husqvarna_enduro_te_150




Ural Pustynja II - nová limitka se sajdou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dněprák (16) napsal 20.12.2016 v 07:30

SuperSic58 - Samozřejmě, že do lesa je sajda nepraktická. Takže, pokud bych se chtěl věnovat lítáním po lese, tak si koupím enduro nebo něco podobného. Ale vzhledem k tomu, že tuto aktivitu kromě jízd v terénu v rámci vyjížděk na srazech těchto motocyklů nechci provozovat, tak v tom nevidím žádný problém. A protože je v současné době na trhu pouze tento motocykl, tak zájemcům nezbývá nic jiného než si tento motocykl obstarat. Nemyslím zrovna tuto limitovanou sérii. I když neříkám, že by se mi nelíbila a pokud bych měl finanční možnosti, tak proč si ji nekoupit.
A varianta čtyřkolek ? Protože motocykl využívám místo auta na dovolenou, nedovedu si představit jet cestu okolo republiky,//www.motorkari (cz/tema/?t=162510 nebo křížem krážem po Slovensku //www.motorkar...em-krazem-34425.html ) a dalších cestách na čtyřkolce.

mira592 (35) napsal 18.12.2016 v 11:49

Dobře,nám jiný názor,ale budiž. Jak je to prosím celý těžký, když to je masivní ocelová stavba a neosizena plecharina...To myslím se vší vážnosti. Jak se pak s tím jede terénem. Lehký jezdec a těžký side...No je to prostě speciální pro úzkou skupinu

technick (40) napsal 17.12.2016 v 14:55

Proc hodnotite cenu ? Pokud by byla vysoka, uz by zastoupeni Uralu v CR zrachovalo. A jak vas vubec muze napadnout rict, ze za ty penize mate dve ojety motorky ? Tohle je preci novy motocykl a v CR bude prodan jen jeden, s Afrikou mate vsedni tuctovku, kterou potkate na cestach na kazdym rohu. Ja naopak ocenuju originalitu a proto pripadnemu kupci vyslovim obdiv k jeho rozhodnuti. Kdysi jsem mel Dnepra s pohanenym sidecarem, a jizda na ctyrkolce vas tak nepobavi, zkuste si to nekdy. Casto se stalo, ze jsem mel kolem motorky hloucek zvedavcu a to se mi s BMW, Kawou a jinymi stroji nestava Piste - libi, nelibi, za me super !!! To ze si na to nevydelate, tu prezentovat preci nemusite

SuperSic58 (1365) napsal 17.12.2016 v 14:09







a když už, neni lepší pořídit tohle? Technika, výbava a zpracování uplně jinej level, třikrát tolik koní a ještě zbyde x desítek tisíc v kapse...

SuperSic58 (1365) napsal 17.12.2016 v 13:57

Dněprák: nejlepší sajda je žádná sajda Chtěl bych vidět, co bys s tou sajdou vytvořil v lese mezi stromama nebo když potřebuješ objet závoru v lese, kde je vedle mezera sotva metr. Pamatuju, jak s náma jel jednou do lesa borec na čtyřkolce, každou chvíli musel řešit problém, že se někem nevejde, že neprojede... A to je sajda ještě širší, no hřeje tě pak aspoň pocit, že si za to dal jak za oktávku v plný palbě

hrochi (155) napsal 13.12.2016 v 22:01

Už jsem to našel ...









hrochi (155) napsal 13.12.2016 v 21:14

Ale je fakt škoda, že Africa twin se nedělá jako sajdkarkros, jen si to představte . Myslím, že za 100tyček by poháněnou sajdu spíchli. Nebo by pak moli udělat kategorii 3 kolek na Dakaru. Spolujezdec by vyvažoval a ještě navigoval. Možná by se do Dakaru vrátil i Bavorák. A třeba by Ural byl neporazitelnej jak Kamaz.

