Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no, zajímavý to je, na takový různý koncepty se rád podívám, ať už vznikly na základě reálné potřeby vymyslet novej stroj, nebo jenom jako důsledek nudy nějakýho studentíka u PC s 3D softwarem... akorát tohle si v reálu nedovedu moc představit, to kdyby někdo postavil, tak je to fakt na zabití...
Tak ještě že sem mladej,pač bych se taky nemusel dožít toho dne kdy to bude jezdit po silnici:D Koncept fajn s motorkou to má společný jen 2 kola a jinak by se dalo říct že je to spíš auto,něco na styl tomahawku jen místo viper motoru tak subaru motor ale třebas svezení okey,nevim mě se to líbí tyhle futuristický hračky s neurčitým začátkem sériové výroby a nehorázné ceny xD
Jako nestačim čučet co se tady píše za kraviny.. jak už tady bylo řečeno..většina z vás umí comp jen zapnout a o ladění čehokoliv ví jen to co se dozví v sekci Jak na to.. ale když jde o keci tak jste machři!! : nejdřív něco postavte a pak uvidíte,že není v síle jednoho člověka(a ani to nikde po nikom nechtěj),aby dotáhl všechny detaily(brzdy,odprůžení atd atd) k dokonalosti.. jinak já dávám za jedna.. bez takových "zhulených" nápadů by jsme byli ještě na stromech a podávali si banány s opicema
Jinak si tu pánové Interceptor a Javor popletli motor WRX(o kterém se hovoří v článku) a motor WRX Sti(2001 - listopad 2005 objem 2,0 l výkon 195 KW, 2006 - 2007 objem 2,5 l výkon 206 KW a rok 2008 stejný objem ale už 221 KW) Samozřejmě píšu hodnoty "seriového" motoru.
peteFZet:Musím tě opravit. Pisatel v článku zmiňuje motor WRX Turbo. Motor pochází z modelu Subaru Impreza WRX který má (do roku 2006 objem 2,0 l rok 2007 má 2,5 l) "Standartní a seriový" a motor WRC má do roku 2006 výkon 165 KW v roce 2007 se zvětšil na 169 KW. Určitě si jednoduchým výpočtem spočítáš kolik je to koňských sil a že to "standart" petiset není. Nejdřív si pozjišťuj fakta a pak tu házej rozumy
Jinak jak tu někdo zmínil Y2K tak ta byla odborníky označena za technickou masturbaci s čímž souhlasím. Kvality motorky přece nejsou v tom, kolik má koní.
Po technické stránce se mi takový projekty líbí, po stránce praktičnosti jsou k ničemu.
Sem se zamyslel,ale stejně bych "plácl" to samé.Vzít motor z auta a udělat kolem něj motorku je možná zajímavá myšlenka,ale z mého pohledu to není to "pravé ořechové"...
Kdys se nato mrknete tak je to nakreslene moc hezky a jeto dotazene do konce a dyzajn je veci vkusu
ato co nekteri maji nalepene na masinach za picoviny taky nekdy o necem vypovida
skuste neco vymyslet a pak to tu placnout
masina s motorem ze Subka tu jeste nebyla trosku mi to pripomina projekt harier kdesik ze severu z Bmw. a ten jezdi...
Ale jo , líbí se mi to , sice je to trochu nedotažený k praktickému použití , ale až na to zakončení podsedlové části je to vcelku povedené , je to netradiční, zajímavé, vyjímečné a silné , jen by to bylo asi trošku lepší po Německu s motorem z Porsche... Mě se takové stroje ale moc líbí , a fantasii se přece meze nekladou , tak proč ne...
Ty woe, to je tady odborníků !!! Je to zajímavej kousek, kusovka, spousty práce, k tomuhle fakt nestačí 3D SW a pytlík trávy... většina z Vás tady končí výměnou oleje a destiček , ale zdrbete, co můžete
Hmm, no co na to napsat. Auta mají dobrý, to jo. Novým projektům se negativa nekladou - naopak. Skoro každej přírůstek a nápad je vítán, ale myslím si, že Subaru i když chválím za dobrý pokus a snahu, by mělo v tomto případě přece jen zůstat u toho, co opravdu umí
celkem zjine dimenze
no, zajímavý to je, na takový různý koncepty se rád podívám, ať už vznikly na základě reálné potřeby vymyslet novej stroj, nebo jenom jako důsledek nudy nějakýho studentíka u PC s 3D softwarem... akorát tohle si v reálu nedovedu moc představit, to kdyby někdo postavil, tak je to fakt na zabití...
tohle je za 1.
takovou frajeřinu mít, jsem spokojen, ani by nemusela mít 200 koní.
Tak ještě že sem mladej,pač bych se taky nemusel dožít toho dne kdy to bude jezdit po silnici:D Koncept fajn s motorkou to má společný jen 2 kola a jinak by se dalo říct že je to spíš auto,něco na styl tomahawku jen místo viper motoru tak subaru motor ale třebas svezení okey,nevim mě se to líbí tyhle futuristický hračky s neurčitým začátkem sériové výroby a nehorázné ceny xD
Jako nestačim čučet co se tady píše za kraviny.. jak už tady bylo řečeno..většina z vás umí comp jen zapnout a o ladění čehokoliv ví jen to co se dozví v sekci Jak na to.. ale když jde o keci tak jste machři!! : nejdřív něco postavte a pak uvidíte,že není v síle jednoho člověka(a ani to nikde po nikom nechtěj),aby dotáhl všechny detaily(brzdy,odprůžení atd atd) k dokonalosti.. jinak já dávám za jedna.. bez takových "zhulených" nápadů by jsme byli ještě na stromech a podávali si banány s opicema
ma to hezky padaky v zakladu to se v subaru nazvejknou na interkůlru a vík ventilů
uz to s motorkou nema moc spolecneho
dobrá hračka
Jinak si tu pánové Interceptor a Javor popletli motor WRX(o kterém se hovoří v článku) a motor WRX Sti(2001 - listopad 2005 objem 2,0 l výkon 195 KW, 2006 - 2007 objem 2,5 l výkon 206 KW a rok 2008 stejný objem ale už 221 KW) Samozřejmě píšu hodnoty "seriového" motoru.
peteFZet:Musím tě opravit. Pisatel v článku zmiňuje motor WRX Turbo. Motor pochází z modelu Subaru Impreza WRX který má (do roku 2006 objem 2,0 l rok 2007 má 2,5 l) "Standartní a seriový" a motor WRC má do roku 2006 výkon 165 KW v roce 2007 se zvětšil na 169 KW. Určitě si jednoduchým výpočtem spočítáš kolik je to koňských sil a že to "standart" petiset není. Nejdřív si pozjišťuj fakta a pak tu házej rozumy
tak to je pecka
Do autoškoly jak dělané. Ty brzdové kotoučky nic moc asi je tam i padák z Migu.
Moc dlouho jsem přemýšlel, jakým slovem to označit,aby to bylo výstižné a nebylo třeba víc, než jedno...PERVERZNÍ!
Subaru v motorce? To tu přece už v ČR pár let je.
Jinak jak tu někdo zmínil Y2K tak ta byla odborníky označena za technickou masturbaci s čímž souhlasím. Kvality motorky přece nejsou v tom, kolik má koní.
Po technické stránce se mi takový projekty líbí, po stránce praktičnosti jsou k ničemu.
notykravovole...
Co to je toto vymysl choreho mozku?Lidi budte normální
stejně to nebude mít na Y2K, nebo jak se jmenuje ta morotka s motorem z vrtulniku... to je pro mě největší Hard Core mezi voukolkama vůbec.. :)
Sem se zamyslel,ale stejně bych "plácl" to samé.Vzít motor z auta a udělat kolem něj motorku je možná zajímavá myšlenka,ale z mého pohledu to není to "pravé ořechové"...
javor, interceptor: výkon se dá vyhnat až na 800 koní... do těch pětiset je to více méně "standard". informovanost na 1.místě...
Kdys se nato mrknete tak je to nakreslene moc hezky a jeto dotazene do konce a dyzajn je veci vkusu
ato co nekteri maji nalepene na masinach za picoviny taky nekdy o necem vypovida
skuste neco vymyslet a pak to tu placnout
masina s motorem ze Subka tu jeste nebyla trosku mi to pripomina projekt harier kdesik ze severu z Bmw. a ten jezdi...
Ale jo , líbí se mi to , sice je to trochu nedotažený k praktickému použití , ale až na to zakončení podsedlové části je to vcelku povedené , je to netradiční, zajímavé, vyjímečné a silné , jen by to bylo asi trošku lepší po Německu s motorem z Porsche... Mě se takové stroje ale moc líbí , a fantasii se přece meze nekladou , tak proč ne...
Videl bych jedine vyuziti - dragy...
Ty woe, to je tady odborníků !!! Je to zajímavej kousek, kusovka, spousty práce, k tomuhle fakt nestačí 3D SW a pytlík trávy... většina z Vás tady končí výměnou oleje a destiček , ale zdrbete, co můžete
los fazeros...má jí na ráfku to odněkud znám heheh
No to snad ne?
Hmm, no co na to napsat. Auta mají dobrý, to jo. Novým projektům se negativa nekladou - naopak. Skoro každej přírůstek a nápad je vítán, ale myslím si, že Subaru i když chválím za dobrý pokus a snahu, by mělo v tomto případě přece jen zůstat u toho, co opravdu umí
fuj!
kde má ten sráč nějaký brzdy?to jako ten zadní kotouček vošéfuje všechno sám?
Kdejaký náctiletý diskofil by řekl, že je to cool, a že by to bral, ale já říkám, že je to kravina na entou