Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co je logického (psáno v článku) na tom, že se cena nevejde pod 100litrů? Z pohledu mojí logiky, by se cena za tento stroj právě neměla dostat přes takovou hranici. Své kupce to jistě má, jsou to skromní lidé kteřým čína s českou nádrží vyhovuje, ať už mají důvod jakýkoli ale za málo muziky přece nelze chtít moc peněz.
Ta zadní kotoučovka je tom fakt hnusná a celou motorku to fakt strašně kazí. Jestli bude brzdit stejně jako zadní na 650 a 350 speciál tak potěš koště. Zadní bubnovka s dobrým obložením a seřízením bude brzdit uplně stejně. Bohužel za to všechno můžou fanatyci z Bruselu. Jediným cílem těchto debilních nařízení výstřelků je znemožnit si domácí opravy a být závislý na servisech aby běželo globální hospodářství.
Ta cena je tak neadekvatni, ze nedokazu pochopit kupce indicke Jawy. U te cinske, je nechapu take, nicmene tech 50 usetrenych litru, je srozumitelny argument.
Ty změny udělal Shineray, na motorkách Mash už jsou taky. Mezi nimi ovšem přibyla jedna zajímavá, Mash Six Hundred:
V podstatě je to tahle Jawa, akorát s motorem 650 ccm (jasný původ v Hondě Dominator, FMX, atd.). V Německu stojí 5200 éček, v Belgii 5000 EUR (tj. nějakých 127 250 Kč podle dnešního kursu).
Podívejte se, jak pěkně má vedená ta kolena výfuku s katalyzátorem schovaným dole, žádný nádory, jen dvě trubky dolů pěkně vedle sebe. Takhle to má vypadat.
A ten olejový chladič pomůže životnosti motoru i motorového oleje, na Hondě FMX jsem si domontovával přídavný (jako spousta dalších majitelů) a pak mohl protáhnout interval výměny oleje ze tří na pět tisíc kiláků.
Jawa by taky mohla sáhnout po tomhle modelu, dát na něj tu kulatou nádrž ze Scramblera, měla by krásnou šestsetpadesátku s výkonem 40 koní a motorem, který v těch Hondách vydržel neskutečné nálože.
Já jsem jenom zvědav,
jak dopadne takovy test ( bude li taková věc vubec možná zveřenit) 300CL po 50 000 km
Tak pekně do šroubku, a jak to potom bude vypadat.
Zatim znám jen lidi co maj kejvu s 500km, nebo 350 OHC s 1000 km
To neni vypovydajici hodnota
Ale vežně bych chtel takový test videt,
a třeba budeme mile překvapeni (ja jsem po roce 1989 v teto oblasti pesimista )
Ledkový světlo, taková blbost. Proč?? Snad se to bude dát nahradit obyčejným. Mimo nutností pro E 5 bych tam nic jiného necpal. Některá zlepšení jsou krokem zpět. Ale držím Jawě palce ať se daří dál.
Sám mám Speciala. Ten motor není žádný silák, pokud bude dále přiškrcen, obávám se, jak to pojede. U novodobé Kývačky to platí dvojnásob, ta je totiž ještě slabší a těžší...
Hmm, na indiánovi se posunul chromovaný kryt na svodech, který má imitovat stará jawí kolena, což znamená, že tam bude překopáno něco okolo kaťáku.
Takže tam budou ty změny asi poněkud hlubší, než by se mohlo zdát.
Njn., zachraňovat planetu ježděním na motorce asi nebude tak jednoduché, jak bychom chtěli...
Mňo, bez urážky Jawy i zdejšího portálu, potažmo pana Rameše, který nám sem předhodil čínsko-českou novinku, pouze všeobecně konstatuji, že kdo chtěl novou motorku konzervativního vzhledu a ještě nekoupil, má od nynějška smolíka.
K novinkám asi tolik.
1/ Chladič oleje má zřejmě na svědomí Euro 5,
2/ kotouč vzadu zbytečnost,
3/ dvoukanál ABS zbytečnost, pokud by tam nebyl zadní kotouč,
4/ Černá parabola s diodami zbytečnost.
5/ zadní vidli nemohu posoudit, ale ta stará nebyla natolik špatná, aby volala po změně.
Celkově prodražení mašiny a zvýšení pravděpodobnosti vynucených návštěv servisu, kvůli čemuž si takovou motorku opravdu nepořizuji.
Kdeže ty blbuvzdorné Jawy jsou...
Poradí mi někdo? Hledám nějaký opravdu seriózní test téhle motorky. Nebo nějaké dlouhodobé zkušenosti. Docela se mi líbí, a na to moje ježdění okolo komína nebo Kokořínsko atd. by mi bohatě stačila. Jasně asi budete klepat na čelo, mám Banďoura 650 ale čím dál tím víc mi vadí jeho váha. Super motorka ale těžká. Dík.
Mě se v pojetí retro nelíbí plastové kufry, doporučuji dřevěné
Magorům, co hodlají obcházet Euro5 a vyšší u těchto milých retro příšerek, přeju nějakou milou nevyléčitelnou nemoc (blbost to nebude, tu už mají)
Co je logického (psáno v článku) na tom, že se cena nevejde pod 100litrů? Z pohledu mojí logiky, by se cena za tento stroj právě neměla dostat přes takovou hranici. Své kupce to jistě má, jsou to skromní lidé kteřým čína s českou nádrží vyhovuje, ať už mají důvod jakýkoli ale za málo muziky přece nelze chtít moc peněz.
