Testujeme Husqvarnu Svartpilen 801, máte dotazy?
Text: Honza Zajíček | Zveřejněno: 26.4.2024 | Zobrazeno: 4 344x
Dnešní článek k zahraničnímu testování bude poměrně jednoduchý. O novince nám Husqvarna dala všechny důležité parametry a informace, které jsme zveřejnili v tomto článku. Nemá cenu vše znovu opakovat. Teď jde hlavně o to, jak se nový Svartpilen 801 projeví v okolí Marseille a jestli se k němu dozvíme nějaké zajímavosti a pikantnosti ze zákulisí. Ostatně i na to se můžete ptát ve formuláři pod obrázkem.
Kapitoly článku
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz
Otázky a odpovědi
Ahoj Honzo, častá otázka ... s ohledem na to jak subtilní motorky se v současnosti vyrábí. Vejde se na ni 195 cm jezdec? Zalomení kolen je snesitelné? Díky Petr
Ahoj,
vejde se na ní 195 cm jezdec. Mrkni na fotky v testu, jak to vychází mně se 183 cm, ve skupině jsme měli i vyšší kluky a taky se vlezli. Cestovní enduro s vysokou sedačkou to není, ale taky to není úplně záprdek a při vývoji mysleli i na větší lidi v prostoru nádrže, aby se tam kolena pohodlně vešla.
Já ani netuším, kde se to u nás dá vidět, vyzkoušet nebo koupit. Dokonce ani nějaký repre web jsem nenašel. Pak samozřejmě jak se to liší od čínské KTM 790 Duke.
Ahoj,
motorky by teď měly začínat být k vidění u dealerů, co jsem zjistil, tak ho mají v Brně. Proti čínskému Dukovi se liší docela dost. Motor vyrábí sice v CFMotu, ale je naladěný na vyšší výkon a posílá se do Rakouska, kde se sejdou všechny díly a motorky tam kompletují. Jiné jsou tlumiče, jiná je geometrie, jízdní pozice, základní el. výbava a celkově je to dost jiná motorka. Taková univerzánější, pohodovější.
Ahoj, budou nabízet i vyplétaná kola? Anebo třeba klín pod motor místo šusplechu? Díky, Johny.
Ahoj, co se příslušenství týče, dole je nastrojená motorka a nic moc víc toho zatím nebude. S koly a ni klínem se nepočítá, to ale neznamená, že by tam nešla naroubovat třeba kola z jiné koncernové motorky :)
Ahoj, mě by zajímalo jestli se chystají rozšířit tu slabou dealerskou síť?
Proč nepřiřadí Husqvarnu k prodejcům a servisům KTM?
Takhle to vypadá, že v Česku nechtějí prodávat.
Dále mě zajímá podvozek – jak se chová na horší silnici? + Kde tu motorku vyrábí?
Díky a přeji pěkné poježdění.
Ahoj, k dealerské síti jsem nikoho kompetentního nesehnal a bohužel mi tam k tomu nikdo nedokázal nic moc říct.
Co se ježdění týče, viz. test. Čekal bych trochu jemnější práci odpružení, ale dobře reaguje na změny nastavení a v komfortu funguje slušně. Není to ale primárně komfortní rozhoupaný scrambler.
Výroba viz. test a výše - motor v CFMotu, kompletace v Mattighofenu, komponenty od různých dodavatelů napříč světem, jak už to dnes bývá...