvaltama. Měla boční brašny, myslím z babety, ale vypadaly dobře :o) Sedlo jako kráva. Vlnila se, kroutila se. Po dvou letech šla do světa. Ani fotku nemám... :o(
to Petaheaven: 99kW je cca 133 HP , tak si vyber... ále to je fuk, hlavně, aby ti to dlouho bez poruchy jezdilo...
Super Myslím, že to vše byly skvělé stroje, sám intenzivně používám GS 850 G.
Pěkně sepsané
No je tam 99 kW při 8500 tis.ot. Když se dívám v článku je taky údaj 124k při 8500 tis...to by těm 99 odpovídalo ne?
Pěkně shrnutá historie, líbí se mi tyto články, spíše fakta, než omáčka kolem.
článek motorky
to Petaheaven: není tam náhodou renonc v přepočtu? Pokud se nemýlím, tak 73kW skoro odpovídá 99 HP...
Jen bych se ještě zeptal,mám v techničáku u GSX 1100 EF 85r. napsané kilowaty 99,ale tady na motorkářích je myslím uvedeno v tabulce 73 kW ...kde je chyba?
Hezký článek,krásné vzpomínky...a jsem rád že ta moje mrška GSX 1100 Ef je v článku tak vychválena