-
9.5.2016 od PetrZephyr
Zdravím vespolek. Včera jsem spěchal domů a VeeFeRo jsem dost prohnal. Sice max 185 ale asi půl hodiny. Pár Km od domu najednou ztratila výkon a v motoru začalo něco klepat. Taky teplota šla nahoru skoro až do červeného. Napádá někoho co se mohlo stát? Nechal jsem to vychladnout a zkusil nastartovat. Chytla normálně a držela volnoběh. Ale po přidání plynu a následném uvolnění je z motoru slyšet to klepání (když klesají otáčky).
Oleje tam je dost, i teplotu jsem hlídal a byla v normě.
-
9.5.2016 od dave-lister (Petr Škorec - Opravy Auto - Moto)
Že by vůle na klice? Tím jak si jí dal klystýr tak se mohla zvětšit vůle na ojničním čepu. Píst teď nedosahuje horní úvratě a proto motor nemá tolik výkonu jako dříve.
Doplněno:
jako že by se na ojnici vytvořila třeba 2mm vůle a o to se zmenšil kompresní poměr... sorry ale
K dotazu: Byt tebou to rozhodím pokud ztratila vykon a začal klepat tak nejdriv bych sundal víka vaček a šel dál valce klika....10.5.2016 od Robinsson
-
10.5.2016 od kilix
vyzerá to že si najskôr niečo pridrel/prehrial.
Bez rozborky je to také hádanie, môžme tu tliachať o tom týždeň-dva a nepohneme sa z toho popisu.
Môžeš sem nahrať ten zvuk toho klepotu. -
11.5.2016 od PetrZephyr
zítra to natočím.Jinak díky za reakce a rady.
Doplněno:
14.5.2016 od PetrZephyr
Když to tak poslouchám, nemohly by to být prasklé pístní kroužky?Přišlo mi že to jde od pravého zadního válce.
14.5.2016 od PetrZephyr
14.5.2016 od PetrZephyr
-
15.5.2016 od zdenysrx6
mě to připada jako praskla guma v karburatoru ta co zveda šoupě,podobnej zvuk sem měl i ja na suzuki SV ,tahalo to vzduch pravě přes tu prasklou gumu
Doplněno:
A doprovázela to i ztráta výkonu? Upřímně nevím jaká guma. Poslední motorka, kterou jsem opravoval byla kývačka 250 před 20-ti lety.
18.5.2016 od PetrZephyr