Zieroner (12) napsal 12.12.2016 v 15:52

Z Ruska nikdy nic dobrého nepřišlo a komu se to líbí ať si koupí žigulíka ten je taky super

Dněprák (16) napsal 12.12.2016 v 11:36+1

Bohužel, jako vždy se k motocyklu vyjadřují a hodnotí ho Ti, kteří o něm moc neví. A další věc, porovnávají neporovnatelné. Pokud někdo napíše, že by dal za singl 70 000 a se sajdou něco lehce přes 100 000 tak nemá moc představy o cenové relaci. Pokud dnes stojí Yamaha 125 ccm k 70 000, tak pokud to někdo chce srovnávat je to úsměvné. A pokud by se našla značka, která by vyráběla moto s poháněnou sajdou a se zpátečkou, nevím kde by byla cena tohoto motocyklu. A mohou se ozvat Ti, kteří šli cestou naroubování sajdy na nějaké enduro. Kolik je to stálo práce i peněz. Ale to hlavní mají sajdu nepoháněnou. A i velmi dobré enduro s nepoháněnou sajdou je v terénu v porovnání s poháněnou sajdou na tom dost špatně.

Ural (7) napsal 12.12.2016 v 10:40+5

Dobrý den všem!

Děkuji za příspěvky, kladné i záporné, zajímavé počtení.
Přidám pár argumentů, aby se mohla diskuze ještě více rozjet :

S motocyklem si nekoupíte mechanika, ale 24/7/365 (takže nonstop) podporu na cestách. Třeba až pod Elbrusem urazíte levý válec o skálu, pošleme Vám tam nový s návodem, jak si poradit s montáží.

Cenu není s čím srovnávat. Je to motocykl S POSTRANNÍM VOZÍKEM. Nemůžete to srovnávat se sólo motocykly. Nebo se snad vyrábí Afrika se sajdkárou?
V současnosti je Ural jediná sériově vyráběná sajdkára S NÁHONEM KOLA postranního vozíku.

Pro další srovnávače: Ural je z plechu, ne plastu, jako většina dnešní motoprodukce. Plast je vždy levnější.

Není to o Uralu, ale o ježdění se sajdkárou. Většina z vás na ní nikdy nejela. Je to "jiný" zážitek. Už jsem zažil zákazníky, kteří odsud odjeli s klepajícími se koleny a přesvědčením, že "tohle" se nikdy řídit nenaučí. S mým doporučením si sajdkáru nekoupili.

A hlavně, Ural se v ČR už více něž 15 let nikomu nevnucuje. Sajdkáru musíte chtít a pokud to bude Ural, je nám ctí ji zákazníkovi dodat.

Pustynja bude k vidění na Motosalonu 2017 v Praze.

A prosím, neurážejte současné ani případné budoucí majitele Uralů, je to ubohé.

hrochi (155) napsal 11.12.2016 v 08:55-2+2

Až si ten jediný kus pro ČR někdo koupíte, tak sem dejte svoji fotku, ať víme, kterej blb si tohle za ty prachy koupí.

Bahňáček (8) napsal 10.12.2016 v 18:19+3

Je to jako se vším, fanda řekne: když ho miluješ ,není co řešit!!
Není nad to si udělat radost
Podle vkusu každého soudruha.

ullw (-277) napsal 10.12.2016 v 17:00

se posrali to jo,ale jsou firmy kde se posrali daleko,daleko víc

blondak39 (26) napsal 10.12.2016 v 12:39

Za ty prachy? se posrali

mira592 (35) napsal 10.12.2016 v 11:06

Na skouknuti to celkem jde, ale nezlobte se na mě za toto takovou haldu lovu, za to jsou dvě naprosto luxusní málo jety retro motorky. Cena by měla být přiměřená reálný mu trhu, a zde se mi to tak nejeví, ale můžu se mýlit...

Steve-CZ (259) napsal 10.12.2016 v 00:21

Mně se tyto motocykly docela líbí a proto mě mrzí, že už i v Rusku došly zásoby chromu V poslední době mi tyto jakože "limitované edice" připomínají spíše amatérskou renovaci. Abych si ještě snad připlácel za jakýsi pofiderní "štětkolak", který má být "cool" ?? No dělají z lidí už úplné blbce.

