Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kdyby nebylo 916, tak Ducati dnes není tím, čím je. 916 byla skvělá motorka své doby a určitě ikona minulého století. Poslední geny 748R a 998R 2002 byly dokonalost sama, co do vzhledu, tak jízdy.
Myslím, že at se už udělá cokoliv, tak 916 zůstává nepřekonanou ikonou.Mezi součastnými motorkami není nic, co by bylo jako kdysi 916 a už těžko bude .Mám 748 a na moje ježdění, motor, podvozek naprosto dostačující, samo, že by k tomu někdo měl (a jistě bude mít) výhrady, ale o to tu v případě 916,748 ani nejde .
A ze na světě běhá takových blaznu, co nejenže nevidí těch 30 let zpoždění vývoje, ale oni si dokonce za takovou novou šílenou archiválii dokonce vůči konkurenci i připlatí. Jak za Ducati tak i za KTM. Já myslím, že to je výsledek působení chemtrails. Jinak si to nedovedu představit
Kua, že bych to ještě neprodával? Doporučuji si zajet do muzea Ducati. Hezká výstavka "bezcenných červených šrotů, co zmeškali 30ročný vývoj" . Ale je pravda, že vyjma scramblera bych si asi žádnou novou Duc nekoupil. Holt když chceš nalákat nový zákazníky, někdy odradíš stávající. Ale co já jsem kdy byl za zakazníka že...
hezké fotky techniky ale v pondělí jsem viděl jednu Panigale V4 v sérii po lehkém pádu na Slovakiaringu a prostě s tím spadnout nechceš natož s limitkou ...
deluxa> Jak treba i u BMW vedi, nejprodavanejsi SBK je S1000RR, ackoliv ve svete nikdy nic poradneho nezajel. Motorka presne delana na silnici a okruhove jezdeni. V pripade potreby se udela Schorsch Meier edice a problem s odkazem na firemni vavriny je vyresen. Takze vyhrat WSBK je dobre, vyhrat na prodejne jeste lepsi.
: o )
V tomhle je prostě DUC nejlepší! Umí dělat krasné funkční motorky. A člověk, který rád sbírá rarity tak DUC je to nejlepší co si mužeš koupit. Jinak článek paradní a motorka taky skvělá! Díky
perfektny clanok...toto sa citalo uplne fantasticky, mal som 748 a ta moto urcite predbehla svoju dobu..
deluxa..no takto, ak sa nemylim, tak panigale je momentalne najpredavanejsi superbike na svete, v sbk sa neda povedat ze by na kawu nejak stracali, v motogp je ducati jedina sa ako tak systematicky konkuruje honde, ktora tazi tak z marqueza (staci pozriet vysledky dvojky v time), tak z neobmedzeneho budgetu vyrobcu milionov shitnych skutrov, ducati vyraba 50-60tis rocne, takze treba to cele vidiet zo sirsieho pohladu. Na to vsetko si myslim ze to taliani robia mega dobre, kazda novinka zo stajne cervenych je ostro sledovana a ocakavana..jak aj teraz novy streetfighter.
Ak si odpiseme jeden uspech Stonera (ten sa asi narodil na zle konstruovanu a neovladatelnu motorku) tak Ducati v novom mileniu v prototypovej gp sutazi nic nedokazala ani neukazala. Ziadny titul ziadny uspech, ziadna slava, nic co by si niekto niekedy pametal. Co je vsak este horsie tento "uspesny" trend nastolili tusim od roku 2011 aj v superbajkovej triede. Ak takto budu pokracovat tak jedine co im zostane bude zo slzickou v oku uz len nostalgicky spominat na 80te a 90te roky. Pride mi to ako keby cely cas doplacali na to ze sa strasne chceli odlisovat od ostatnych (v com v podstate spocival ich obchodny uspech), urobili rozhodnutia a riesenia ktore neskor viedli do slepich uliciek a teraz chcu naraz dobehnut 30 rocny vyvoj co zameskali. Uspech si myslim pride ale este si zopar rokov pockaju, prave z toho dovodu co som napisal. Inak to iste momentalne historicky kopiruje a predvazda KTM, tvrdohlavo sa drzia koncepcie ktora uz z principu nemoze nikam viest.
Kdyby nebylo 916, tak Ducati dnes není tím, čím je. 916 byla skvělá motorka své doby a určitě ikona minulého století. Poslední geny 748R a 998R 2002 byly dokonalost sama, co do vzhledu, tak jízdy.
Myslím, že at se už udělá cokoliv, tak 916 zůstává nepřekonanou ikonou.Mezi součastnými motorkami není nic, co by bylo jako kdysi 916 a už těžko bude .Mám 748 a na moje ježdění, motor, podvozek naprosto dostačující, samo, že by k tomu někdo měl (a jistě bude mít) výhrady, ale o to tu v případě 916,748 ani nejde .
Deluxo, jel jsi (ne svezl ses) někdy na Ducati?
Ale starou 916 bych stejně radši.
Rko za 40 nebo Sko za 41?
Ja bych mel jasno.
No já bych to nechtěl Na 916 jsme v roce 94 koukali jako na zjevení a když jsem se pak na ní svezl, byl můj motorkářský život jasný.
A ze na světě běhá takových blaznu, co nejenže nevidí těch 30 let zpoždění vývoje, ale oni si dokonce za takovou novou šílenou archiválii dokonce vůči konkurenci i připlatí. Jak za Ducati tak i za KTM. Já myslím, že to je výsledek působení chemtrails. Jinak si to nedovedu představit
Jinak, Foggy je můj plakátový bůh.
Kua, že bych to ještě neprodával? Doporučuji si zajet do muzea Ducati. Hezká výstavka "bezcenných červených šrotů, co zmeškali 30ročný vývoj" . Ale je pravda, že vyjma scramblera bych si asi žádnou novou Duc nekoupil. Holt když chceš nalákat nový zákazníky, někdy odradíš stávající. Ale co já jsem kdy byl za zakazníka že...
super stroj...
deluxa: Ducati ze zameškala 30rocny vyvoj? to si zabil
otazkou je, kto vlastne CHCE padat?
Padnut nechces so ziadnou Ducati
hezké fotky techniky ale v pondělí jsem viděl jednu Panigale V4 v sérii po lehkém pádu na Slovakiaringu a prostě s tím spadnout nechceš natož s limitkou ...
Ta ruda proste drazdi,nadherne
deluxa> Jak treba i u BMW vedi, nejprodavanejsi SBK je S1000RR, ackoliv ve svete nikdy nic poradneho nezajel. Motorka presne delana na silnici a okruhove jezdeni. V pripade potreby se udela Schorsch Meier edice a problem s odkazem na firemni vavriny je vyresen. Takze vyhrat WSBK je dobre, vyhrat na prodejne jeste lepsi.
: o )
V tomhle je prostě DUC nejlepší! Umí dělat krasné funkční motorky. A člověk, který rád sbírá rarity tak DUC je to nejlepší co si mužeš koupit. Jinak článek paradní a motorka taky skvělá! Díky
perfektny clanok...toto sa citalo uplne fantasticky, mal som 748 a ta moto urcite predbehla svoju dobu..
deluxa..no takto, ak sa nemylim, tak panigale je momentalne najpredavanejsi superbike na svete, v sbk sa neda povedat ze by na kawu nejak stracali, v motogp je ducati jedina sa ako tak systematicky konkuruje honde, ktora tazi tak z marqueza (staci pozriet vysledky dvojky v time), tak z neobmedzeneho budgetu vyrobcu milionov shitnych skutrov, ducati vyraba 50-60tis rocne, takze treba to cele vidiet zo sirsieho pohladu. Na to vsetko si myslim ze to taliani robia mega dobre, kazda novinka zo stajne cervenych je ostro sledovana a ocakavana..jak aj teraz novy streetfighter.
Ak si odpiseme jeden uspech Stonera (ten sa asi narodil na zle konstruovanu a neovladatelnu motorku) tak Ducati v novom mileniu v prototypovej gp sutazi nic nedokazala ani neukazala. Ziadny titul ziadny uspech, ziadna slava, nic co by si niekto niekedy pametal. Co je vsak este horsie tento "uspesny" trend nastolili tusim od roku 2011 aj v superbajkovej triede. Ak takto budu pokracovat tak jedine co im zostane bude zo slzickou v oku uz len nostalgicky spominat na 80te a 90te roky. Pride mi to ako keby cely cas doplacali na to ze sa strasne chceli odlisovat od ostatnych (v com v podstate spocival ich obchodny uspech), urobili rozhodnutia a riesenia ktore neskor viedli do slepich uliciek a teraz chcu naraz dobehnut 30 rocny vyvoj co zameskali. Uspech si myslim pride ale este si zopar rokov pockaju, prave z toho dovodu co som napisal. Inak to iste momentalne historicky kopiruje a predvazda KTM, tvrdohlavo sa drzia koncepcie ktora uz z principu nemoze nikam viest.
959 by byla objemem a dvema valci blize.