Akrapovič a Arrow pro Yamahu a BMW
Text: Tomáš Procházka | Foto: Press | Zveřejněno: 5.4.2015 | Zobrazeno: 9 356x
Slovinský výrobce má v nabídce kotel pro novou R1 a Italové připravili trubky pro poslední bávo S1000RR.
Arrow pro BMW S 1000RR
Jsou tací, kterým 200 koní posledního modelu S 1000RR 2015 je akorát, jiní ale potřebují něco navíc. Popravdě, jde však spíš o vzhled a líbivější zvouček než nějaké honění výkonu. Každopádně Arrow si přichystal hned několik možností jak si tuhle německou raketu poupravit k obrazu svému.
Máte čtyři možnosti jak se odlišovat. Základem jsou homologované koncovky s odnímatelnou tlumivkou a s volbou vzhledu, respektive materiálu. Nerezová ocel, titan, hliník. Modelová řada Race-Tech nabízí i koncovky kde máte část výfuku z karbonu.
Kdo chce víc, nasadí GP2 systém z titanu. I zde máte možnost vyndat dB-killer. Competetion EVO je pak maximum co lze vyždímat naladěním z výfukového systému. Co se týká bližších specifikací, tak bohužel výrobce tyto údaje neuvádí ani u jednoho z uvedených výfuků.
Samotné koncovky neboli Slip-On
* GP2
* Gp2 Dark
* Race-Tech Aluminum “Dark”
* Race-Tech Aluminum “White”
* Race-Tech Aluminum
* Race-Tech Carbon Fiber
* Race-Tech Titanium
* Works Titanium
* X-Kone
Kompletní výfukový systém
* Competition “EVO Full Titanium”
* Competition “EVO”
* Competition “Full Titanium”
* Competition
Akrapovič pro Yamahu R1
Tady je výběr jednoduší. Koncovka ve stylu MotoGP, žádné ladění, pouze nasadit a tradá do světa. Závodní motocykl YZR-M1 byl zde modelem, koncovka je krátká, sedne do designu celé R1 a je robustní. Lepší zvuk je zajištěn a homologován, bez dB killeru. Montáž vyžaduje základní dovednosti, žádné speciální nástroje nejsou třeba.
Informace o redaktorovi
Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz