Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
- Sensation se zase předvedl - určitě na tvým Blacku dáš Tomášovi minimálně 2s v Mostě (a že si to tam dává za 1:38) ..nejdřív je lepší se trochu orientovat a pak vypouštět kritiku! Náhodou nádherný fotky!
Jen by mě sakra zajímalo, jak velký rozdíl je oproti předchozímu modelu, ale nikoliv RC8, ale RC8R..?? Starší RC8R má asi o 5PS míň, ale zase má Marchesini kola, nitrid na vidlici (tedy malinko lepší výbavu). Zpracování mi přijde skvělý už na 2009 RC8R, stejně tak dodávka výkonu. Vibrace to nějaký má a antihopingovou spojku jsem si tam dodal STM. I bez ní se na RC nechalo jezdit, mají na to jakýsi systém "přístřiku" paliva do zadního válce při prudkém ubrání plynu. Co mně tedy vadí hodně, že ta spojka s STM košem jde teď moc těžce a třeba většina holek by ji ani nezmačkla..a fakt nepláču, ruku mám vel.XL a celkem i "trénovanou"
Přijde mi, že v sérii má motorka extrémně nízko stupačky, s tím se na okruhu fakt jezdit nedá. Řešil jsem to PP-tuningem a šel o 35mm nahoru a 35mm dozadu. I tak mám někdy problémy, že opotřebovávám slidery na botách, což jsem na R1 nikdy v takový míře neměl. Ale zase ta pozice je trochu uvolněnější.
Podvozek má velkou škálu nastavení a není vůbec sranda to trefit. Reaguje na nastavení daleko víc, než běžný japonský motorky, v krajních případech může být až moc nestabilní na výjezdech a na rovinkách s nerovnostma
Prostě V2 jak hovado, co si budeme povídat. Nic rychlejšího společně s Duc1198 už těžko s touto koncepcí najdete
VitoCorleone: Tak já to jel na litrové K4 (165koníčků) a rychlost byla vesměs pořád na 250 a výše...ale jak jsem psal, to jem byl mladý a naivní a možné následky jsem si uvědomil až později. Každopádně při takových rychlostech to prostě zmizí z nádrže jako nic.
Nedivím se, že není náklon a přesto je tam koleno. Tam kde to fotí, tam to může lehce ustřelit a riskovat kvůli tomu, aby jel kvůli fotce v racovém náklonu, to fakt za to nestojí. Takže důvody chápu...kdo zná Mikšu tak ví, že s kolenem na okruhu spíš už nemá kam uhýbat, jaké jezdí náklony
Nejsem technik,ale vždycky sem si myslel,že pokud nemá motor čidlo klepání,nebo nějak jinak moudrou elektroniku,tak je lití jinýho,než 95-ti oktanovýho benzínu,na kterej je většina motorů konstruovaná,trošku zbytečnost...
Super. Made in Europe, dva válce a úžasný rám. Tohle je originál každým coulem. Brutální výkon a totální odlišnost od všeho, co jezdí kolem. Je dobře, že továrna jde svým směrem. Postavit vedle sebe do testu tuto KTM, 1198 a RSV4 a S1000RR! No a kterou z těch čtyřech japonek je úplně jedno, páč jsou na tom všecky podobně. Asi R1, ta zní alespoň trochu chlapsky!
saly.pce> no nevim Na SRADu 750 s Dynojet kitem a laďákem jsem jezdil do 7l hodně svižně, když se kudlařilo, tk přes 8 nešla(otáčky většinou u red line) Ale tk znáš to, v týhle banánový republice se nedá jet kudla furt, hodně často narazíš na rozbombardovanou silnici, kde jedeš 60 a kličkuješ jak blb mezi kráterama a průměr klesá...
Seikos: jsi mimo.. !!
Seikos: Sakra chlape vzbud se oproti tomuhle jezdci je nas tu vetsina naprosto bez sance. :) ale zkusil jsi to no
nadherna,muj sen se na ni aspon projet ale na dvouvala nemam gule
Super článek od profika a bomba mašina
Šikla by se do sbírky.
Opravdová nádhera, kam se jen oko podívá
Kladivo KTM v Hořicích
Perno> kde pokracuje tvoj Pernuv racing koutek? Lebo na tom starom uz spravy nepribudaju a rad som cital, ako sa ti dari...
- Sensation se zase předvedl - určitě na tvým Blacku dáš Tomášovi minimálně 2s v Mostě (a že si to tam dává za 1:38) ..nejdřív je lepší se trochu orientovat a pak vypouštět kritiku! Náhodou nádherný fotky!
Jen by mě sakra zajímalo, jak velký rozdíl je oproti předchozímu modelu, ale nikoliv RC8, ale RC8R..?? Starší RC8R má asi o 5PS míň, ale zase má Marchesini kola, nitrid na vidlici (tedy malinko lepší výbavu). Zpracování mi přijde skvělý už na 2009 RC8R, stejně tak dodávka výkonu. Vibrace to nějaký má a antihopingovou spojku jsem si tam dodal STM. I bez ní se na RC nechalo jezdit, mají na to jakýsi systém "přístřiku" paliva do zadního válce při prudkém ubrání plynu. Co mně tedy vadí hodně, že ta spojka s STM košem jde teď moc těžce a třeba většina holek by ji ani nezmačkla..a fakt nepláču, ruku mám vel.XL a celkem i "trénovanou"
Přijde mi, že v sérii má motorka extrémně nízko stupačky, s tím se na okruhu fakt jezdit nedá. Řešil jsem to PP-tuningem a šel o 35mm nahoru a 35mm dozadu. I tak mám někdy problémy, že opotřebovávám slidery na botách, což jsem na R1 nikdy v takový míře neměl. Ale zase ta pozice je trochu uvolněnější.
Podvozek má velkou škálu nastavení a není vůbec sranda to trefit. Reaguje na nastavení daleko víc, než běžný japonský motorky, v krajních případech může být až moc nestabilní na výjezdech a na rovinkách s nerovnostma
Prostě V2 jak hovado, co si budeme povídat. Nic rychlejšího společně s Duc1198 už těžko s touto koncepcí najdete
Tak tuhle krasavici si pořídím k mé babičce TL 1000 R
Heh, kritizovat Miksaka ze jezdi hovno naklony je hodne velkej ulet Ten "mladik" umi jezdit tak ze se pod motorku skoro nevleze
Kluci proberte se
pylot:Samotný přepnutí odezvy na plyn přeci nemůže poznat co je v nádrži.Každopádně jde o prd
seikos: Vždyť to je jen kvůli atraktivní fotce, kvůli ničemu jinému
Schválně si hoď do Googlu Tomáš Mikšovský a pak pochopíš, proč ti to píšu
Jo já když si vzpomenu, jak mě Mikša s Prasoušem vzali na jeden vrchem, druhý spodem, na okruhu Slovakiaring, to byl mazec
VitoCorleone: Tak já to jel na litrové K4 (165koníčků) a rychlost byla vesměs pořád na 250 a výše...ale jak jsem psal, to jem byl mladý a naivní a možné následky jsem si uvědomil až později. Každopádně při takových rychlostech to prostě zmizí z nádrže jako nic.
Nedivím se, že není náklon a přesto je tam koleno. Tam kde to fotí, tam to může lehce ustřelit a riskovat kvůli tomu, aby jel kvůli fotce v racovém náklonu, to fakt za to nestojí. Takže důvody chápu...kdo zná Mikšu tak ví, že s kolenem na okruhu spíš už nemá kam uhýbat, jaké jezdí náklony
Vito: Naštěstí
zmulin> Pokud to prepinani map dokaze upravovat i predstih tak to muze fungovat.
saci ventil> V SBK jezdit nebudou. Uz se k tomu vyjadrovali mockrat a rikali ze do toho nepujdou dokud nebudou vedet ze muzou vyhravat.
řekněte tomu pánovi v té bílé kombinéze, že není nutné vždy vysedávat a dávat koleno až na zem. Náklony má jak na babetě a tam se koleno taky nedává
Nejsem technik,ale vždycky sem si myslel,že pokud nemá motor čidlo klepání,nebo nějak jinak moudrou elektroniku,tak je lití jinýho,než 95-ti oktanovýho benzínu,na kterej je většina motorů konstruovaná,trošku zbytečnost...
Wíťa> Já se ale živim jinou prací
Parada... Tak tu sa vyblbol jak jazdec, tak Pan Fotograf...
Vito: rád bych viděl recenzi od Tebe
Paradni strojovna /desing /
ked je tak cool,som zvedavý kolko ich bude jazdit SBK 2012
Super. Made in Europe, dva válce a úžasný rám. Tohle je originál každým coulem. Brutální výkon a totální odlišnost od všeho, co jezdí kolem. Je dobře, že továrna jde svým směrem. Postavit vedle sebe do testu tuto KTM, 1198 a RSV4 a S1000RR! No a kterou z těch čtyřech japonek je úplně jedno, páč jsou na tom všecky podobně. Asi R1, ta zní alespoň trochu chlapsky!
Vito: ty testy zde jsou takove aby jsi si koupil pak casak za 100kc a precetl si na 2strankach zbytek informaci...
to italšrot: jako majitel staré RC8 uvádím, že tohle už není ono
Nádherná motorka, fakt se mi líbí.
Musím pochválit fotky, fakt se vám povedly
Ted už tady chybí jenom majitel staré RC8 s komentářem, že tohle už není ono a že ta pravá je ta první.
Krásný fotky.
saly.pce> no nevim Na SRADu 750 s Dynojet kitem a laďákem jsem jezdil do 7l hodně svižně, když se kudlařilo, tk přes 8 nešla(otáčky většinou u red line) Ale tk znáš to, v týhle banánový republice se nedá jet kudla furt, hodně často narazíš na rozbombardovanou silnici, kde jedeš 60 a kličkuješ jak blb mezi kráterama a průměr klesá...