ktm_unor




Eicma: Yamaha T MAX a V MAX

Yamaha také zbrojí v segmentu velkých cestovních skútrů a na výstavě v Miláně představila novou generaci maxiskútru TMAX. Další perličkou stánku tří ladiček je upravený V-Max ve verzi Modified Hyper.

Kapitoly článku

Yamaha TMAX

Kromě přepracovaného vzhledu, kde jsou vidět ostřejší křivky a moderní design, se hlavní změny odehrály pod kapotami. Kapalinou chlazený, čtyřtaktní, řadový dvouválec má vrtání o 4 mm vyšší (u TMAXe 2012 je vrtání a zdvih 68 x 73 mm).
Výsledkem je zvýšení objemu z 499 ccm na 530 ccm a o desetinku snížený kompresní poměr 10,9:1. Výkon agregátu poskočil o 3 koně na celkových 46,5 koní při 6 750 ot./min a maximální točivý moment vrostl z 46 Nm na 52,3 Nm v 5 250 otáčkách. K vyššímu výkonu lidé od tří ladiček přidali také nižší hmotnost, které dosáhli např. novým hliníkovým rámem. Celková hmotnost klesla o 4 kg.


Statické video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Reklamní spot


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.


Yamaha V-Max Modified Hyper

Komu se zdá, že muscle bike V-Max není dost vostrej a vzhled neodpovídá masivnímu výkonu 200 koní z vidlicového čtyřválce o objemu 1 700 ccm, může se mrknout na novou úpravu V-Max Modified Hyper.
U Yamahy si položili otázku, která úprava V-Maxe by mohla být ta nejlepší, a pro řešení této zápletky si zašli k těm světově nejuznávanějším tunerům, jako je Marcus Walz, Ludovic Lazareth a Roland Sands. Oslovení pánové přednesli své návrhy, vznikla konstruktivní diskuze, první skicy a výsledkem jsou 3 upravené Yamahy V-Max ve verzi Modified Hyper, které se představily na výstavě EICMA.


Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Poznámka: Pokud se Vám video seká, tak si ho nechte chvíli déle načíst (klik pauza).
Náš tip: Video si můžete zobrazit také na celou obrazovku přepnutím na ikonku vpravo dole.

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (12x):
Motokatalog.cz



TOPlist