Ta zadní kotoučovka je tom fakt hnusná a celou motorku to fakt strašně kazí. Jestli bude brzdit stejně jako zadní na 650 a 350 speciál tak potěš koště. Zadní bubnovka s dobrým obložením a seřízením bude brzdit uplně stejně. Bohužel za to všechno můžou fanatyci z Bruselu. Jediným cílem těchto debilních nařízení výstřelků je znemožnit si domácí opravy a být závislý na servisech aby běželo globální hospodářství.
1 reakce
upravená OHC ? je to k smíchu ,nejlíp by udělali kdyby se na to vy.... a udělali něco pořádného to není ani retro jako CL ,,ale čistá splácanina
Ta cena je tak neadekvatni, ze nedokazu pochopit kupce indicke Jawy. U te cinske, je nechapu take, nicmene tech 50 usetrenych litru, je srozumitelny argument.
Ty změny udělal Shineray, na motorkách Mash už jsou taky. Mezi nimi ovšem přibyla jedna zajímavá, Mash Six Hundred:
V podstatě je to tahle Jawa, akorát s motorem 650 ccm (jasný původ v Hondě Dominator, FMX, atd.). V Německu stojí 5200 éček, v Belgii 5000 EUR (tj. nějakých 127 250 Kč podle dnešního kursu).
Podívejte se, jak pěkně má vedená ta kolena výfuku s katalyzátorem schovaným dole, žádný nádory, jen dvě trubky dolů pěkně vedle sebe. Takhle to má vypadat.
A ten olejový chladič pomůže životnosti motoru i motorového oleje, na Hondě FMX jsem si domontovával přídavný (jako spousta dalších majitelů) a pak mohl protáhnout interval výměny oleje ze tří na pět tisíc kiláků.
Jawa by taky mohla sáhnout po tomhle modelu, dát na něj tu kulatou nádrž ze Scramblera, měla by krásnou šestsetpadesátku s výkonem 40 koní a motorem, který v těch Hondách vydržel neskutečné nálože.
6 reakcí
Bože, jak tohle může ekonomicky fungovat?
Jawa od roku 1989 jde do kopru zato v Indii ukázali že to jde
5 reakcí
Já jsem jenom zvědav,
jak dopadne takovy test ( bude li taková věc vubec možná zveřenit) 300CL po 50 000 km
Tak pekně do šroubku, a jak to potom bude vypadat.
Zatim znám jen lidi co maj kejvu s 500km, nebo 350 OHC s 1000 km
To neni vypovydajici hodnota
Ale vežně bych chtel takový test videt,
a třeba budeme mile překvapeni (ja jsem po roce 1989 v teto oblasti pesimista )
Ledkový světlo, taková blbost. Proč?? Snad se to bude dát nahradit obyčejným. Mimo nutností pro E 5 bych tam nic jiného necpal. Některá zlepšení jsou krokem zpět. Ale držím Jawě palce ať se daří dál.
3 reakce
pipa souhlas. Tohle je smutný. To snad radši čínu. Nebo indickýho Péráka pro radost.
1 reakce
Něco tak zoufalého, to se jen tak nevidí
Sám mám Speciala. Ten motor není žádný silák, pokud bude dále přiškrcen, obávám se, jak to pojede. U novodobé Kývačky to platí dvojnásob, ta je totiž ještě slabší a těžší...
2 reakce
Hmm, na indiánovi se posunul chromovaný kryt na svodech, který má imitovat stará jawí kolena, což znamená, že tam bude překopáno něco okolo kaťáku.
Takže tam budou ty změny asi poněkud hlubší, než by se mohlo zdát.
Njn., zachraňovat planetu ježděním na motorce asi nebude tak jednoduché, jak bychom chtěli...
Mňo, bez urážky Jawy i zdejšího portálu, potažmo pana Rameše, který nám sem předhodil čínsko-českou novinku, pouze všeobecně konstatuji, že kdo chtěl novou motorku konzervativního vzhledu a ještě nekoupil, má od nynějška smolíka.
K novinkám asi tolik.
1/ Chladič oleje má zřejmě na svědomí Euro 5,
2/ kotouč vzadu zbytečnost,
3/ dvoukanál ABS zbytečnost, pokud by tam nebyl zadní kotouč,
4/ Černá parabola s diodami zbytečnost.
5/ zadní vidli nemohu posoudit, ale ta stará nebyla natolik špatná, aby volala po změně.
Celkově prodražení mašiny a zvýšení pravděpodobnosti vynucených návštěv servisu, kvůli čemuž si takovou motorku opravdu nepořizuji.
Kdeže ty blbuvzdorné Jawy jsou...
2 reakce
Krásný stroje , držím Jawě palce a´t se to podaří odladit . Je to pěkný svezení
Poradí mi někdo? Hledám nějaký opravdu seriózní test téhle motorky. Nebo nějaké dlouhodobé zkušenosti. Docela se mi líbí, a na to moje ježdění okolo komína nebo Kokořínsko atd. by mi bohatě stačila. Jasně asi budete klepat na čelo, mám Banďoura 650 ale čím dál tím víc mi vadí jeho váha. Super motorka ale těžká. Dík.
10 reakcí