Sherco: Modro-žlutí mají nové enduro SE-R 125
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Foto: Sherco | Zveřejněno: 15.11.2017 | Zobrazeno: 9 915x
Francouzské Sherco v Itálii prezentovalo kompletní modro-žlutou flotilu, takže nemohly chybět jak trialové speciály, tak soutěžní endura. Kdo si na stánek Sherca našel cestu, určitě se nějakou chvíli zastavil u parádního rally exempláře, který se také letos vydá do Jižní Ameriky na nejtěžší dálkovou soutěž planety.
Kapitoly článku
Sherco se pyšní novou dvoutaktní stopětadvácou SE-R 125. Jde o „nejmenší“ soutěžní enduro mladé francouzské značky, které splňuje Euro 4 a rozšiřuje nabídku dvoutaktních modelů. Dváca cílí na mladé střelce a továrna se netají tím, že se pořádně testovalo také na motokrosových tratích a v hlubokém písku, ovšem také na trátích francouzského šampionátu. Motor je pochopitelně kapalinou chlazený, a startuje se výhradně elektrickým startérem, který je umístěn pod motorem. Motor nabízí tři mapy. Ocelový rám vychází z větších dvoutaktů, ovšem je upraven a podvozek dostal také jinou geometrii. Plasty, kola, brzdy, podsedlovka nebo airbox či řidítka jsou stejné, jako u ostatních endur.
Ostatní endura s dvoutaktními a čtyřtaktními motory jsou k dispozici ve verzi Six Days a nebo Racing. Sherco nabízí také Cross County verze, což jsou vlastně endura bez světel a je možné vybírat ze všech dvoutaktních a čtyřtaktních motorů, jako u endur.
Sherco má ve své nabídce i civilnější endura X-ride o objemu 125 a 290 ccm, které se hodí pro každodenní použití v běžném provozu, stejně jako malorážkové motardy s padesátkovým motorem. Pro první krůčky v jedné stopě jsou připraveny mini elektro motorky E-Kid ve verzi Enduro a Trial.
Závodní oddělení Sherco do toho poslední dobou pořádně šlape, což jen dokazují parádní výsledky v rámci klasického i extrémního endura. Wade Youny i Mario Roman opravdu umí.
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.