yamaha_demo_tour




Suzuki GSX-R1000 2012 jen s jedním výfukem

Suzuki představilo svůj nejsilnější Gixxer o pár týdnů dříve, než dojde k jeho oficiálnímu představení na výstavě EICMA. GSX-R1000 prošlo drobnou evolucí a má do příštího roku například lepší brzdy a jen jeden výfuk.

Kapitoly článku

Suzuki GSX-R1000 bude opět lepší a lehčí. Kdo by ale čekal nějaký zajímavý nárůst výkonu nebo kontrolu trakce, kterou konkurence litrových superbiků už dávno má nebo právě zavádí, bude více méně zklamán.
Drobná evoluce ve vývoji začíná asi tou nejmarkantnější optickou změnou - litrový Gixxer 2012 se vrací opět jen k jedné koncovce výfukového systému. Dále dostal do výbavy nové brzdy Brembo Monobloc s radiálními čtyřpístkovými třmeny na předním kole, vzadu je standardně jeden menší kotouč.
Kvůli novému řazení výfukových svodů v systému 4-2-1 muselo dojít k přeprogramování palivové mapy, je upravené vstřikování a kompresní poměr se nepatrně zvedl z 12,8:1 na 12,9:1. Výsledkem je vyšší výkon v nejpoužívanějších středních otáčkách a navíc klesla spotřeba o 8 %. Zda se ke stádu 185 koní přidal nějaký ten hřebec navíc, bohužel předběžné informace neuvádí.
Co ale určitě musíme zmínit, je redukce hmotnosti o 2 kilogramy. Úspory se našly v novém výfukovém systému, ale také např. přední brzdové kotouče jsou o 0,5 mm tenčí nebo u nových pístů došlo k úspoře hmotnosti o 11 %. Na další technické parametry si budeme muset počkat až do premiéry na výstavě EICMA v italském Miláně.

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (17x):
Motokatalog.cz



TOPlist