V_i_c_i (15) napsal 09.12.2016 v 22:19

vonRammstein (9) napsal Dnes v 21:55
Za ty prachy koupím dva vojetý Haryky a ešté skůtra do města. Dal bych sedmdesát za singl, lehce přes kilo se sajdou. Za víc to prostě nestojí. Nepodléhám reklamě.

Zajímavé počty, když jen ty pneu na tom stojí osmičku

vonRammstein (67) napsal 09.12.2016 v 21:55-3

Za ty prachy koupím dva vojetý Haryky a ešté skůtra do města. Dal bych sedmdesát za singl, lehce přes kilo se sajdou. Za víc to prostě nestojí. Nepodléhám reklamě.

V_i_c_i (15) napsal 09.12.2016 v 21:44

Ta cena je prostě taková, protože je to i v dnešní době ruční výroba a svým způsobem jedinečná exkluzivní motorka, která se vyrábí v desítkách kusů měsíčně. A teď nemluvím o limitované edici.
Mě se líbí a mít na ni prachy tak jdu do ni. Neznám jiný adventure sidecar, který by se tomu vyrovnal.

Kynklačka (0) napsal 09.12.2016 v 21:37-1+1

Nechápu, jak se někdo může divit ceně. Plastovej sráč od rejžožroutů nebo "retro" ze západu stojí podobné prachy a tady tohle je bytelná mašina s hnanou sajdkárou s uzávěrkou...to jsou jednoduché počty, zvlášť při tom odbytu.

Anti (398) napsal 09.12.2016 v 21:25+1

Přispívat jen proto abych zaplakal nad cenou?Na tyhle stroje je potřeba nahlížet jako na sběratelský artefakt který má s velkosériovou výrobou společného jen málo.Komu se cena nelíbí,ať prostě nekupuje...
Prohlížení fotek mi vyvolalo úsměv ve tváři.Fascinuje mně že tohle někdo stále kupuje.Nicméně trh je velký a požadavky zákazníků rozmanité...

SuperSic58 (1365) napsal 09.12.2016 v 19:19-1

Kolik že chtěj za tu haldu veteše???:-o Jim kape na karbid ne...

tencotancismoto (100) napsal 09.12.2016 v 16:35

Prostě to letos nalakovali jako Němci za války a je z toho limitovaná edice. Když si to nějaký Amík koupí, sundá z toho všechny plastové čuramenty, blinkry, atd... Každá změna od původního originálu byl krok špatným směrem. (nemluvím o motoru)

deluxa (347) napsal 09.12.2016 v 12:49+2

alesmoto: no neviem ako je na tom ural teraz ale starsie modely si mohol skutocne zobrat do puste bez toho ze by si mal obavu ze niekam v pohode nedojdes, porovnavat to s afrikou je ako porovnavat odolnost plastu a kovu. Kto videl sajdu od Uralu nazivo tak je to zazitok.

Kraťomír (36) napsal 09.12.2016 v 12:23+9

Nadčasovost německých konstruktérů je až k neuvěření...

Sali750 (33) napsal 09.12.2016 v 10:41+1

Tak ono se spolehlivostí je to stejné jako každý jiný motocykl. Má to vstřikování, kotoučové brzdy a spoustu dalších věcí, které jsou standartem. Cena by mohla být o 100tis menší. Ale tyhle stroje frčí hlavně v USA a tam ta cena nevadí.

LetiferDS (9) napsal 09.12.2016 v 10:25-2

Jako je to moc hezký, ale za ty prachy si to opravdu někdo kupuje? :D Tak 150k max reálně ;)

seikos (975) napsal 09.12.2016 v 10:05-2+1

To splňuje Euro4?

alesmoto (36) napsal 09.12.2016 v 09:53

Opticky to vypadá použitelně, ale za ty prachy by byla dost luxusní motorka. To je o 100tis víc, než nová Africa twin. Nebo když bych potřeboval v terénu vozit ještě náklad, tak za menší prachy raději pořídím spolehlivý offroadový Suzuki Jimny v plný výbavě.

shadow_7pade (25) napsal 09.12.2016 v 09:11

masina pekna,cena psycho,keby skrtli nulu na konci tak jo.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist