Hlasujte pro novinku roku 2024!

Jelikož nás nebaví hlasovat na jaře o motorkách, na kterých ještě nikdo nejel, rozhodli jsme se pro letošní rok vyhlásit vlastní anketu o nejlepší novou motorku uplynulé sezóny. Nominované jsou stroje představenené jako modely 2024, jež se dostaly do prodeje a mohli jsme si je všichni koupit nebo minimálně vyzkoušet. Které podle vás byly ty nej?

Kapitoly článku

Jak hlasovat?

  1. Přihlašte se ke svému uživatelskému účtu, udělejte si kafe, projděte si kapitoly, podívejte se na fotky, prečtěte si texty, případně i testy a hlasujte.
  2. Vybrat můžete v jedné kategorii (kapitole) jen jednu motorku – tu, která je podle vás ta nejlepší.
  3. Každá kategorie má svou vlastní kapitolu, kterých je celkem 13. Nezapomínejte tedy po odhlasování vždy přejít na další kapitolu.
  4. Není možné se zavděčit všem, je klidně možné, že svůj oblíbený motocykl najdete třeba v jiné kategorii, případně že vám bude chybět úplně. Věřte, že ohledně zařazení mnohých strojů jsme v redakci vedli tuhé bitvy, stejně jako o to, jestli do ankety některé vůbec nominovat, když přišly třeba v půlce roku. Klíčové bylo, aby šlo o novinku pro rok 2024 a aby bylo možné ji fyzicky vyzkoušet.
  5. Hlasovat můžete do 31. prosince 2024, v lednu 2025 se dozvíte výsledky.
  6. Hlasujeme pro radost a zábavu. Nesoutěží se o žádné ceny, za titul nejlepší novinky si daný vítězný stroj nic nekoupí. Stroje jsme nominovali my v redakci zcela nezávisle na importérech, abyste si vy čtenáři mohli říct, jaký nový model 2024 považujete za ten nejlepší.

Hlasujte pro první kategorii: Adventure Silnice

Adventure kategorie pokrývá širokou škálu strojů, takže jsme ji rozdělili na více kategorií. První je silniční, kde jsou dobrodružné stroje určené převážně na silniční jezdění, dost často mají přitom sourozence s větším terénním apetitem. Vyznačují se menším předním 19" kolem a vyšší hmotností, na druhou stranu to ale nejsou úplně silniční cesťáky na 17" ráfcích. Najdeme tu mix objemů, výkonů a hmotností, ale v globálu by se dalo říct, že to je souboj nadlitrových prémiovek proti podlitrovým low-budget mašinám, kde se Číně snaží svými rozpočtovějšími modely postavit zavedené značky. Výjimkou je Triumph se svým Tigerem a Moto Guzzi V85 TT, to jsou podlitrové modely s prémiovou výbavou. Že by černí koně třídy? Uvidíme.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)

Adventure Silnice

  1. Nejdostupnější dvouválcové GS dostalo větší motor 895 cm3, ale proti ostatním s nižším výkonem. To ho spolu s nižší specifikací podvozku, byť s možností nakonfigurovat dozadu ESA, předurčuje spíš méně zkušeným a méně náročným motorkářům. Test je zde: https://motorkari.cz/a/yhz
    Hlasováno: 52x
  2. Nové GS vzbudilo hodně rozruchu, jak jsme se ale mohli několikrát přesvědčit, jízdě se ho povedlo posunout zase o kus dopředu. Už to není takový nepřehlédnutelný tank, zase se ale do jeho jízdy vnesla lehkost. Test je zde: https://motorkari.cz/a/yhx
    Hlasováno: 320x
  3. Honda vzala rozum do hrsti a větší těžší Africe s téměř 25litrovou nádrží nadělila menší 19" přední kolo a nižší zdvihy odpružení. Za nás rozumný krok, kde chce trávit víc času v terénu, ocení menší a lehčí klasickou L3 verzi, ATAS má přitom pořád hodně solidní terénní schopnosti. Test zde: https://motorkari.cz/a/wv8
    Hlasováno: 138x
  4. Typický zástupce silničních dobrodruhů, vždyť kdo jednou vyjel na Stelvio ví, jaký je tam povrch. Moto Guzzi se tímto modelem dostává mezi konkurenci a odhazuje stereotypy o sice charakterních, ale pořád trochu zastaralých strojích. Old school už sice není, ale pořád dělá věci tak trochu po svém. Test zde: https://motorkari.cz/a/yhy
    Hlasováno: 202x
  5. Svérázné italské cestovní enduro dostalo pro letošní rok silnější motor s variabilním časováním ventilů a silniční verzi Strada lišící se litými ráfky a nižší hmotností. Test zde: https://motorkari.cz/a/yi1
    Hlasováno: 71x
  6. Lehčí, výkonnější a levnější verze „pětpade" díky svému výkonu přesahuje kategorii A2. Kdo nutně nepotřebuje plnit limit 35 kW, tady má šanci dostat za málo peněz hodně muziky. Test zde: https://motorkari.cz/a/yi2
    Hlasováno: 6x
  7. Jedno z mnoha cestovních endur čínské značky se vymyká použitím vidlicového dvouválce. Škoda jen, že charakteristika motoru z této koncepce moc netěží. Jinak je to nenáročná motorka pro nenáročné cestovatele. Test zde: https://motorkari.cz/a/yi3
    Hlasováno: 5x
  8. Nenáročný cestovní parník pro pohodové plutí na všemožných površích, co se snaží zaujmout výbavou a cenou. Test zde: https://motorkari.cz/a/yi4
    Hlasováno: 11x
  9. Odlehčená silniční verze V-Stromu s novým osmistovkovým motorem je po všech směrech perfektně vyvážený a zábavný cestovní stroj na každý den, který do boje s čínskou konkurencí přišel se zajímavou cenovkou. Test zde: https://motorkari.cz/a/yi5
    Hlasováno: 151x
  10. Tiger s charakterním tříválcem přináší klidnou cestovní sílu s perfektní ovladatelností, ale také drobnými vibracemi nebo stále trochu lenivým displejem. Test připravujeme, informace o modelu zde: https://motorkari.cz/a/yko
    Hlasováno: 134x

Hlasování

Hlasování v anketě bylo již ukončeno.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (30x):



TOPlist