Moto Guzzi V12
Text: Oliver Trembač | Foto: Radical Guzzi | Zveřejněno: 25.7.2014 | Zobrazeno: 14 555x
Moto Guzzi V12 je práce Stefana Bronolda, který provozuje firmu Radical Guzzi. U každého jeho projektu je jeden z cílů zlepšení výkonu motorky.
![](/upload/images/cache/clanky/2014-07/28969/20140721192004-Linker_ashx_jpg_resize_150x99__type_jpg_.jpg)
Do původního „Tonti“ rámu, který byl upravený se namontoval 4-ventilový motor z Grisa o objemu 1 150 ccm a výkonu 110 k. Zajímavostí je, že používá karburátory a ne vstřikování paliva. V12 používá starší převodovku od Moto Guzzi, protože aktuální z Grisa se prostě do rámu V7 nevešla.
Seznam dílů, které byly při přestavbě použity je relativně dlouhý a zahrnuje například kola Kineo, přední vidlici upside-down od Öhlinsu včetně zadního tlumiče, brzdy Brembo a spoustu na míru vyrobených dílů, jako například stupačky a výfukový systém.
Motorka vypadá jakoby byla přímo vyrobena v Mandello Del Lario. Všechno nasvědčuje tomu, že Moto Guzzi pracuje na své výkonově silnější verzi V7, bylo by zajímavé jí srovnat s výtvorem od Radical Guzzi.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz