Suzuki novinky: malý V-Strom 250, GSX-250R a GSX-S 125
Text: Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Video: Suzuki | Zveřejněno: 8.11.2016 | Zobrazeno: 29 221x
Kapitoly článku
Suzuki dnes představila na výstavě Eicma tyto nové modely:
GSX-S125
Na novou stopětadvacítku, oblečenou do sportovních kapot, která byla představena v Kolíně, navazuje naked model stejné kubatury. Základem je opět kapalinou chlazený jednoválec s výkonem v limitu skupiny A1, upevněný v lehkém a kompaktním rámu. Volbou nekapotované verze však ušetříte nejen pár kilogramů, ale také nějakou tu korunu. Ve výbavě přitom nechybí žádný z pomocníků pro začátečníky; přítomen je asistent rozjíždění Suzuki Easy Start System, i jednoduché ABS.
Video
V-Strom 250
Na vlně popularity větších cestovních endur se sveze nová malorážka, kterou Suzuki míří nejen na mladší ročníky. DL250 V-Strom, byť poháněný řadovým dvouválcem o objemu pouhých 248 ccm, má rozměry dospělé motorky. S výkonem necelých 25 koní a podvozkem schopným zdolat lehčí terén i městské prostředí se malý V-Strom může stát zajímavou a hlavně ekonomickou alternativou k pro každodenní využití.
Pod novým designem, který se v mnoha detailech liší od větších V-Stromů, se skrývá stejný základ jako v další nové dvěstěpadesátce, modelu GSX-250R. Přestože na větší cestování čtvrtlitr nemá úplně optimální výkonové parametry, ve všech dalších ohledech je na turistiku vybaven velmi dobře. Kromě cestovního pohodlí slibuje díky 17litrové nádrži i poměrně dlouhý dojezd, a podsedlová část je připravena k montáži sady tří kufrů. Z další výbavy stojí za zmínku ABS od Bosche nebo plně elektronická přístrojovka.
Video
GSX-250R
Pro ty, kdo fandí víc sportovním kapotám a asfaltu, má Suzuki připravenou další dvěpade. Základ opět vychází z Inazumy, odlišný je pochopitelně styl a specifikace podvozku. Design řady GSX pozná snad i totální motocyklový analfabet, z hlediska jízdního komfortu při běžném ježdění do práce na tom však 250 – soudě podle výšky řídítek - bude o něco líp.
V seznamu výbavy se píše o opružení KYB, po jedné kotoučovce na každém hliníkovém ráfku, ABS značky Bosch nebo LCD přístrojovce s inverzním zobrazením.
Video
Burgman 400
Modernější design s LED světly, splnění normy Euro 4, větší točivý moment ve středních otáčkách a nižší hmotnost – tak by se daly shrnout změny, kterých se před sezónou 2017 dočkal druhý největší z rodu Burgmanů. Na jezdce kromě toho čeká hlubší sedlo, vylepšená podlaha pro větší volnost pohybu nohou, a přední patnáctipalcový ráfek má suplovat změny na odpružení, ne které tentokrát nedošlo. Suzuki pouze zpevnila trubkový rám, což by v kombinaci s větším předním kolem mělo přispět hlavně k lepší stabilitě ve vyšších rychlostech.
Video
Na výstavě Intermot již představila novou GSX-R1000.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)